Dat je het verzint als 13 jarige kan ik nog begrijpen, maar dat er een volwassen iemand bij zit die er geld in wil steken / goed vindt klinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Dit is 'm dan, het 'slechtste liedje ooit'
Ze heeft een nare stemEn het is een kuttekst
Een post met pics is het vast wel waard.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nieuw ondergoed gekocht. Is dat een post waard? Eigenlijk niet, maar het is hier zo stil
Naast ons huis ligt een fietspad. Zodra er voor het eerst zo'n dag is als vandaag na de winter, is dat pad overspoeld met fietsets in korte broeken, skeeleraars, wandelgroepen en meer van dat soort lui. Je kunt er de klok op gelijk zettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaa fijn is het he?ik zat ook helemaal vrolijk op de fiets!
Oh men dat lijkt me echt naar om te zien, hij dreef in het waterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
Komkommernieuws van de dag: Knut is dood.
http://www.nu.nl/buitenland/2472189/ijsbeer-knut-overleden.html
Met blote benen???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Anti-klacht(er was trouwens geen klacht): korte rokjes
Jeetje, de zon schijnt hier en in de zon is het heerlijk weer hoor, maar no way dat ik nu al met blote benen gaquote:
Oh....quote:
quote:
Ja, ik heb het hier wel eens drukker gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef iamredleader het volgende:
Lekker rustig hierlas het nieuws over Knut. Treurig
Geen flauw idee. Weet alleen dat je de lever niet moet etenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het hier wel eens drukker gezien.
Zou ijsberen vlees lekker zijn?
quote:Het dodental door de aardbeving en tsunami in Japan is tot 7320 opgelopen. Zeker 11.370 mensen worden vermist.
whehe dat is best een faal jaquote:
Ach, ze hebben er ooit 142.000 moeten afschrijven na een aardbeving in de jaren 20.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn god, dat zijn echt héél veel mensen
Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef LadyBlack het volgende:
Dat neemt niet weg dat 12000 ook verschrikkelijk veel is...
Ik wens Rebecca Black graag een 'Sunday Bloody Sunday' toe, haar weekeinde eindigt toch. En op wat voor manier...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Dit is 'm dan, het 'slechtste liedje ooit'
Ze heeft een nare stemEn het is een kuttekst
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na 5 keer kijken en na LB's post zag ik pas dat ze geen visje aan het afvuren waren.
[..]
Na 5 keer kijken en na LB's post zag ik pas dat ze geen visje aan het afvuren waren.
[..]
Want lever+gifje=vis?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef wyccie het volgende:
Ik snapte al niet waarom ze nou zo hard wegrenden. Dacht daarom dat het wel een stinkende vis zou moeten zijn.
't Is echt de vorm van een getekende vis, met staart en zo.
Het kwam volgens mij ook wel door de opmerking erboven over de lever.
Ik snapquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ja, weet ik veel.Ik verwachtte dat er een lever uit zou komen. Dat was niet zo...nou dan iets anders dierlijks... en ijsberen eten ook vis...vrije associatie. Zoiets.
Hello.quote:
Ik word dik!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
En aan het Onze Lieve Vrouweplein zit een fijn chocoladecafeetje![]()
Lunchen doe je natuurlijk in de tuin van Hotel Vijlerhof. Mooi uitzicht op de heuvels en dalen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, nog meer tips voor Maastricht? Voor de lunch, bedoel ik.
En andersoortige tips zijn natuurlijk ook welkom.
Nee hoor, ik hoorde ook niks vals.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, die flashmob, die is echt mooi. Prachtig gezongen. En ik hoor niks vals, maar dat zal wel geheel aan mij liggen.
Correct.quote:
Dat meen je niet. Het feestje in Libie begint net!quote:
En dat er een ziekenhuis is vernietigd. Morgen, als de journalisten het gebied in mogen, zullen we dus wel een stapel lijken zien rond een gebouw welk vernietigd is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik les net dat Libie claimed een Frans vliegtuig te hebben neergeschoten.
Dat zou me echt 0,0 verbazen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat er een ziekenhuis is vernietigd. Morgen, als de journalisten het gebied in mogen, zullen we dus wel een stapel lijken zien rond een gebouw welk vernietigd is.
Eens kijken of dat net zo knullig gaat als in Irak. Toen claimde men het zelfde. Maar het was erg duidelijk dat de explosie niet was ontstaan door een vliegtuigbom maar door een explosie vanaf de grond. Foutje, bedankt....
Omdat jij zelfs te dom bent om te schijten wil dat nog niet zeggen dat Ghadaffi dat ook is.quote:
Nieuwschierig is een verzuurde knakker die ik terecht heb gewezen op zijn eigen fout:quote:
Ja, helaas is het een ventquote:
Oh, das minder.quote:
Helemaal eens. Echt verschrikkelijk af en toe.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
Kinders toch...
Zouden meer mensen moeten doen trouwens, oude mvids in -HOGE- kwaliteit op youtube zetten...
Op van die 'foto' clips met muziek op jaren 70'- telefoon kwaliteit zit niemand te wachten
$550.000 het stuk.quote:
Vergeet de BTW nietquote:Op zondag 20 maart 2011 00:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat met of zonder kwantumkorting?
als de korting er nog afgaat doe er dan maar 23
Geez... voor dat geld zou ik nog wel een bom hoogstpersoonlijk gaan brengen, hoeven ze niet zo'n dure computergestuurde raket te gebruikenquote:
Het voordeel van zo'n dure computergestuurde raket is dat 'ie wel aankomtquote:Op zondag 20 maart 2011 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geez... voor dat geld zou ik nog wel een bom hoogstpersoonlijk gaan brengen, hoeven ze niet zo'n dure computergestuurde raket te gebruiken
onderschat WG nietquote:Op zondag 20 maart 2011 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het voordeel van zo'n dure computergestuurde raket is dat 'ie wel aankomt
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het voordeel van zo'n dure computergestuurde raket is dat 'ie wel aankomt
quote:
De enige manier waarop WG aankomt is door meer te etenquote:
Dat is een torpedo.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een torpedo.
Zie je? Kansloze missie als jij die bom moet gaan brengen. Waarschijnlijk zou je je lunchdoos afleveren en je raket proberen op te eten
Jongen, onderschat mij en mijn kruisraket nietquote:Op zondag 20 maart 2011 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een torpedo.
Zie je? Kansloze missie als jij die bom moet gaan brengen. Waarschijnlijk zou je je lunchdoos afleveren en je raket proberen op te eten
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jongen, onderschat mij en mijn kruisraket niet
Jong geleerd, oud gedaan zeggen we dan maarquote:Op zondag 20 maart 2011 01:30 schreef Whiteguy het volgende:
Tijd om te gaan tukken.
Voor de achterblijvers: Prinses Amalia met een vuvuzela.
wat, heeft Duitsland de rest van Europa weer ingenomen?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
wat valt je op aan deze kaart?
[ afbeelding ]
En in Libanon!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat, heeft Duitsland de rest van Europa weer ingenomen?
Of dat de grootste lul van Europa in Hongarije woont?
inderdaad, zinloos gepost, altijd nog beter dan zinloos gebeldquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat, heeft Duitsland de rest van Europa weer ingenomen?
Of dat de grootste lul van Europa in Hongarije woont?
Dat had ik niet eens gezien. Daar moet je echt heel goed voor zoeken. Hmmm. Opvallendquote:
dat laatste doe ik ook, maximaal 800 toeren centrifugeren en zo nat mogelijk uithangen. Soms kan het net, vaak niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Dat lijkt me dan een belangrijke beslissing Jojo, als je linnen koopt wéét je dat je bergen strijkgoed gaat krijgen
Mijn vriend hangt zn blouses altijd op een haakje te drogen, dan hoef je ze eigenlijk niet te strijken(ok, zou misschien wel moeten maar hij doet t niet
)
Een gewone schaar werkt ook prima.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
Die moet toch voor geen meter werken. Die zit compleet verkeerd in elkaar.
Ik gebruik gewoon een mes van Sola. Werkt ook uitstekendquote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb gewoon een pizzasnijder. Werkt prima
[ afbeelding ]
Normaal gezien gebruik ik ook gewoon een mes hoor. Maar we waren op een flink uitgelopen bijeenkomst in een kantoor (zonder messen) en de pizzaboer was vergeten de pizza's voor te snijden. Dan is een schaar wel praktisch.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon een mes van Sola. Werkt ook uitstekend
Ik had mijn helm al op en de wapenkluis al open.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is zo druk in het feedback forum dat het hier stilvalt
Maar, de volgende keer trek ik toch maar eerst even een gvt broek aan.quote:
Een aanval van KLB. We zaten allemaal al in de stellingen.quote:
Zoals 4 5 8 10 16 20 32 ...?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Pfff die belastingtelefoon pakt t grondig aan zegwat een testen allemaal....
Er is weer eens bevestigd dat ik niet zo heel goed ben in cijferreeksen
Sinds wanneer is dat een vereiste voor de belastingtelefoon?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Er is weer eens bevestigd dat ik niet zo heel goed ben in cijferreeksen
Toch maar weer eens kijken!quote:
Je vraagt het je af he...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een vereiste voor de belastingtelefoon?
Lama, ik dacht aan: 4 8 15 16 23 42quote:
quote:
Ja hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Kunnen we niet een keer afspreken om iets te doen voor SR2011, zoals een quiz bijvoorbeeld.
Zo ja, dan spreken we af bij Amsterdam Sloterdijk, bij/in Starbucks.
Oeh Sloterdijk, that reminds mequote:Op zondag 20 maart 2011 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Kunnen we niet een keer afspreken om iets te doen voor SR2011, zoals een quiz bijvoorbeeld.
Zo ja, dan spreken we af bij Amsterdam Sloterdijk, bij/in Starbucks.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh Sloterdijk, that reminds me
Ik had een perfecte dag gehad in Amsterdam, had van een vriendin die in Bos en Lommer woont gehoord dat ik op tram 14 naar Sloterdijk moest. Dus ik stap met mn blonde hoofd zo tram 14 in naar.... SlotermeerSta in de tram nog lekker te bellen met een andere vriendin en zeg dat ik naar station Sloterdijk ga, en of zij ff wil kijken hoe laat de treinen rijden, maar niemand die op het idee kwam om me even te melden dat ik verkeerd reed
ook de trammevrouw niet, zelfs niet toen ik allang op had gehangen
![]()
Dus toen ik erachter kwam ben ik uitgestapt en heb ik een pokke-eind gelopen naar de metro bij de Jan van Galenstraat. Blegh.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijdens SR2011 kun je je username op Fok, tegen betaling, laten veranderen.
Soempie2 is een optie.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar ga ik echt niet voor betalen joh, als ik een andere username wil dan maak ik wel gewoon een ander account aan
Geeft ook weer aan hoe 'klantvriendelijk' GVB Amsterdam is.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een perfecte dag gehad in Amsterdam, had van een vriendin die in Bos en Lommer woont gehoord dat ik op tram 14 naar Sloterdijk moest. Dus ik stap met mn blonde hoofd zo tram 14 in naar.... SlotermeerSta in de tram nog lekker te bellen met een andere vriendin en zeg dat ik naar station Sloterdijk ga, en of zij ff wil kijken hoe laat de treinen rijden, maar niemand die op het idee kwam om me even te melden dat ik verkeerd reed
![]()
Dus toen ik erachter kwam ben ik uitgestapt en heb ik een pokke-eind gelopen naar de metro bij de Jan van Galenstraat. Blegh.
Ah, je vriendin zegt dat je naar Sloterdijk moet. Jij stapt in een tram naar Slotermeer en nu ligt het aan de instructie?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
En trouwens, zo gek is het niet dat ik Sloterdijk en -meer door elkaar haaldeligt allebei dezelfde kant op vanaf de Bos en Lommerlaan en ik was verkeerd geïnstrueerd!
Ofyles2 it was, Ofyles2 it stays.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijdens SR2011 kun je je username op Fok, tegen betaling, laten veranderen.
Ja ja, vertel nu maar eens wat meer over die quiz.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ofyles2 it was, Ofyles2 it stays.
Andere pseudoniemen waren mooier, maar dan ben ik liever imperfect...
Slotermeer, de wijk waar de woonden de Tokkies totdat ze door de woonbouwvereniging op straat werden gezet...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, je vriendin zegt dat je naar Sloterdijk moet. Jij stapt in een tram naar Slotermeer en nu ligt het aan de instructie?
Bla bla. Ofyles, de quiz!!! Hoe en wat etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Slotermeer, de wijk waar de woonden de Tokkies totdat ze door de woonbouwvereniging op straat werden gezet...
Flodder real-life...
Wordt een quiz over 2011.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ja, vertel nu maar eens wat meer over die quiz.
Dat hoop ik voor hem... hij heeft in elk geval het verkeer op de kruising 5 minuten volledig geblokkeerdquote:Op maandag 21 maart 2011 07:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En de bus chauffeur maar hopen dat niemand van z'n collega's het gezien heeft
En niet even bellen voor een bakkie koffie?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
Al goed nieuws vanaf het dierenbevrijdingsfront?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Onze kat Micky is weggelopen... gisterenavond rond 21:00 uur was er nog. Later toen Peace naar bed ging en hem eten wilde geven, was hij weg.Vanmorgen was hij nog niet terug. Hij komt nooit buiten, dus we zijn bang dat hij nu ook niet meer terugkomt. Dat zit op de één of andere manier niet in zijn systeem..
![]()
Nou ja, goedemorgen dan maar!
Woon jij in Slotermeer dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En niet even bellen voor een bakkie koffie?
Bijna om de hoek...quote:Op maandag 21 maart 2011 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Woon jij in Slotermeer dan?
Ik dacht nog wel, straks ziet een van de SC'ers me lopen hier![]()
Met mn tasje van de kringloopwinkel vol met lp's
Die helpen maar een half uurtje. Daarna is de straling van de, in de filterbus verzamelde, fall-out zo hoog dat je toch nog dood gaat.quote:
Goed om te weten...quote:Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die helpen maar een half uurtje. Daarna is de straling van de, in de filterbus verzamelde, fall-out zo hoog dat je toch nog dood gaat.
Doe er dan maar een containertje filterbussen bij...quote:Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die helpen maar een half uurtje. Daarna is de straling van de, in de filterbus verzamelde, fall-out zo hoog dat je toch nog dood gaat.
Bel MM even over die container filterbussen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
Brrrrrr ik dacht dat ik vandaag alleen de uitslag van de test kreeg, maar direct daarna volgt al een telefonisch rollenspel
Help
Huh?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bel MM even over die container filterbussen.
Kan ze even op jou oefenen.quote:
Ah joh, dat valt best meequote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
Brrrrrr ik dacht dat ik vandaag alleen de uitslag van de test kreeg, maar direct daarna volgt al een telefonisch rollenspel
Help
Waarom ik vanwege de filterbussen?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom ik vanwege de filterbussen?
Tang en varken en zo. Of mis ik nu iets?
En LB is al bang dat ik 'r misschien zie lopen in Amsterdam, laat staan dat ze me gaat bellen...
Weet je wel hoeveel geld die belastingdienst elk jaar binnenhaalt?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Nee maar ik word nu geacht de site van de belastingdienst goed te bestuderen![]()
Ik ga nog een hele training krijgen en ik ben gisteren uitgebreid getest..... pfff ik vind het maar gefreakt allemaal.
Over je LB?quote:
Ja, dat geld halen ze zonder mij ook wel binnen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel geld die belastingdienst elk jaar binnenhaalt?
Je hebt gewoon een mega belangrijke job en met die instelling van jou nou kom je er niet...
LB/IB/gehaakte All Stars/koffie leuten/whatever...quote:
Dat blijkt wel uit onderstaande post hoe nuchter je bent...quote:Op maandag 21 maart 2011 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat geld halen ze zonder mij ook wel binnen hoorik ben gewoon nuchter
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Nee maar ik word nu geacht de site van de belastingdienst goed te bestuderen![]()
Ik ga nog een hele training krijgen en ik ben gisteren uitgebreid getest..... pfff ik vind het maar gefreakt allemaal.
Ah joh, het moet wel goed komen. De site even bekijken en je bent al een heel eind. Mijn ervaring bij mijn huidige klantenservicebaantje is dat de meeste mensen contact met je opnemen over dingen die ze ook wel op de website hadden kunnen vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat geld halen ze zonder mij ook wel binnen hoorik ben gewoon nuchter
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
KUTKUTKUTKUTKUT!!!!
Test niet gehaaldop het onderdeel servicegerichtheid........ ik wíst het!!
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
KUTKUTKUTKUTKUT!!!!
Test niet gehaaldop het onderdeel servicegerichtheid........ ik wíst het!!
![]()
Ooh dat is echt stomquote:Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ja verdomme.... dat was een test met vragen als: je werkt in het callcenter van een verzekeringsmaatschappij, hoe reageer je op de volgende situatie? En dan kies ik blijkbaar niet voor de meest verkoopgerichte oplossing......
Nee ik solliciteer ook niet voor niets bij de belastingdienst.... anders klopte ik wel aan bij Essent of KPN ofzo
Bah ik ben echt heel verdrietig nu
Shit zeg. Dat zijn inderdaad niet echt de meest logische vragen voor de belastingtelefoon.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ja verdomme.... dat was een test met vragen als: je werkt in het callcenter van een verzekeringsmaatschappij, hoe reageer je op de volgende situatie? En dan kies ik blijkbaar niet voor de meest verkoopgerichte oplossing......
Nee ik solliciteer ook niet voor niets bij de belastingdienst.... anders klopte ik wel aan bij Essent of KPN ofzo
Bah ik ben echt heel verdrietig nu
quote:Faith and hope and charity
One for you and one for me
Money doesn't grow on trees
But babies come from ladies
Mag dat dan nog wel?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie net dat ik via een ander uitzendbureau ook bij de belastingtelefoon kan solliciteren!
Ja, daar zal ik wel op letten danquote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan niet beantwoorden wat jij zou doen, maar wat zij willen horen...
Dat dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan niet beantwoorden wat jij zou doen, maar wat zij willen horen...
Ja, ik ga mn ogen even schoonboenen (uitgelopen mascaraquote:Op maandag 21 maart 2011 15:19 schreef iamredleader het volgende:
LB, wat jammernou, even een ommetje buiten lopen en genieten van het mooie weer, de vogels die fluiten, het zonnetje op je bolletje... en anders even een kopje
![]()
Huh?quote:
's Nachts was er ook niets aan te zien. Maar juist als 'ie aan de horizon hangt heb je een vergrootglaseffectquote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Heb gisterenavond laat naar de maan gekeken en mw. MM en ik vroegen ons af waar al die ophef over was. Niks geen grote maan gisteren rond middernacht...
Je had juist vroeg op de avond moeten kijkenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Heb gisterenavond laat naar de maan gekeken en mw. MM en ik vroegen ons af waar al die ophef over was. Niks geen grote maan gisteren rond middernacht...
Ik weet hetquote:Op maandag 21 maart 2011 15:27 schreef MadMaster het volgende:
Nem: Misschien weet je het al, maar vanaf morgen 21.00 uur Brew Masters op Discovery...
Vanaf ons huis zie je de maan niet aan de horizon, daarvoor zitten we te laag...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
's Nachts was er ook niets aan te zien. Maar juist als 'ie aan de horizon hangt heb je een vergrootglaseffect
OK, zag het zaterdag toevallig en moest aan je Hobbelpaard denken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het
Heb ze allen allemaal al gezien(zijn er 5)
Dat probleem hadden wij dus ook. De foto is dan ook vanuit een hoog gebouw genomen denk ik zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf ons huis zie je de maan niet aan de horizon, daarvoor zitten we te laag...
Nog nietquote:Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, zag het zaterdag toevallig en moest aan je Hobbelpaard denken.
Zit daar al schot in?
Verkeerstoren Schiphol dan, gezien het vliegtuig op de voorgrond?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat probleem hadden wij dus ook. De foto is dan ook vanuit een hoog gebouw genomen denk ik zo.
Of 1 van de andere gebouwen in de buurt. De fotograaf is Peter Kort en die maakt meer fotos die op Nu.NL staan. Dus denk niet dat het uit de verkeersleiding komt.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkeerstoren Schiphol dan, gezien het vliegtuig op de voorgrond?
Vroeg me al af waarom ze dat niet gedaan haddenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Hahaha, mijn 'naam' staat nu zelfs onder de foto als fotograaf:
http://www.webregio.nl/am(...)update.aspx?pagina=1
Mijn collega had via Twitter gezocht naar info over de brand en had daar de foto van mij gezien.
Staat 'ie later bij het koffieapparaat en vraagt hij zich af wie 'MadMaster666' is, want die foto was hetzelfde beeld als vanuit zijn zichtsveld...![]()
Wat stom van zequote:Op maandag 21 maart 2011 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, ik heb de meest relevante onderdelen wel goed gemaakt, maar dit was volgens randstad een algemene callcentertest, en de resultaten daarvan werden door hun goed beoordeeld.....
My ass
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef iamredleader het volgende:
De volle maan was inderdaad prachtig dit weekend - heb nog even overwogen om Jair wakker te maken, want hij vindt het machtig interessant
"papa, kijk, maan!"
Eeeehm, ik ga even checken welke dat ook alweer was (als het die is die ik denk, dan: ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
LB, ben jij bekend met het interieur van het Palazzo Farnese in Rome? Is dat echt zo bijzonder als men mij wil doen geloven?
Wat rijdt daar, Arriva of Qbuzz?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Los kaartje kopen in de bus = 6 euro, kan ik tot 2u na afstempeling mee reizen.
OV chipkaart gebruiken op dezelfde route, is dik 9 euro.
Ik koop wel weer een kaartje
Kan kloppenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
Heb ik weer
In Rome ben ik in het Palazzo Farnesina geweest, dat was heel mooi ( oa de zaal van Amor en Psyche) en iets buiten Rome in Caprarola in de Villa Farnese, ook erg tof
![]()
Palazzo Farnese kan ik me niet herinneren dat ik daar ben geweest....
Zeker, alleen altijd net op de momenten dat ik er eigenlijk geen tijd voor hebquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, op die manier! Tof dat soort tijdelijke openstellingen
daar ben ik al bijna een uurquote:
Neehoor, ik heb toch geen werk, ik zit de hele dag al 'lekker' thuis......quote:
QBuzzquote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat rijdt daar, Arriva of Qbuzz?
Want Arriva had nu een actie, dat je ook met korting kon reizen (dat dat normaal niet kan snap ik niet, maargoed)
Dat is idd niet goed voor je gemoedstoestand. Helpt een kus van Jair? Kan wel een foto voor je posten vanavondquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Neehoor, ik heb toch geen werk, ik zit de hele dag al 'lekker' thuis......
Het is dat er nog een deurtje open staat via een ander uitzendbureau, maar pfffff vanmiddag zag ik even mn hele (nabije) toekomst in duigen vallen
Eerder de ouverture toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
-edit- Nee, het állertofste was, dat ik in de Arenakapel (meesterwerk van Giotto, de eindbaas van de renaissance zeg maar)
Ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eerder de ouverture toch?
Dat is toch de kapel waar je 15 minuten moet 'acclimatiseren' en daarna 15 minuten binnen mag verblijven? Dan is dat inderdaad erg mooi
Ik dacht aan Super Mario!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
meesterwerk van Giotto, de eindbaas...
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht aan Super Mario!
Wat stom trouwens dat je gezakt bent op servicegerichtheid bij de Belastingdienst. Servicegerichtheid staat trouwens helemaal niet gelijk aan verkoopgerichtheid. Ik verwijs klanten regelmatig naar andere winkels (inclusief routebeschrijving) of het internet als wij ze niet kunnen helpen. Niet zo goed voor onze verkoop, maar betere service voor de klant.
Huh?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
Eindelijk iemand die het beestje bij de juiste naam noemt!
Bij de (nl) pers weet niemand de juiste benamingen.
Het verschil tussen tanks en houwitsers schijnt niet bekend te zijn bij de pers.quote:
Kwalijke zaak want het is toch uberduidelijk?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het verschil tussen tanks en houwitsers schijnt niet bekend te zijn bij de pers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |