Data van de Telegraaf klopt niet helemaal, ff verbeterdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef Bartholomaeus het volgende:
Even wat cijfers en weetjes uit de Telegraaf overgetypt:
[..]
Belangrijkste NAVO-schepen in de Middellandse Zee
USS Enterprise (nucleair vliegdekschip)
USS Mt. Whitney (commando schip)
USS Kearsarge (vliegdekschip) (amfibisch aanvalschip)
USS Ponce (amfibisch aanvalschip)
USS Barry (geleid wapen fregat)
USS Providence (onderzeeër)
Belangrijkste NAVO-schepen in de Rode Zee
USS Enterprise (nucleair vliegdekschip)'
USS Barry (geleid wapen fregat)
USS Providence (onderzeeër)
[..]
Met warp 9 ben je er natuurlijk zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Want die hele USS Enterprise heb ik nog niet in de Middelandse Zee gezien, en gister was er nog een bron die aangaf dat dat schip in de Rode Zee (?) lag.
Dat, hoewel wie zegt dat de rebellen ook niet de nodige onwaarheden verspreiden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook collateral damage zijn he, misschien ligt er pal naast wel een rebellengebeuren waar ze op mikte
Vanaf de Rode Zee kunnen ze Libie ook wel bereiken. Denk wel dat Egypte luchtruim beschikbaar stellen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Want die hele USS Enterprise heb ik nog niet in de Middelandse Zee gezien, en gister was er nog een bron die aangaf
dat dat schip in de Rode Zee (?) lag.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:00 schreef rakotto het volgende:
En men mij maar niet geloven toen ik gisteren zei dat Kazafi aan gaat vallen.
En die AWACS maken een rotherriequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:00 schreef Bartholomaeus het volgende:
Sorry, ik heb geen scanner. Heb er toch even een paar fotootjes van gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gelijk proberen te halen over onschuldige dooien. WIN!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:00 schreef rakotto het volgende:
En men mij maar niet geloven toen ik gisteren zei dat Kazafi aan gaat vallen.
Ja en dan. Hij zit dan in Benghazi dan kan je niet bombarderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:08 schreef Dekatria het volgende:
Dan is die resolutie erdoor, moet er WEER vergaderd worden terwijl Gadaffi lekker doorstoomt. Om gek van te worden.
In principe hoeft er niet vergaderd te worden. Unilaterale actie is toegelaten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:08 schreef Dekatria het volgende:
Dan is die resolutie erdoor, moet er WEER vergaderd worden terwijl Gadaffi lekker doorstoomt. Om gek van te worden.
quote:Authorizes Member States that have notified the Secretary-General, acting nationally or through regional organizations or arrangements, and acting in cooperation with the Secretary-General, to take all necessary measures, notwithstanding paragraph 9 of resolution 1970 (2011), to protect civilians and civilian populated areas under threat of attack in the Libyan Arab Jamahiriya, including Benghazi, while excluding a foreign occupation force of any form on any part of Libyan territory, and requests the Member States concerned to inform the Secretary-General immediately of the measures they take pursuant to the authorization conferred by this paragraph which shall be immediately reported to the Security Council;
?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Sure![]()
Op het moment dat het buitenland klaar staat voor interventie loopt de minister over naar de Gadaffi-kamp
Gisteren geloofden mensen Kazafi dat ie niet zou binnenvallen etc.quote:
Des te irritanter dat ze het alsnog doen met z'n allen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:11 schreef Ulpianus het volgende:
In principe hoeft er niet vergaderd te worden. Unilaterale actie is toegelaten.
Sorry, reageerde op het bericht van Shomila. Die citeerde een onrealistisch bericht van de Staats-tvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |