Net op tijd voor de koffie..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:14 schreef Capt1caveman het volgende:
Hmm..... Servio naar kvdw.... Goeidaaaag
Gelukkig is het ook mooi weer in NL, dus w.m.b. blijven de streams saai tot diep in de avondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net op tijd voor de koffie..
Saaie streams vandaag.
Mijn tuin schiet ook al aardig op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook mooi weer in NL, dus w.m.b. blijven de streams saai tot diep in de avond
Geloof ik best..... Had ook wel het idee dat ik rustig ff een paar buurtgenoten kon helpen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net op tijd voor de koffie..
Saaie streams vandaag.
Komt wel goed als de boeien afgaan, knag.... Joanna gaat eerst ff flink aan het ouwehoeren met Flipje, Maik en Monique trekken zich terug en gaan even als konijnen, en Aaaf...... Denk niet dat je dat wilt weten.....quote:
Time for some changesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:20 schreef MargrietV het volgende:
Oeverloos oninteressant geleuter, zeer slaapverwekkend.
Lompen en koper inzamelen.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:21 schreef knagsje het volgende:
haar vriend wordt snachts overal gespot en zij krijgt dan smsjes....
Zo was BB ook in het beginquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:20 schreef MargrietV het volgende:
Oeverloos oninteressant geleuter, zeer slaapverwekkend.
je vergeet langs de vuilnisbakken struinen.........dus een morgensterquote:
Zit in het zonnetje en val bijna in slaapquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo was BB ook in het begin
Ach ik kan me er wel mee vermaken, het heeft wel een ontspannende werking om hiernaar te luisteren.
Dan wordt het denk ik nog saaier.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:21 schreef dimi1972 het volgende:
ze moeten weer los van elkaar
dan gebeurd er misschien wat meer
dit is saaaaaaiiii zo
hij durft niet achter de wijven aan hahahaha hij is 2 meter en zij 1.50m hahahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je vergeet langs de vuilnisbakken struinen.........dus een morgensterja zo heet dat in Amsterdam
Ze zijn hier al over de helft, kun je nagaan. Beter gaat het niet meer worden hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo was BB ook in het begin
Ach ik kan me er wel mee vermaken, het heeft wel een ontspannende werking om hiernaar te luisteren.
Als het eind al halen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zijn hier al over de helft, kun je nagaan. Beter gaat het niet meer worden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |