Gooi een baksteen naar BEatrix of wimlex op koninginnedag o.i.d. Dan trek je zeker de aandachtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Sommige kennen me al, ik ben dus slaaf fikkie
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf het volgende doel voor ogen gesteld:
In zo kort mogelijke tijd zo bekent mogelijk worden als fikkie, zodat iedereen me herkent!
Tja dat is het hem nou net, ik durf zelf nog niet zo de straat op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:39 schreef PiRANiA het volgende:
Ik denk dat je op internet al geod bezig bent. Nu moet je naar buiten! Ga daar waar het nieuws is! Rondlopen op het binnenhof zoals op de foto van je, grote kans dat je in het nieuws komt.
In het kader van goede smaak dan he.quote:
Het leek me een goede start toe toen destijdsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
"bekent worden"
Blijkbaar ga je youtube op als je werkelijk geen enkele andere capaciteit hebt
leeuwarden is een schande voor Nederland.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:50 schreef utopie het volgende:
gast. ik ben een echte leeuwarder, jij bent echt een schande voor onze stad man
Wow..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Het leek me een goede start toe toen destijds
jah daaromquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef Annnet het volgende:
[..]
leeuwarden is een schande voor Nederland.
quote:
Das 1-0 voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef Annnet het volgende:
[..]
leeuwarden is een schande voor Nederland.
Wielepolle, Probleemwijken, Johanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:08 schreef utopie het volgende:
[..]
jah daaromEchter zal het me niks verbazen dat het een stereo-type wielepolle figuur is
of 1 uit de nieuwstad
Huh hoe bedoel je/jullie?quote:
ja ja het zal allemaal wel, gister niet en nu welquote:Op zondag 20 maart 2011 12:50 schreef 8108139dpths het volgende:
Fucking fag.![]()
[..]
Het is 'bekend', simpele ziel.
Dat zeg ik; een simpele ziel.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
ja ja het zal allemaal wel, gister niet en nu wel
ik geloof er geen reet van
Zal wel loslopen, geloof niet dat ik daar wat van zal merkenquote:
Nee, dat is het 'm nu juist... 'ignorance is bliss', hm?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:14 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, geloof niet dat ik daar wat van zal merken
dat gaat niet zo snel
Idd wat niet weet wat niet deert, dus zoals gezegd, het valt allemaal wel wat meequote:Op zondag 20 maart 2011 13:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, dat is het 'm nu juist... 'ignorance is bliss', hm?
nog nooit van gehoordquote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Slaaf_fikkie misschien kan je samenwerken met ditisjan?
Tja als je bekent wil worden zal je misschien toch je roem moeten delen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord
maar samenwerken is ook niet mijn sterkste punt.......
Doe je ook tuinhout?quote:
Nope, (heb ff gespiekt)quote:Op zondag 20 maart 2011 13:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://www.youtube.com/user/ditisjan stuur hem maar eens een berichtje
Dan ben ik bang dat je niet erg bekent gaat worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:32 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Nope, (heb ff gespiekt)
Maar goed we zijn weer helemaal off-topic
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
- geil plaatje weg -
nu krijg je een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door smegmanus op 20-03-2011 13:43:49 ]
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
- badende dame weg -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door smegmanus op 20-03-2011 13:44:18 ]
Je hebt ook dat dode kind weer in je UI.quote:
We doen ons best.......quote:Op zondag 20 maart 2011 13:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je niet erg bekent gaat worden..
Niets mis met een dood kind.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt ook dat dode kind weer in je UI.
Waarom in hemelsnaam?
Daar denkt Yvonne anders over.quote:
in japan zekerquote:Op zondag 20 maart 2011 13:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Even zonder gekheid. In sommige Aziatische landen is een embryo een delicatesse.
Mits goed doorbakken, mwah...quote:Op zondag 20 maart 2011 13:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Even zonder gekheid. In sommige Aziatische landen is een embryo een delicatesse.
Niks is afgepakt, zielige kleuterquote:Op zondag 20 maart 2011 13:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
hahaha TS je topic is afgepakt ga maar lekker huilen ransaap
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je gaat bewust voor de ban met je tubgirl?![]()
Vaarwelquote:Op zondag 20 maart 2011 13:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je gaat bewust voor de ban met je tubgirl?![]()
Verander dan gewoon je mailadres naar onbestaande mail en verander je wwquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind 8108139dpths eigenlijk een leukere user dan slaaf_fikkie, een slaaf kan iedereen zijn
- niet doen, is niet lief -quote:Op zondag 20 maart 2011 13:45 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Niks is afgepakt, zielige kleuter
je spamt je maar een ongeluk,,, prima reclame, alvast bedankt
En later zie je me wel weer ergens verschijnen met een nieuw topic
ik ook maar dat is dan ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind 8108139dpths eigenlijk een leukere user dan slaaf_fikkie, een slaaf kan iedereen zijn
Ho ho, dat is een aangeboren vakquote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ben Fok! zat. Ik heb betere dingen te doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag de tekst zo bam verdwijnen
rellen op je bureaustoelquote:Op zondag 20 maart 2011 13:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben Fok! zat. Ik heb betere dingen te doen.![]()
En ja, ik kan natuurlijk het wachtwoord en mailadres wijzigen zodat ik mezelf de toegang tot Fok! ontzeg, maar ik hou wel van een beetje rellen.![]()
Was snel je ogen, het lezen van die tekst kan je oogbalchlamydia opleveren.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag de tekst zo bam verdwijnen
Och, zelfs mensen uit het ONZ radio topic zouden slaaf kunnen wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ho ho, dat is een aangeboren vak
Totdat je er achter komt dat je niet zonder FOK! kunt ... en dan kan je niet meer terugquote:Op zondag 20 maart 2011 13:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben Fok! zat. Ik heb betere dingen te doen.![]()
En ja, ik kan natuurlijk het wachtwoord en mailadres wijzigen zodat ik mezelf de toegang tot Fok! ontzeg, maar ik hou wel van een beetje rellen.![]()
Ik heb het niet helemaal gelezen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Was snel je ogen, het lezen van die tekst kan je oogbalchlamydia opleveren.
Hij is al verbannenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Totdat je er achter komt dat je niet zonder FOK! kunt ... en dan kan je niet meer terug
ik ben ook verslaafdquote:Op zondag 20 maart 2011 13:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Totdat je er achter komt dat je niet zonder FOK! kunt ... en dan kan je niet meer terug
Wie weet zit het er van nature wel inquote:Op zondag 20 maart 2011 13:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Och, zelfs mensen uit het ONZ radio topic zouden slaaf kunnen worden
Tyf eens op elk uur je kuttopic te bumpen.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ja we kunnen weer, ome fikkie ie er weer
Apport.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Net op, vandaar dat dat uur er weer opzat
Geen probleem, wel lastig bumpen als het topic op slot is.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ik vrees dat het laatste het geval is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |