Oehquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
thanks GB! Er is overigens heus een levende kreeft gekookt voor de amuse!versheid en zulks!
Koekie doet het goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach ja, Knut dood, Kreeft dood. Het is geen goede dag voor de K.
Nee, Koeks ligt hier aan mijn voeten onder de dekens, heb net voor de zekerheid even gevoeld, maar het ademt!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Koekie doet het goed![]()
Of bezorg ik je nu een hartverzakking, nee toch?![]()
Koekiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, Koeks ligt hier aan mijn voeten onder de dekens, heb net voor de zekerheid even gevoeld, maar het ademt!!
Zie!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, Koeks ligt hier aan mijn voeten onder de dekens, heb net voor de zekerheid even gevoeld, maar het ademt!!
Jaaaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:29 schreef Perruche het volgende:
Hoi! Zit mobiel, even bijlezen. Lijstje is dranatisch maar we'll erg lekker. Blurred, bevalt het in ierland?
Klinkt goed allemaal, Blurred!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Jaaahet was weer mooi weer vandaag dus ik heb heerlijk rondgeslenterd en de stad verkend. Er is echt overal live muziek hier, heel cool. Daarna lekker thuis gegeten en bankhangen en straks nog naar een concert in de stad. Het is hier echt tof
King's speech is idd coolen never let me go will ik ook nog zien! heeft iemand hier norwegian wood al gezien? ben benieuwd of die de moeite waard is! Ik ben nu hardboiled wonderland and the end of the world aan het lezen
Ik zit te wachten tot ie op spotify verschijnt, vind de twee singles echt ontzettend mooi ja!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:12 schreef Goodbye het volgende:
Tijdens die High Tea vanmiddag hadden ze in het restaurant trouwens de cd van Adele opstaan (21). Echt heel mooi
Ken je deze?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot ie op spotify verschijnt, vind de twee singles echt ontzettend mooi ja!
stage, maandag begin ik! ik hoop dat ik dan nog steeds alles zo leuk vind hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wat doe je in Dublin Blurred, studie?
Nee, maar ik luister m straks even denk ik, zit nu The good wife te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Sorry, ik heb de laatste tijd niet veel boeiends te melden.quote:
Hmm. Speciale reden voor? Hoop dat het omslaat, een dip is kut...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sorry, ik heb de laatste tijd niet veel boeiends te melden.Of je moet zin hebben in chagrijnige praat.
Klinkt fijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:32 schreef progje het volgende:
Pfff vrijdag en zaterdag waren drukke familie dagen. Ook amper op internet geweest. Wel weer ouderwets staan klussen @ boerderij ouders samen met mijn paps en broertje
Nu wilde ik nog op allerlei dingen reageren maar ben alles al weer vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |