Gooi een baksteen naar BEatrix of wimlex op koninginnedag o.i.d. Dan trek je zeker de aandachtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Sommige kennen me al, ik ben dus slaaf fikkie
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf het volgende doel voor ogen gesteld:
In zo kort mogelijke tijd zo bekent mogelijk worden als fikkie, zodat iedereen me herkent!
Tja dat is het hem nou net, ik durf zelf nog niet zo de straat op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:39 schreef PiRANiA het volgende:
Ik denk dat je op internet al geod bezig bent. Nu moet je naar buiten! Ga daar waar het nieuws is! Rondlopen op het binnenhof zoals op de foto van je, grote kans dat je in het nieuws komt.
In het kader van goede smaak dan he.quote:
Het leek me een goede start toe toen destijdsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
"bekent worden"
Blijkbaar ga je youtube op als je werkelijk geen enkele andere capaciteit hebt
leeuwarden is een schande voor Nederland.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:50 schreef utopie het volgende:
gast. ik ben een echte leeuwarder, jij bent echt een schande voor onze stad man
Wow..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Het leek me een goede start toe toen destijds
jah daaromquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef Annnet het volgende:
[..]
leeuwarden is een schande voor Nederland.
quote:
Das 1-0 voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef Annnet het volgende:
[..]
leeuwarden is een schande voor Nederland.
Wielepolle, Probleemwijken, Johanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:08 schreef utopie het volgende:
[..]
jah daaromEchter zal het me niks verbazen dat het een stereo-type wielepolle figuur is
of 1 uit de nieuwstad
Huh hoe bedoel je/jullie?quote:
ja ja het zal allemaal wel, gister niet en nu welquote:Op zondag 20 maart 2011 12:50 schreef 8108139dpths het volgende:
Fucking fag.![]()
[..]
Het is 'bekend', simpele ziel.
Dat zeg ik; een simpele ziel.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
ja ja het zal allemaal wel, gister niet en nu wel
ik geloof er geen reet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |