Nee! daar ben ik geboren,maar mijn oma woont ten oosten van Groningenquote:
*Boks ouwe!*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Pippa doet een 'geboren in Norg'-boks met Cali.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN!!!!
Films zijn veel fijner 's avondsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja! Die draait om 14:15, dus dat is een mooie tijd. Alternatief zou Les Petits Mouchoirs gewest zijn in het filmhuis.
Ja maar wij willen juist op zondagmiddag dingen doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Films zijn veel fijner 's avonds. Dat het donker is als je eruit komt. Ik vind het altijd zo'n afknapper als je in de zomer naar de film gaat om 7 uur en als je er dan uitkomt, is het nog steeds licht buiten. Dan blijf ik meer in dat film-gevoel hangen. Hou ik van.
Dan nogquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee! daar ben ik geboren,maar mijn oma woont ten oosten van Groningen
Ga picknicken in het park! Het is superlekker weer, zon enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar wij willen juist op zondagmiddag dingen doen.
Nee, ik wil iets DOEN, dat is het hele ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ga picknicken in het park! Het is superlekker weer, zon enzo(sorry Co). Zo zonde om dan binnen in de bios te zitten. Vind ik dan he. Maar ik vind het ook zonde dat ik zelf binnen zit met de gordijnen dicht (licht schijnt op mijn beeldscherm en ik moet werken aan een essay).
Ah ja dan is het park minder geschikt. Smaken verschillen, op een zonnige dag wil ik altijd de natuur in en genieten van al het groen. Enige moment dat je mij in een museum ziet is als het moet voor school of als het buiten regent en/of rotweer is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets DOEN, dat is het hele idee. Niet lamballen, maar kunst en cultuur opsnuiven
.
En zo warm is het nog niet buiten. Vond het nog best frisjes in t-shirt en zomerjas vanmiddag.
Dan ga je frisbeeen in het park! Of voetballen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets DOEN, dat is het hele idee. Niet lamballen, maar kunst en cultuur opsnuiven
.
En zo warm is het nog niet buiten. Vond het nog best frisjes in t-shirt en zomerjas vanmiddag.
ik heb zonder jas gefietstquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah ja dan is het park minder geschikt. Smaken verschillen, op een zonnige dag wil ik altijd de natuur in en genieten van al het groen. Enige moment dat je mij in een museum ziet is als het moet voor school of als het buiten regent en/of rotweer is.
Ik vond het heerlijk vanmiddag. Maar ik had nog mn winterjas aan. De zon is wel al echt warm aan het worden.
Ik woon aan de andere kant van een brug die meer op een windtunnel lijktquote:
Dat dus. En gewoon zeggen dat je je nooit met haar opvoeding had mogen bemoeien en dat je daar je excuses voor aanbiedt. Verder niets over haar zoon zeggen en of je het er verder mee eens bent of niet. Gewoon je excuses aanbieden voor het feit dat je je met de opvoeding hebt bemoeid.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Merel het volgende:
Vik, doe niet zo koppig en neem gewoon nu meteen contact met haar op. Anders geef je haar alleen maar meer tijd om in haar hoofd bozer en bozer op je te worden. Beter het probleem meteen de wereld uithelpen!
Ik heb "The King's Speech" gezien en vond hem echt tofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja! Die draait om 14:15, dus dat is een mooie tijd. Alternatief zou Les Petits Mouchoirs gewest zijn in het filmhuis.
Gooise vrouwen niet, want ik heb ondertiteling nodig.
Mark gaat trouwens naar Hans Teeuwen in Groningen. Nog meer mensen hier die ook gaan?.
Thanks!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:50 schreef Phaidra het volgende:
GBeetje, ik postte idd die link over KH's, maar ik zit op mijn mobiel, dat zoekt niet zo fijn. Ik denk dat je m wel vindt als je zoekt op GI-index.
Ik heb ook zo genoten van het weer (sorry Co)! In het zonnetje in de tuin gezeten en een uurtje geskate ( *boks met Siral). Heerlijk.
quote:Ik heb een beetje een schandalig weekend, ga morgen ook nog uit eten (restaurantweek). En dan maandag maar low carb gaan proberen. Moet me nog wel even inlezen, maar kom maandag sowieso wel door qua producten die ik in huis heb.
Lijstje van vandaag![]()
O: 2 speltcrackers jam
HT: 2 potten thee, kom groente bouillon, klein stukje quiche, 2 mini sandwiches (1x kaas, 1x zalm), 1 scone, klein stukje appeltaart, klein stukje chocoladetaart, klein slagroomtaartje, 2 eclairs
T: waterijsje
S: kwartiertje gerend![]()
D: zalmpakketjes uit de oven (met haricots verts en tomaatjes) en spinazie a la crème. Eventueel nog een kom kippensoep vooraf
Verder hebben we lekker door de stad gesjouwd in het zonnetjequote:
Hoezo ontkom je daar niet aan? Als ik in de badkamer naar het toilet ga, is de deur op slot. Kan er ook niemand binnenkomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend en ik zijn bijna 3 jaar samenwonend (we zoenden, ik heb toen besloten te scheiden en we woonden gelijk samen), dan ontkom je echt niet aan samen plassen of per ongeluk een scheetje
Jij hebt ook problemen met mensen die een appel eten in het openbaar, toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef Chicolate het volgende:
Plassen waar een ander bij is, nee ik wacht liever tot de ander de badkamer uit is. Al helemaal als er niet ondertussen een kraan aanstaat ofzo. Maar ik heb ook een probleem met naar het toilet gaan in een ruimte waarbij anderen kunnen horen wat er gebeurt. Ophouden tot er een handendroger aangaat enzo.
dat ja. En een scheetje is voor mij heel anders...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoezo ontkom je daar niet aan? Als ik in de badkamer naar het toilet ga, is de deur op slot. Kan er ook niemand binnenkomen.
Eetgeluiden, ja klopt. En met appel omdat ik nog nooit mensen ben tegenkomen die fatsoenlijk een appel af kunnen happen zonder te smakken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt ook problemen met mensen die een appel eten in het openbaar, toch?.
Ik heb er geen last van. Doe mijn behoeften ook gerust met open deur.
Daar heb ik me overheen gezet sinds ik een vriendin van mij erom bewonderde dat ze op de schooltoiletten altijd schaamteloos een enorme waterval liet neerkletterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef Chicolate het volgende:
Plassen waar een ander bij is, nee ik wacht liever tot de ander de badkamer uit is. Al helemaal als er niet ondertussen een kraan aanstaat ofzo. Maar ik heb ook een probleem met naar het toilet gaan in een ruimte waarbij anderen kunnen horen wat er gebeurt. Ophouden tot er een handendroger aangaat enzo.
Oh, nu maak je me wel nieuwsgierig naar Never let me go!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Laureline het volgende:
Ga morgen dan lekker naar Beelden aan Zee, Vik! Dan kan je de cultuur combineren met buiten zijn![]()
Wij waren vanavond met de mini & vriendje aan het strand, sinds ze het hebben opgehoogd bij Scheveningen is het echt enorm!![]()
En de mooiste film die ik de laatste tijd heb gezien is Never let me go, wel via de tante van kim, dus ik weet niet of die al draait. Maar prachtig, bijna net zo goed als het boek van Ishiguro!
Na de Murakami-periode heb ik me weer op een paar andere Japanners gestort: Mishima, Kawabata, Ishiguro...eigenlijk beter nog dan Murakami, als is dat vloeken in de kerk hier
Maar na het lezen van Remains of the day, of Never let me go moet ik rustig een half uur huilen, zo prachtig/droevig is het geschreven. Dat heb ik bij Murakami nooit, dat is toch meer vooral verwondering.
Breng ik mijn exemplaar wel terug naar de bieb, kan je het lenenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, nu maak je me wel nieuwsgierig naar Never let me go!(het boek dan)
Ik keek net al even en dacht idd al dat jij een exemplaar geleend hadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Breng ik mijn exemplaar wel terug naar de bieb, kan je het lenen![]()
Ik had de nederlandse vertaling, maar omdat hij geloof ik oorspronkelijk in het engels schrijft heb je niet die irritante vertaler van Murakami (Jaques Westenhoven ofzo?) met dat belerende toontje! Ik vond het tenminste goed te doen, heb nu wel voor mezelf en de meneer de engelse versie in huis gehaald.
Ach ja, Knut dood, Kreeft dood. Het is geen goede dag voor de K.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
thanks GB! Er is overigens heus een levende kreeft gekookt voor de amuse!versheid en zulks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |