Ruzie gehad?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Oei, m'n zus en m'n neefje hebben me ontvriend op FB zie ik net. Even m'n moeder gesmst of die m'n zus vanochtend nog heeft gezien, want ik ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand is. Ik ben niet boos ofzo, blijf wel bij m'n standpunt en ga ook niet 'sorry' zeggen. Had hooguit iets minder hard mogen zijn, maar goed, dat hele c'est le ton qui fait la musique is niet aan mij besteed.
Ja, goede afkorting hèquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, Geebee, lekker lijstje!High Tea begrijp ik?
't Is haar zus. En die heeft waarschijnlijk zo iets van 'bemoei je met je eigen zaken'. Tenminste, dat zou ik denken als iemand met ongevraagd (?) kritiek levert op mijn opvoeding terwijl het om een verschil van inzicht gaat over een opvoedingsdingetje en niet om iets ter plekke irritants als rondschreeuwen, rotzooi maken of anderzins storen dan gewoon zijn hoe ze zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Perruche het volgende:
Euk, high ytea! Oh wat zijn telkefoons vervelend om mee yte fokken.
Vik lekker die tante van je !
Ja fok is nog Snel, 9292 is echt verschrikkelijk op mobiel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Perruche
High tea is inderdaad heerlijk, mijn moeder trakteerde ook op een voor haar verjaardag
Dankquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ruzie met mijn man over de financiering van mijn bedrijf. Plotseling wil hij ook een eigen bedrijf beginnen (niet levensvatbaar en belachelijk idee mi.) En zolang ik er geen last van heb doet hij maar. Maar het moet mijn plannen niet in de weg gaan zitten. Hij weet verdorie al sinds juli dat ik hier mee bezig ben.
Ik ben ook heel erg boos. Heeel heel heel erg boos.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]daar zou ik ook pissig om worden...
En best wel handig dat je een vriendje hebt die je daar toe aanzetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend belt net.. is over een kwartiertje thuis en of we dan nog even een stukje gaan rennen. Zooooo geen zin, maar het is wel goed natuurlijk!
Zucht
Dat zou ik ook zijn jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg boos. Heeel heel heel erg boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |