Hoe lang ga je? 1 paar mooie hakken, 1 paar comfortabele doch leuke schoenen en evt nog slippers ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Overigens ben ik nu mijn koffer aan het pakken en ik kan maar niet beslissen welke schoenen meegaan![]()
Ik ben echt heul makkelijk om mee samen te wonen. Ik ga heel erg mijn eigen gang en vind het ook prima als iemand anders dat doet, het hoeft van mij niet allemaal op mijn manier te gebeuren. (Behalve de indeling in de keukenkastjes, als ik nu bij mijn ex in Belgie kom, erger ik me mateloos aan dat die indeling nu is veranderd, of eigenlijk; dat er is nu geen indeling meer is en alles door elkaar staat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens heeft Vik wel een beetje gelijk: zolang je als vrouw gewoon 'een beetje gezellig doet', niet begint over opruimen, afwassen of schoonmaken, de man geeft wat hij wil en zelf ook je eigen gang gaat (zonder hem daarbij in de weg te zitten), is het voor een man al snel goed.
Maar helaas is het leven niet een grote vakantie/adolecentie en zijn er ook 'verplichtingen' en zaken als 'basale hygiene' (en dan heb ik het niet over chloor-schoon en volledig stofvrij!) en 'sociale normen' waardoor het allemaal net wat gecompliceerder wordt
Fijn!quote:
zweet in je bilnaad!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:
bikram yoga wordt beoefend in een ruimte van 40 graden..
QFT.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus het ligt altijd aan de vrouw, nooit aan de man
Herkenbaar, veel te herkenbaar. Ik moet voor het einde van deze maand m'n omzetbelasting 2010 hebben gedaan en ik zag al in mijn agenda dat ik nog maar anderhalve dag vrij heb om dat te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:26 schreef Laureline het volgende:
Ow shit, ik bedenk me net door dat gepraat over rekeningen dat ik mijn hele belastingellende nog moet doen voor het eind van de maand![]()
Dat bedenk ik me in de maand maart ongeveer 3 x per dag, altijd gevolgd door kleine hartstilstand/opvliegerEn dan wéér serieus me voornemen dat ik het volgend jaar helemaal anders ga doen, als ik dat laatste weekeinde stijf van de stress me door de enorme stapels bonnen en onbegrijpelijke belastingdienstjargoninvulvelden worstel
![]()
Oei, dat is echt kut zeg...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mn belastingding al wel netjes ingevuld. Was al niet vrolijk door het bedrag wat ik moet betalen, maar toen lag er deze week ook nog een brief op de mat dat ik ten onrechte zorgtoeslag heb gekregen in 2009Totale rekening: ongeveer 1100 euro
Veel meer dan ik ervoor gespaard heb, door die stomme zorgtoeslag
En het erge is, ik dacht dat het wel zou kloppen omdat ik me netjes als toeslagpartner van mn vriend had opgegeven eind 2008. Dus toch dom geweest
Ruzie gehad?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Oei, m'n zus en m'n neefje hebben me ontvriend op FB zie ik net. Even m'n moeder gesmst of die m'n zus vanochtend nog heeft gezien, want ik ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand is. Ik ben niet boos ofzo, blijf wel bij m'n standpunt en ga ook niet 'sorry' zeggen. Had hooguit iets minder hard mogen zijn, maar goed, dat hele c'est le ton qui fait la musique is niet aan mij besteed.
Ja, goede afkorting hèquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, Geebee, lekker lijstje!High Tea begrijp ik?
't Is haar zus. En die heeft waarschijnlijk zo iets van 'bemoei je met je eigen zaken'. Tenminste, dat zou ik denken als iemand met ongevraagd (?) kritiek levert op mijn opvoeding terwijl het om een verschil van inzicht gaat over een opvoedingsdingetje en niet om iets ter plekke irritants als rondschreeuwen, rotzooi maken of anderzins storen dan gewoon zijn hoe ze zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Perruche het volgende:
Euk, high ytea! Oh wat zijn telkefoons vervelend om mee yte fokken.
Vik lekker die tante van je !
Ja fok is nog Snel, 9292 is echt verschrikkelijk op mobiel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Perruche
High tea is inderdaad heerlijk, mijn moeder trakteerde ook op een voor haar verjaardag
Dankquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ruzie met mijn man over de financiering van mijn bedrijf. Plotseling wil hij ook een eigen bedrijf beginnen (niet levensvatbaar en belachelijk idee mi.) En zolang ik er geen last van heb doet hij maar. Maar het moet mijn plannen niet in de weg gaan zitten. Hij weet verdorie al sinds juli dat ik hier mee bezig ben.
Ik ben ook heel erg boos. Heeel heel heel erg boos.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]daar zou ik ook pissig om worden...
En best wel handig dat je een vriendje hebt die je daar toe aanzetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend belt net.. is over een kwartiertje thuis en of we dan nog even een stukje gaan rennen. Zooooo geen zin, maar het is wel goed natuurlijk!
Zucht
Dat zou ik ook zijn jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg boos. Heeel heel heel erg boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |