Het schijnt een pro-democracy vliegtuig zijn, dus wees er maar blij mee.quote:
Enorm frustrerend inderdaad, om dan zo'n mooie resolutie te zien die gewoon fout word gebruikt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Des te irritanter dat ze het alsnog doen met z'n allen.
ja nu gaan er ook weer mensen achter gadaffi staan nu die aan het "winnen' is, en de UN VN EU een wassen neus blijkt te zijn , mosterd na de maaltijd zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het schijnt een pro-democracy vliegtuig zijn, dus wees er maar blij mee.
Echt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het schijnt een pro-democracy vliegtuig zijn, dus wees er maar blij mee.
dachten sommige rebellen ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt?![]()
Zat gewoon op laatste video van uit benghazi te kijken op youtube.
Dacht dat het een G' kist was.
Waarom zijn ze daar tegen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef SemperSenseo het volgende:
Er zijn echt heel veel negatieve comments van Arabieren op Al Jazeera die tegen het ingrijpen zijn van de VN, westerse mogendheden en de Arabische league
1130 GMT is de vergadering. Ik ben even niet onwijs helder, maar ik neem aan dat dat over 5 minuten is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef byah het volgende:
Zal binnen nu en een uur wel gaan beginnen..
chips en bier staan al te bevriezen sinds gistern.......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef byah het volgende:
Yep.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:25 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
1130 GMT is de vergadering. Ik ben even niet onwijs helder, maar ik neem aan dat dat over 5 minuten is.
Ze willen gewoon geen westerse inmenging, ze zien het als een imperialistische actie.quote:
Ja de vergadering begint nu, maar de interventie in Libië zal tijdens die meeting beginnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:25 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
1130 GMT is de vergadering. Ik ben even niet onwijs helder, maar ik neem aan dat dat over 5 minuten is.
Gewoon burgers?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef SemperSenseo het volgende:
Er zijn echt heel veel negatieve comments van Arabieren op Al Jazeera die tegen het ingrijpen zijn van de VN, westerse mogendheden en de Arabische league
Dat heb ik al vaker gehoord.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef byah het volgende:
Zou mooi zijn zeg.quote:
Ik heb het ook gehoord. Burgers en Academici.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Gewoon burgers?
Lijkt me onrealistisch. Ken veel mensen uit verschillende Arabische landen en werkelijk iedereen steunt de internationale interventie.
Mensen uit Jemen en Bahrein zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef SemperSenseo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |