ik ben aan t trachten om de toko op orde te krijgen, maar zit ff met hoe en waar ik moet beginnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Wat gaat niet lukken? Ik mis weer e.e.a. geloof ik.
pijnlijkquote:
k kan me wel voorstellen als je nog in de periode net bevallen zit, en thuis bent dat t moeilijk is om over wat anders te praten, maar als je weer werkt zal dat toch wel weer terug komen lijkt mequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook normaalLijkt mij dan? Je wil toch allemaal weleens even uit de dagelijkse beslommeringen weg? En of dat nou werk, vriend/vriendin, of kind is maakt niet uit.
Dat was expre-hesssssssssquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
DNA flushen Greys?
Als ze dat net heeft ontvangen is het wel handig dat miss ff te flushen ja, anders gaat het zo plakken na een tijdje
heb je een beetje geslapen vannacht?quote:
No prob :8quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef Goodbye het volgende:
Whehehehe, goeie TT
Ik ga even boodschappen doen en dat jouw tips proberen, Ll. Thanks a bunch!
Zo liefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef Greys het volgende:
Maar Gb, hoe weet je dat het dan aan 'iets met je proxy' ligt?
Oh, zie mijn tuig lekker in de zon![]()
[ afbeelding ]
Ja ging wel, van half 3 tot 8 ongeveer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je een beetje geslapen vannacht?
Roep maar dat de Wilde Wieven onverwachts voor de deur staan!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo ook es douchen en kijken of ik meneer I. wakker kan krijgen.
Intussen luister ik alweer ruim een uur naar z'n wekker
Oh jammer, ik dacht dat het een opsom-topic was, ik had wel een lijstjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Dingen die je niet in je vagina moet stoppen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht dat het een opsom-topic was, ik had wel een lijstje
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan het vast altijd aanvullen hoor
En waag het niet om 'mannen' te zeggen!
Hele mannen sowieso niet neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan het vast altijd aanvullen hoor
En waag het niet om 'mannen' te zeggen!
Vrouwen zijn kieskeuriger dan mannen volgens mijquote:
Dan trekt ie het dekbed nog ff wat verder over z'n hoofd denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Roep maar dat de Wilde Wieven onverwachts voor de deur staan!
koelkastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
- de tuinkabouter van de buren
- je net gemaakte hete soep
- brandnetels
- de dvd-box van Star Wars
- een lekkende pen
- de gevulde koek die je nog op wilde eten
En zo kunnen we nog wel even doorgaan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
- brandnetels
- een lekkende pen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Onze buren hebben geen tuinkabouter...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
- brandnetels
- een lekkende pen
Cavia's wel dus?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
koelkast
de nieuwe auto van de buurman
plantenspuit
katten, honden, en andere beesten groter dan een cavia
rekenmachine
bierflesjes
Die had ik gisteren ook gepostquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Het slechtste liedje ooit, aldus kenners:
Die stem, het doet gewoon pijn
Ik heb 'm niet eens afgeluisterdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die had ik gisteren ook gepost![]()
Geweldige tekst ook he
Lekker stelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent maar aan het kwakkelen jijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef Ynske het volgende:
pijnlijk
maar verbeterd wel volgens dokter
nu zijn t mn longen die aan t etsen zijn
Tomorrow is saturday..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die had ik gisteren ook gepost![]()
Geweldige tekst ook he
Ze hebben elkaar nooit iets gedaan, er is nooit geknokt, geblazen of gekrabt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker stelZijn ze altijd zo lief samen?
Dan zou ik hun buurvrouw aan de andere kant eens vragen of zij die misschien eh...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onze buren hebben geen tuinkabouter...
Wel een vijvert, doet me aan B.Vischer denken
dwerghamstersquote:
Geen idee, het verbaasde me uberhaupt dat ie daar mee mee ging.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Zit Zwabber nou trouwens bij de TAL rukhutten meet?
Nee daaromquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, het verbaasde me uberhaupt dat ie daar mee mee ging.
Leuk uiteraard, hoop dat ze veel plezier hebben (mooi weer!) maar wist niet dat hij er zo dik mee was
tis t gevolg van t een op t anderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je bent maar aan het kwakkelen jijBeterschap!
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Zit Zwabber nou trouwens bij de TAL rukhutten meet?
Hij had het ook druk volgens mij, maar dit was al lang gepland en betaald enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee daaromIk dacht dat hij amper meer FOKte, maar hij een JJH zitten dus in die rukhut
Overlopersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee daaromIk dacht dat hij amper meer FOKte, maar hij een JJH zitten dus in die rukhut
samen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Overlopers
Ze hebben echt super weer zeg!
Ik wil ook weer een rukhuttenmeet.
Zullen we het huisje er naast nemen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zullen we gaan party-crashen bij Ll en zn posse in mei?
Tot Charleroi jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we het huisje er naast nemen?
De rit er heen is al heel leuk!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we het huisje er naast nemen?
De rit er heen is al heel leuk!
Aaahquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof er niks vanquote:
Ja al die kleine weggetjes zijn ook leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ook het stuk na Charleroi, vooral het stuk aan het eind
Wat een dikzakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef APK het volgende:
[..]
Aaah![]()
[ afbeelding ]
# winning
Vooralsnog.
Hoi buurman
dies zwanger lomperdquote:
Da's niet dezelfde bolle toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef APK het volgende:
[..]
Aaah![]()
[ afbeelding ]
# winning
Vooralsnog.
Hoi buurman
Als wij daar zitten en hij niet, moet hij voor straf dan dat weekend nog een keer daar heen komenquote:
En anders gaan we m halen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Als wij daar zitten en hij niet, moet hij voor straf dan dat weekend nog een keer daar heen komen
bummerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
Het laatste weekend van mei kan ik niet, want dan trouwt Maes die vrijdag
Dan kom jij zaterdagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
quote:Slaapkamer(s)
Drie slaapkamers met twee 1-persoonsbedden
Bedden voorzien van dekbedden
Sanitair
Douche
Wastafel
Apart toilet
Tweede badkamer (toegankelijk via de slaapkamer) met bubbelbad, wastafel en tweede toilet
Privé-sauna
Oeh, ik wil in de saunaquote:
Volgens mij ook, hij wil ons gewoon een loer draaienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:17 schreef Greys het volgende:
Maar zitten jullie er echt dat weekend?
Ik dacht dat je begin mei ging
Ze bestaan ofzo en ze vliegen af en toequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:13 schreef Greys het volgende:
Wat heeft de buurman hier eigenlijk voor last van?
En blaas je je topic weer nieuw leven in?
Het is ook niet zo dat we er écht heen gaan, toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij ook, hij wil ons gewoon een loer draaien
Ik vrees dat hij er bang van is van welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat we er écht heen gaan, toch?
quote:Ik wil dan liever een weekend prikken dat Ll gewoon met ons mee gaat.
Niet dat we hem alleen af en toe strontlazerus met een varkenspoot langs zien zwalken in de verte. Whehehe.
Nog niet geboektquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:22 schreef Greys het volgende:
Waar zit je Ll?
http://www.landal.nl/db/pdfs/data/id/filename/LRE_Plat.pdf
Maar die zijn altijd als eerste volgeboekt, waarom nog niet geboekt dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog niet geboekt
Wordt iig zo'n roze huisje () laatste keer dat ik er was hadden we er eentje langs dat meer, dat was echt ideaal. Volgens mij de 145 of 146 ofzo.
Het is geen schoolvakantie weekend ofzo geloof ik, dus we wachten ff, alle voorgaande weken zijn al in de aanbieding, en dat scheelt zo weer 100 - 150 euroquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die zijn altijd als eerste volgeboekt, waarom nog niet geboekt dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:25 schreef vamperotica het volgende:
Uhm...Die volle maan straks he...Die zorgt er niet stiekem voor dat je wc overstroomt en heel je gang ( waar gelukkig nog steeds geen vloer ligt) overstroomt als je aan het douchen bent he?!
Da's waarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is geen schoolvakantie weekend ofzo geloof ik, dus we wachten ff, alle voorgaande weken zijn al in de aanbieding, en dat scheelt zo weer 100 - 150 euro
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]Cat
En geen idee
[..]
Bang voor weerwolven?
Als ze lesbo is kun je spreken van een spaarpot.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Dingen die je niet in je vagina moet stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
vast niet neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:34 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n enorme kul met die volle maan
(Sorry voor de gelovigen)
Als je het niet geweten had, had je het niet eens gemerkt waarschijnlijk
Dat gaat wss niet gebeurenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar
Wel met het risico dat die paar aan het meer dan vol zijn, maar dat maakt op zich niet heel veel uit.
En wat nou als dat weekendje met je vrienden valt in de periode dat je moet klussen aan je huis? Gaat het dan uberhaupt wel door?
NOUHOUquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:34 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n enorme kul met die volle maan
(Sorry voor de gelovigen)
Als je het niet geweten had, had je het niet eens gemerkt waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ach, dan komt het achteraf wel weer door de verjaardag van St. Weetikveelwie of de stand van de sterren ofzo. Of was het universum op een andere manier niet in balans.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:36 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me nou een leuk experiment, een soort artificial volle maan maken bij een groep mensen die er in geloven en dan kijken of ze zich zelf anders gaan gedragen of dingen denken te merken, terwijl de maan gewoon half is buiten
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOUHOU
Hihihiiiiiii, ik wilde het net gaan vragen wat ze dan in godsnaam zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, maar als ze erin geloven weten ze dat het artificial isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:36 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me nou een leuk experiment, een soort artificial volle maan maken bij een groep mensen die er in geloven en dan kijken of ze zich zelf anders gaan gedragen of dingen denken te merken, terwijl de maan gewoon half is buiten
Hoe dan? Want Ynske kwam er ook vandaag pas bij toeval achterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar als ze erin geloven weten ze dat het artificial is
Wat een ellendequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef vamperotica het volgende:
* Wasknijper op de neus, kaplaarzen aan, dweilen en wachten op de rioolmeneer
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
Ik kan iig leker frips gedouced strontwater weg gaan werken!quote:
Oh dan kan ik dát weekend ook niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die zondag daarna zijn wij 20 jaar getrouwd.
Gatverdammequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik kan iig leker frips gedouced strontwater weg gaan werken!![]()
Overstroming?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef vamperotica het volgende:
* Wasknijper op de neus, kaplaarzen aan, dweilen en wachten op de rioolmeneer
Als je het serieus volgt weet je dat toch allang? Het is niet alsof het vanmorgen pas bekend is geworden of zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:38 schreef Greys het volgende:
Hoe dan? Want Ynske kwam er ook vandaag pas bij toeval achter
Hm ja, daar heb je weer gelijk inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je het serieus volgt weet je dat toch allang? Het is niet alsof het vanmorgen pas bekend is geworden of zoEr is al een hele tijd een topic over dat ik af en toe zie opduiken in de AT
Verstopping ergens...Ik kwam beneden na het douchen... Staat heel mn gang blank... De geur, dat wil je neit weten en het liep eerst ook niet weg in de wcpot... Verhuurder gebeld, die zei eerst dat ze daar in het weekeind niet voor zouden komen!quote:
Dat gaat toch gewoon in cycli? En is het vanavond niet super volle maan? Heb ik iets over gelezen: maan die heel erg dicht bij de aarde staat dus extra groot.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je het serieus volgt weet je dat toch allang? Het is niet alsof het vanmorgen pas bekend is geworden of zoEr is al een hele tijd een topic over dat ik af en toe zie opduiken in de AT
Ew ew ew.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Verstopping ergens...Ik kwam beneden na het douchen... Staat heel mn gang blank... De geur, dat wil je neit weten en het liep eerst ook niet weg in de wcpot... Verhuurder gebeld, die zei eerst dat ze daar in het weekeind niet voor zouden komen!Net monteur aan de lijn gehad...Die heeft eerst nog een ander klusje en dan komt ie hierheen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat Extreme Super (Volle) Maan zorgen voor Chaos ?
Het is voor mijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
De Volle Maan a.s. 19 Maart staat in het teken Maagd !
quote:
Oja. En jou met de rotzooi en de stank laten zitten met je kids, het hele weekend. Idioot gewoonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef vamperotica het volgende:
Verstopping ergens...Ik kwam beneden na het douchen... Staat heel mn gang blank... De geur, dat wil je neit weten en het liep eerst ook niet weg in de wcpot... Verhuurder gebeld, die zei eerst dat ze daar in het weekeind niet voor zouden komen!Net monteur aan de lijn gehad...Die heeft eerst nog een ander klusje en dan komt ie hierheen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*gaat kijken of ze nog wat vrijgezelle mannen op haar verjaardag gastenlijst kan toevoegen*
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, maar dat wilde Greys dan wel een keer nabootsenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef Cat22 het volgende:
Dat gaat toch gewoon in cycli? En is het vanavond niet super volle maan? Heb ik iets over gelezen: maan die heel erg dicht bij de aarde staat dus extra groot.
Dat zei ik ook...Mogen we dan bij U op de wc? Toen ging "ze" dr best doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oja. En jou met de rotzooi en de stank laten zitten met je kids, het hele weekend. Idioot gewoon
Whut?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
k krijg bezoek vandaag, maar daar wil ik HEUL niet mee rotzooien
Geen Superdeluxe Volle Maan voor mij dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:44 schreef Ynske het volgende:
De Volle Maan a.s. 19 Maart staat in het teken Maagd !
Klote zegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat zei ik ook...Mogen we dan bij U op de wc? Toen ging "ze" dr best doen
Heel overtuigend!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef vamperotica het volgende:
Nou ja.. ik doe gewoon net alsof ik maagd ben!
Ja deze aardige telefoonmerouw ook.....Doet de wc het nog....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klote zeg![]()
Die verhuurbedrijven zijn ook echt makkelijk in dat soort dingen. Toen een paar maanden geleden de boel overstroomde bij m'n vriendin moesten we ook echt 3x bellen voordat er dan maar iemand 'ff kwam kijken'. Eerst op de begane grond gaan staan, terwijl de lekkage op de 2e etage begon, en dan vragen 'Hoort u die waterval? Dat is dus op de begane grond, het lek komt van de tweede...".
"Oh eehh, ik ga even kijken of er iemand beschikbaar is"
rotzooien kan altijd goed zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?In het teken van maagd staan betekent dat je er mee moet rotzooien?
Aan zo'n Ierse ginger zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu ga je vanavond je maagdelijkheid verliezen
Ik trap er echt niet meer in, met je halve mededelingenquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Pub op het Rode Zand?
Ik kan wel ff langskomen?
Om hem te helpen met zn maagdelijkheid?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Pub op het Rode Zand?
Ik kan wel ff langskomen?
Limburg = buitenland?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:50 schreef Oognip het volgende:
Shit Vamp wat zal het stinken
Mijn vriend en ik gaan eindelijk zometeen onze zomervakantie boekenHij wil alleen graag naar het buitenland en ik vind Nederland leuk, limburg of zo, dus ben benieuwd wat het wordt
quote:
Oh, moet ik mn paspoort verlengen voor de 12e?quote:
Paspoorten korter dan een meter komen inderdaad de grens met Limburg niet over.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, moet ik mn paspoort verlengen voor de 12e?
Jaquote:
Ik heb een groot rijbewijs; mag dat ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Paspoorten korter dan een meter komen inderdaad de grens met Limburg niet over.
is geen halve mededelingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik trap er echt niet meer in, met je halve mededelingen
gewoon bij OhOh, en mij om de hoekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:50 schreef Oognip het volgende:
Shit Vamp wat zal het stinken
Mijn vriend en ik gaan eindelijk zometeen onze zomervakantie boekenHij wil alleen graag naar het buitenland en ik vind Nederland leuk, limburg of zo, dus ben benieuwd wat het wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |