Dat je het verzint als 13 jarige kan ik nog begrijpen, maar dat er een volwassen iemand bij zit die er geld in wil steken / goed vindt klinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Dit is 'm dan, het 'slechtste liedje ooit'
Ze heeft een nare stemEn het is een kuttekst
Een post met pics is het vast wel waard.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nieuw ondergoed gekocht. Is dat een post waard? Eigenlijk niet, maar het is hier zo stil
Naast ons huis ligt een fietspad. Zodra er voor het eerst zo'n dag is als vandaag na de winter, is dat pad overspoeld met fietsets in korte broeken, skeeleraars, wandelgroepen en meer van dat soort lui. Je kunt er de klok op gelijk zettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaa fijn is het he?ik zat ook helemaal vrolijk op de fiets!
Oh men dat lijkt me echt naar om te zien, hij dreef in het waterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
Komkommernieuws van de dag: Knut is dood.
http://www.nu.nl/buitenland/2472189/ijsbeer-knut-overleden.html
Met blote benen???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Anti-klacht(er was trouwens geen klacht): korte rokjes
Jeetje, de zon schijnt hier en in de zon is het heerlijk weer hoor, maar no way dat ik nu al met blote benen gaquote:
Oh....quote:
quote:
Ja, ik heb het hier wel eens drukker gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef iamredleader het volgende:
Lekker rustig hierlas het nieuws over Knut. Treurig
Geen flauw idee. Weet alleen dat je de lever niet moet etenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het hier wel eens drukker gezien.
Zou ijsberen vlees lekker zijn?
quote:Het dodental door de aardbeving en tsunami in Japan is tot 7320 opgelopen. Zeker 11.370 mensen worden vermist.
whehe dat is best een faal jaquote:
Ach, ze hebben er ooit 142.000 moeten afschrijven na een aardbeving in de jaren 20.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn god, dat zijn echt héél veel mensen
Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef LadyBlack het volgende:
Dat neemt niet weg dat 12000 ook verschrikkelijk veel is...
Ik wens Rebecca Black graag een 'Sunday Bloody Sunday' toe, haar weekeinde eindigt toch. En op wat voor manier...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Dit is 'm dan, het 'slechtste liedje ooit'
Ze heeft een nare stemEn het is een kuttekst
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na 5 keer kijken en na LB's post zag ik pas dat ze geen visje aan het afvuren waren.
[..]
Na 5 keer kijken en na LB's post zag ik pas dat ze geen visje aan het afvuren waren.
[..]
Want lever+gifje=vis?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:18 schreef wyccie het volgende:
Ik snapte al niet waarom ze nou zo hard wegrenden. Dacht daarom dat het wel een stinkende vis zou moeten zijn.
't Is echt de vorm van een getekende vis, met staart en zo.
Het kwam volgens mij ook wel door de opmerking erboven over de lever.
Ik snapquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ja, weet ik veel.Ik verwachtte dat er een lever uit zou komen. Dat was niet zo...nou dan iets anders dierlijks... en ijsberen eten ook vis...vrije associatie. Zoiets.
Hello.quote:
Ik word dik!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
En aan het Onze Lieve Vrouweplein zit een fijn chocoladecafeetje![]()
Lunchen doe je natuurlijk in de tuin van Hotel Vijlerhof. Mooi uitzicht op de heuvels en dalen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, nog meer tips voor Maastricht? Voor de lunch, bedoel ik.
En andersoortige tips zijn natuurlijk ook welkom.
Nee hoor, ik hoorde ook niks vals.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, die flashmob, die is echt mooi. Prachtig gezongen. En ik hoor niks vals, maar dat zal wel geheel aan mij liggen.
Correct.quote:
Dat meen je niet. Het feestje in Libie begint net!quote:
En dat er een ziekenhuis is vernietigd. Morgen, als de journalisten het gebied in mogen, zullen we dus wel een stapel lijken zien rond een gebouw welk vernietigd is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik les net dat Libie claimed een Frans vliegtuig te hebben neergeschoten.
Dat zou me echt 0,0 verbazen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat er een ziekenhuis is vernietigd. Morgen, als de journalisten het gebied in mogen, zullen we dus wel een stapel lijken zien rond een gebouw welk vernietigd is.
Eens kijken of dat net zo knullig gaat als in Irak. Toen claimde men het zelfde. Maar het was erg duidelijk dat de explosie niet was ontstaan door een vliegtuigbom maar door een explosie vanaf de grond. Foutje, bedankt....
Omdat jij zelfs te dom bent om te schijten wil dat nog niet zeggen dat Ghadaffi dat ook is.quote:
Nieuwschierig is een verzuurde knakker die ik terecht heb gewezen op zijn eigen fout:quote:
Ja, helaas is het een ventquote:
Oh, das minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |