SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2011 12:25:30 ]
Over 2 weken 35...quote:
Ik over 5 maanden 26quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:47 schreef SuperFruitig het volgende:
WHAT?
Ik wordt over 4 weken 26
Ik voel me al oud en verlept.
Haha, geniaal!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Ouwe lullen
O btw, nu kunnen we gegrond zeggen dat BBN een kleintje heeft
Hoe was je feestje?quote:
Ah, is het er door?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:43 schreef Fallen het volgende:
En ondertussen begint het internationaal ingrijpen in Libië.
Zouden we weer van die groene nachtbeelden krijgen vanavond?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:47 schreef SuperFruitig het volgende:
WHAT?
Ik wordt over 4 weken 26
Mja, mijn keuze zou het niet zijn. Ook omdat Egypte zelf niet zo lekker stabiel is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:46 schreef Laniboekje het volgende:
Wat ik me nou afvraag he... Misschien een domme vraag, maar ik wil misschien ergens in het voorseizoen naar Egypte op vakantie. Zou je daar veel van merken als het buurland Libie in een dikke oorlog verwikkeld is?
HAHA OUWE ZAK!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:47 schreef SuperFruitig het volgende:
WHAT?
Ik wordt over 4 weken 26
Ik twijfel sowieso natuurlijk aangezien het inderdaad ook onrustig is in Egypte... Er werd bij het reisbureau al verteld dat uitstapjes afgeraden werden. Maar aangezien ik echt een week even helemaal niks wil doen en gewoon wil genieten van zon, zee en strand dacht ik dat het op zo'n resort wel goed vertoeven zou zijn... Maar ja, dat gedoe rondom Libie zit me dan wel weer dwars.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, mijn keuze zou het niet zijn. Ook omdat Egypte zelf niet zo lekker stabiel is.
In de resorts zelf heb je er misschien geen last van, maar je hebt wel met de hele bups te maken.
Islas Canarias geen optie? Afhankelijk van welk eiland je kiest is het óf Party Time óf volledige rust.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik twijfel sowieso natuurlijk aangezien het inderdaad ook onrustig is in Egypte... Er werd bij het reisbureau al verteld dat uitstapjes afgeraden werden. Maar aangezien ik echt een week even helemaal niks wil doen en gewoon wil genieten van zon, zee en strand dacht ik dat het op zo'n resort wel goed vertoeven zou zijn... Maar ja, dat gedoe rondom Libie zit me dan wel weer dwars.
Touché Kuuks, touchéquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..].
Foei. Na 26 jaar weet je toch wel dat het 'ik word' is.
Alle eilanden al gezien, ik wil een keer iets anders. Tevens is het eind april daar nog geen echte zongarantie. Zou jammer zijn als je gaat en de hele week met je t-shirt aan moet blijven zitten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Islas Canarias geen optie? Afhankelijk van welk eiland je kiest is het óf Party Time óf volledige rust.
Cyprus wellicht nog een optie?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alle eilanden al gezien, ik wil een keer iets anders. Tevens is het eind april daar nog geen echte zongarantie. Zou jammer zijn als je gaat en de hele week met je t-shirt aan moet blijven zitten.
Had ik al naar gekeken een tijdje terug. Toen alleen maar best dure opties, zal me er nog eens in verdiepen. Maar nog steeds; geen zongarantie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Cyprus wellicht nog een optie?
Maar alle andere bestemmingen vind ik zelf te ver voor een weekje.
SPOILER: nog een slechtere/wazigere bonusfoto!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
SPOILER: ok, nog 1 danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Mensen die je goed kennen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
En ik kreeg DDR voor de Ps3 als cadeau
Nice Vquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
En ik kreeg DDR voor de Ps3 als cadeau
Maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Cuba? Het is maar 9 uurtjes vliegen?
9 uurtjes zijn zo voorbij, gewoon even een uiltje knappen en een filmpjes, misschien 2, kijken!quote:
Rattebeesie?quote:
Skills? Ik blijf erg blank natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice V
Kom je ook een keer bij mij je skillz laten zien?
Rip aan de nabestaandenquote:
IJsbeer Knut... je weet wel, Berliner Zoo, 4 jaar geleden de hyper de hype.quote:
Hmm, thanks Koei! Turkije zat ik ook al aan te denken maar vriendlief is daar geen fan van. Hij roept altijd dat als hij naar Turkije wil, hij wel een stukje van 5 minuten gaat fietsen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:32 schreef koei het volgende:
Lani, ik zou voorlopig nog geen reis naar Egypte boeken. Een collega van me was daar vorige week (heeft daar familie wonen) maar kon niet op tijd terug komen en had pas een paar dagen later een vlucht terug. Het is daar ook nog aardige chaos, zelfs al zit je in de resorts. Ik zou er nog even niet aan beginnen. Turkije is dan een betere keuze, die hebben een stabiele regering en ook in die periode al een aardige zongarantie. Plus dat het een redelijk goedkope bestemming is ook. Voor een week naast het zwembad of bij de zee vertoeven is Turkije prima!
Oh, ik dacht de Knut van FOK!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
IJsbeer Knut... je weet wel, Berliner Zoo, 4 jaar geleden de hyper de hype.
Mijn ex was precies hetzelfde, maar vond Turkije wel een prima vakantie land. "Daar kun je ze zien werken"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm, thanks Koei! Turkije zat ik ook al aan te denken maar vriendlief is daar geen fan van. Hij roept altijd dat als hij naar Turkije wil, hij wel een stukje van 5 minuten gaat fietsen.Sukkel...
Anyway, mja... gaat moeilijk worden dit. Misschien dan toch maar Canarische Eilanden proberen of thuis blijven. Wie weet is het in NL wel 30 graden ofzo tegen die tijd
Knut, de ijsbeer inderdaad. Mijn rattebeesies zijn nog springlevend. Met nadruk op spring.
Ijsberen.. Heb d'r niks mee..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
IJsbeer Knut... je weet wel, Berliner Zoo, 4 jaar geleden de hyper de hype.
Alle scenesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:45 schreef koei het volgende:
Oeh, vanavond Total Recall op TV
Die beginscene
Ik kan niet slapen in het vliegtuigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
9 uurtjes zijn zo voorbij, gewoon even een uiltje knappen en een filmpjes, misschien 2, kijken!
Is DA goed te spelen als je elke dag een half uurtje doet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef Morthill het volgende:
de losse DLC van DA:O is toffer dan de game zelf
Waarom zou dat niet te doen zijn? Je kunt elk moment saven behalve als in gevecht zit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is DA goed te spelen als je elke dag een half uurtje doet?
Blijft een heerlijke film.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:45 schreef koei het volgende:
Oeh, vanavond Total Recall op TV
Die beginscene
Ook al zo'n topper!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijft een heerlijke film.
Om 8 uur true lies
Bedoel meer qua verhaal, veel rpg's speel ik alleen als ik echt elke dag een flink aantal uur er in kwijt kan anders vind ik het niet echt tof maar bij sommige kan het beter dan bij andere.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet te doen zijn? Je kunt elk moment saven behalve als in gevecht zit.
Daar kan ik zo 123 geen antwoord op geven. Dat wordt mede bepaald of het verhaal je überhaupt aangrijpt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedoel meer qua verhaal, veel rpg's speel ik alleen als ik echt elke dag een flink aantal uur er in kwijt kan anders vind ik het niet echt tof maar bij sommige kan het beter dan bij andere.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef koei het volgende:
Hebben jullie deze trouwens gezien?
[ afbeelding ]
Ik ben als 4e geëindigdEn Misan die heel trots was op zijn 1e plaats is 55e geworden
Nick, hoe heb jij het voor elkaar gekregen om helemaal niets goed te hebben?Dat vind ik eigenlijk ook wel een prijs waard!
Wat is t?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben als 4e geëindigdEn Misan die heel trots was op zijn 1e plaats is 55e geworden
Nick, hoe heb jij het voor elkaar gekregen om helemaal niets goed te hebben?Dat vind ik eigenlijk ook wel een prijs waard!
Dat zag ik gisteren bij DWDD als ik mij niet vergisquote:
Geen idee waarvan dat isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
Ssssssssttttt!! Ik denk dat het dit jaar niet mijn seizoen wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef Fallen het volgende:
Breaking news:
US kruisraketten ingezet tegen Libische doelen.
Het wordt nu echt menens.
ik heb het werkelijk nog nooit gekekenquote:
Dat zou wel baas zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
Het AQ Approved slabbertje is onderweg BBN
Moet je toch eens doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik heb het werkelijk nog nooit gekeken
Jammer, ik denk dat je het ook best zou kunnen waarderen! Het is een populair programma, maar wel terecht!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik heb het werkelijk nog nooit gekeken
Ik zou het gewoon doen! Egypte is geweldig en zelfs tijdens de rellen toen heb ik me totaal niet onveilig gevoeld!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik twijfel sowieso natuurlijk aangezien het inderdaad ook onrustig is in Egypte... Er werd bij het reisbureau al verteld dat uitstapjes afgeraden werden. Maar aangezien ik echt een week even helemaal niks wil doen en gewoon wil genieten van zon, zee en strand dacht ik dat het op zo'n resort wel goed vertoeven zou zijn... Maar ja, dat gedoe rondom Libie zit me dan wel weer dwars.
ok, nog nooit een aflevering van gezien.quote:
zo dat was mijn nacht rust voor vandaagquote:Op zondag 20 maart 2011 03:22 schreef DJ_ het volgende:
zo , terug vant stappen.
nu even 2 -3 uurtjes slapen en ik kan weer weg
Mwah, nog steeds in dubio hoor. Als we zouden gaan had ik al een plekje in gedachten en daar in die zee ligt op dit moment een Amerikaans vliegdekschip...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen! Egypte is geweldig en zelfs tijdens de rellen toen heb ik me totaal niet onveilig gevoeld!
Het hilton in dahab is sowieso echt een aanrader!
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:34 schreef badboynova het volgende:
18 maart 1900 oprichting van voetbalclub Ajax
18 Maart 2011 geboorte van mijn zoon.
Dit moet een goed voorteken zijn
sowieso is maart een goede maandquote:Op zondag 20 maart 2011 09:34 schreef badboynova het volgende:
Doe niet zo lullig, beetje impliceren dat de baby van BBN nep is.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:44 schreef Morthill het volgende:
maart is de maand van nepwinter en neplente, het is een nepmaand
Die is 9 maanden geleden verwekt, dus het is een zomerbaby en dus een echte babyquote:Op zondag 20 maart 2011 09:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig, beetje impliceren dat de baby van BBN nep is.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die is 9 maanden geleden verwekt, dus het is een zomerbaby en dus een echte baby
Nja dit seizoen geen 3de ster en vandaag punten verspelenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:34 schreef badboynova het volgende:
Hey, kappen nou!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dit seizoen geen 3de ster en vandaag punten verspelen
Nja ADO is dit seizoen wel zeer goed vind ik, en vooral thuis erg sterk. En ja, tegen Ajax willen ze wel winnenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hey, kappen nou!
Hoewel ik vrees dat je gelijk krijgt. ADO gemotiveerd tot op het bot en Ajax al weken aan het prutsen.
Werd tijd gvdquote:
In de F'jes kunnen ze beter verdedigen, ze moeten zich kapot schamenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanaf de 1-0 niet meer verder gekeken, en schakel net weer op tijd in voor de 3-2
Blegh ja!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
IdeaalZolang ze geen pot heb je ook weinig concurrentie
Dark Nebula 2 is gratis dit weekendquote:Op zondag 20 maart 2011 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Plants vs Zombie's maar ff gekocht op de ipad was goedkoop nu
En hoe was hetquote:
Wat is dat voor een ding?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dark Nebula 2 is gratis dit weekend
Ow? Ik heb er nog nooit 1 gehadquote:Op maandag 21 maart 2011 08:14 schreef Kuukske het volgende:
Bah, horloge vergeten. Irritanter kan niet.
Niet? Oh dat is zo handig.quote:
Hoeveel papa-dagen heb je?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:00 schreef badboynova het volgende:
hier ook een hele korte nacht gehad, wat ben ik blij dat ik niet hoef te werken.
Ergens in de vorige eeuw hebben ze een uitvinding gedaan, iets van een telefoon die je ook mee kunt nemen onderweg. Ik weet het, klinkt bizar, maar het wordt nog enger. Er zit schijnbaar zelfs een klok op zo'n apparaat. Kun je je voorstellen, een telefoon en een klok in één apparaat?!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet? Oh dat is zo handig.
Maar nu moet ik dus de hele tijd in onwetendheid zijn, wat betreft de tijd. Dat háát ik.
En wat je er aan hebt als de batterij dood isquote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ergens in de vorige eeuw hebben ze een uitvinding gedaan, iets van een telefoon die je ook mee kunt nemen onderweg. Ik weet het, klinkt bizar, maar het wordt nog enger. Er zit schijnbaar zelfs een klok op zo'n apparaat. Kun je je voorstellen, een telefoon en een klok in één apparaat?!
Daar schijnt ook over nagedacht te zijn, er is zelfs een oplader zodat je dat ding kan blijven gebruiken. Ik weet het, het klinkt als een urban myth, maar ik heb ze echt gezien.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En wat je er aan hebt als de batterij dood is
Mja, ware het niet dat mobieltjes verboden zijn in een kantoortuin.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef Morthill het volgende:
Ergens in de vorige eeuw hebben ze een uitvinding gedaan, iets van een telefoon die je ook mee kunt nemen onderweg. Ik weet het, klinkt bizar, maar het wordt nog enger. Er zit schijnbaar zelfs een klok op zo'n apparaat. Kun je je voorstellen, een telefoon en een klok in één apparaat?!
Wat ben je ook weer grappig.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar schijnt ook over nagedacht te zijn, er is zelfs een oplader zodat je dat ding kan blijven gebruiken. Ik weet het, het klinkt als een urban myth, maar ik heb ze echt gezien.
True that!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, point being: het is irritant als je niet weet hoe laat het is..
Ik ben heel de week vrijquote:
Dat dus..quote:
Same here. Hele weekend lekker weer geweest en vanmorgen moeten krabben. Nederland is raar.quote:
7 hieroquote:Op maandag 21 maart 2011 10:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Krabben?!
Het is hier 30 graden oid.
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef Reintji het volgende:
Ik ga zo maar eens een xray maken van mijn iPhone 4
Nu snap waarom ik soms 3 weken moet wachten op een afspraakquote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef Reintji het volgende:
Ik ga zo maar eens een xray maken van mijn iPhone 4
Whehehe, voor een foto zou dat overigens wel belachelijk zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu snap waarom ik soms 3 weken moet wachten op een afspraak![]()
Vette fotos weer hoor Reintji!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:46 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Zou een goed idee zijn spanks, alleen staat alles op mijn flickr.com, daar krijg ik per klik geen ene moer!
Thx, binnenkort meer Sega spul.op Flickrquote:Op maandag 21 maart 2011 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vette fotos weer hoor Reintji!
Er ligt alleen een klein metalen vierkantje links op je plaat, die wil je misschien even eraf halen als je weer mensen fotografeert
quote:
oe er komt een kleine?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef Misan het volgende:
Hey BBN! Hoe is het vrijdag allemaal vergaan? Zijt u papa?
Dacht al dat het een softwarematige marker was, maar wou pseudo intellect doen en een fopje maken dat er een metaaltje lagquote:Op maandag 21 maart 2011 14:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Thx, binnenkort meer Sega spul.op Flickr
Dat is een marker die de software erop zet zodat "we" weten wat rechtsboven van de plaat was.
Hey, vakantieganger!quote:
Mooie platen weer hoor Rein!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Thx, binnenkort meer Sega spul.op Flickr
Dat is een marker die de software erop zet zodat "we" weten wat rechtsboven van de plaat was.
Tijd voor een bonus, toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef Misan het volgende:
Vandaag te horen dat ik per 1 mei weer voor een andere werkgever werk en dat er qua functie niets wijzigt
Ik krijg per 1 mei de meest relaxte werkgever EVARRRRRRquote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef Misan het volgende:
Vandaag te horen dat ik per 1 mei weer voor een andere werkgever werk en dat er qua functie niets wijzigt
Tsk, werk je net voor de beste werkgever en dan wordt het veranderdquote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef Misan het volgende:
Je gaat bij Sogeti werken?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik krijg per 1 mei de meest relaxte werkgever EVARRRRRR
Fulltime
nee opdrachtgever verandertquote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsk, werk je net voor de beste werkgever en dan wordt het veranderd
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Tijd voor een bonus, toch?
Ow, en goedemiddag allemaal!
Ja nee he nouquote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef Misan het volgende:
[..]
Je gaat in loondienst bij jezelf? Dat kan officieel niet als je een eenmanszaak hebt
Wat ga je doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja nee he nou
Eigen werkgever/nemer dinges dan.
Fulltime dus, dat was een beetje de mededeling![]()
goeie zaakquote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja nee he nou
Eigen werkgever/nemer dinges dan.
Fulltime dus, dat was een beetje de mededeling![]()
Geef ons eens een korte samenvatting hoe het was?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
bedankt allemaal![]()
envoor de nieuwe banen!
maar nu ook al voldoende opdrachtgevers om ervan te kunnen leven?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
![]()
game design
![]()
![]()
Maar nu vooral netwerken en werk sjnabbelen voor cashflow en startup-kracht
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in. Ideeën genoeg, hopelijk kan ik er snel een paar in de praktijk zetten!
1. super tofquote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Geef ons eens een korte samenvatting hoe het was?
Klinkt in ieder geval goed behalve de terugvlucht, lekker in een brak vliegtuig zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1. super tof
2. geweldig
3. veel dingen gezien
4. teruvlucht klote omdat we noodlanding moesten maken door kapot vliegtuig, doodeng
5. six flags magic mountain is
moet je doen, de nieuwe zijn nu open:quote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval goed behalve de terugvlucht, lekker in een brak vliegtuig zitten
En SFMMWil er ooit ook eens heen.
Ja en nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:57 schreef Misan het volgende:
[..]
maar nu ook al voldoende opdrachtgevers om ervan te kunnen leven?
Klopt, zouden begin dit seizoen open gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet je doen, de nieuwe zijn nu open:
afgelopen zaterdag dus, de dag dat wij er waren reed ie voor het eerstquote:Op maandag 21 maart 2011 15:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, zouden begin dit seizoen open gaan.(ik houd het themepark nieuws in de gaten)
Wil dit jaar of volgend jaar de US westkust langs de de grootste parken mee pakken, jaar later de oostkust
Netjes, was gelijk flink druk natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag dus, de dag dat wij er waren reed ie voor het eerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes, was gelijk flink druk natuurlijkachtbanenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga dit jaar miss naar texas rondje maken, en anders zeker volgend jaar! Ga begin volgend jaar ook al terug naar afrika dus moet alles ff goed inplannen want ik zou in oktober ook al twee weken thailandgelukkig heb ik nog 9 vrije weken staan
![]()
Heyquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Kn0x het volgende:
Damn, bedenk dit nu pas. Nog iemand die naar Amerika gaat de komende tijd? Wil graag MLB The Show 11 hebben en die is hier niet te krijgen. Ik wil niet via vgp.ca bestellen omdat ik dan met leverkosten zit e.d.
Jaaa! Ik heb heel vaak tegen gwen gezegd dat ze alles gewoon moest mailen en ik haar spullies dan wel mee zou nemen, je kwam er mee aan op de dag dat ik terug naar NL gingquote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hey! Ik was trouwens te laat met bestelling door geven
!.
Wel tof gehad?
Verzendkosten denk ik? En doe je daar moeilijk over?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Kn0x het volgende:
Damn, bedenk dit nu pas. Nog iemand die naar Amerika gaat de komende tijd? Wil graag MLB The Show 11 hebben en die is hier niet te krijgen. Ik wil niet via vgp.ca bestellen omdat ik dan met leverkosten zit e.d.
Ja ze zei al, bel der danquote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa! Ik heb heel vaak tegen gwen gezegd dat ze alles gewoon moest mailen en ik haar spullies dan wel mee zou nemen, je kwam er mee aan op de dag dat ik terug naar NL ging
Zo, flinke planning dusquote:Op maandag 21 maart 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
achtbanen![]()
ik ga dit jaar miss naar texas rondje maken, en anders zeker volgend jaar! Ga begin volgend jaar ook al terug naar afrika dus moet alles ff goed inplannen want ik zou in oktober ook al twee weken thailandgelukkig heb ik nog 9 vrije weken staan
Om 17:30 is de kleine geboren.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef Misan het volgende:
Hey BBN! Hoe is het vrijdag allemaal vergaan? Zijt u papa?
gefeliciteerdquote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Om 17:30 is de kleine geboren.
[ afbeelding ] (één van de eerste foto's, de rest moet nog op de faptop gezet worden)
thnxquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Poit het volgende:
Zoo, weer een avondje verven.
Welkom terug shar
Door dat gepraat over achtbanen en parken wil ik gelijk een trip in plannen.quote:
Het is een jongen, zijn naam is Kayvan.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gefeliciteerd
is het een jongen of een meisje en hoe heet hij/zij?
http://www.axelmusic.com/productDetails/711719825128quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Kn0x het volgende:
Wie is die gast die hem vasthoud?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (één van de eerste foto's, de rest moet nog op de faptop gezet worden)
Beter deden ze zo'n kortingsactie op de iPad zelf....quote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
Need For Speed for iPad tijdelijk 79 cent
van 8 euro naar 80 cent die kortingen slaat soms nergens op
Zonder internet mogelijkheden?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
1e werkdag zit erop! Van 9 tot 6 is het helaas
quote:
Metquote:
Dat is een ingevlogen melkboer met hoersubsidiequote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie is die gast die hem vasthoud?
Lijkt wel een ketelmonteur die in dat ziekenhuis aan het werk was?
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
Kayvan360
Ik heb hem vast voor je gereserveerd Badboy!
En zelfs vroeger was je al tof!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
Daarbij ben ik heul niet meer zo lastig/vervelend als ''vroeger''
Aawwquote:Op maandag 21 maart 2011 19:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En zelfs vroeger was je al tof!
aaaahwquote:Op maandag 21 maart 2011 18:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het is een jongen, zijn naam is Kayvan.
Nu al balen dat je moet overwerkenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
1e werkdag zit erop! Van 9 tot 6 is het helaas
Is gewoon standaard werkdagquote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nu al balen dat je moet overwerkenhet is duidelijk dat je een leuke baan hebt
mooi werk!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
De ontsluiting wilde niet door zetten, dus ze moest aan de wee opwekkers.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef Misan het volgende:
[..]
mooi werk!Toch een ziekenhuisbevalling geworden?
Met moeder en zoon alles goed?
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
De ontsluiting wilde niet door zetten, dus ze moest aan de wee opwekkers.
Met moeder en zoon gaat het heel goed, moeders zit weer vast aan het aanrecht
Een stoute jongen eerder!quote:
Thx! Graag.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:33 schreef Fallen het volgende:
Mooie platen weer hoor Rein!
Zal ik de OP weer eens aanpassen en je uit de spoiler halen?!![]()
Thx! Graag.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:33 schreef Fallen het volgende:
Mooie platen weer hoor Rein!
Zal ik de OP weer eens aanpassen en je uit de spoiler halen?!![]()
Nog druk bezig. Vandaag geverfd en een stuk elektronica in elkaar geknutseldquote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thnx
Hoe is het afgelopen met je arcade kast? Ben te brak om alles terug te gaan lezen
Zo stout dat je billenkoek verdient?quote:
Omdat jij het bent mag jij van mij kiezen van welk van de SC dames je de extreem zware billenkoek straf mag ontvangen...quote:
Niet te gulzig he!quote:
Allebei zijn ze van Spanky!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef Poit het volgende:
Fallen!!!
http://www.watkijkjij.tv/magazine/happy_hardcore_docu_part_1/
En Fabienne en Happy Hardcore!!![]()
![]()
![]()
what he saidquote:
zoooo tofquote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog druk bezig. Vandaag geverfd en een stuk elektronica in elkaar geknutseld
Speciaal voor jou een korte recap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnxquote:
dat is natuurlijk het belangrijkste. Maar het blijft klotenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:59 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Net op werk aangekomen.
Blijkbaar kan mijn auto niet tegen een touringcar die ineens van rijbaan wisselt op een rotonde.
En nee, heb zelf niets. Alleen auto weg gesleept.
Ach jah, kan er weinig tegen doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk het belangrijkste. Maar het blijft kloten
Ben ik wel zo blij meequote:
Beter de auto dan zelf iets hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:59 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Net op werk aangekomen.
Blijkbaar kan mijn auto niet tegen een touringcar die ineens van rijbaan wisselt op een rotonde.
gelukkig dat jij niets hebt!! auto is balen maar och t is maar koekblikje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:59 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Net op werk aangekomen.
Zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gelukkig dat jij niets hebt!! auto is balen maar och t is maar koekblikje!
touringcar/busquote:
Met mijn auto had ik er gewoon onderdoor gekundquote:
Valt mee, zag m op me afkomen. En het was druk dus reed nog geen 10km/h ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Met mijn auto had ik er gewoon onderdoor gekund
Maar klote zeg.. Behoorlijk geschrokken neem ik aan..
Al sinds de eerste betaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:50 schreef badboynova het volgende:
Het was zeker wel even schrikken, maar gelukkig heb je niks.
Iemand al aan de vuurvos 4?
Sinds de betaquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:17 schreef SuperFruitig het volgende:
LollerFF
Safari all the way!
Goed om te horen dat je ok bent Sol. Beter een scheur in je auto, dan een auto in je scheur.
tering ik kon echt niks leuks verzinnen![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Goed om te horen dat je ok bent Sol. Beter een scheur in je auto, dan een auto in je scheur.
tering ik kon echt niks leuks verzinnen![]()
Ik heb toch echt liever een vlammende vos!quote:
Opera op de feunquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |