>>> djkoelkastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:39 schreef Viro het volgende:
Yeey ik heb skype werken op mijn telefoon.
Mag ik meedoen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil ook meedoen.. verveel me
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Luisteren via je mediaspeler kan door op bovenstaande knop te klikken en het bestand te laten openen in je favoriete mediaspeler. Werkt dit niet open dan een netwerkbestand en voer hier in: http://www.onzinradio.nl/tunein/
De officiële website: www.onz-radio.nl!
Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Wie wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Hoe je deze kunt aanvragen hoor je op die momenten. Buiten Draakjes' uren kun je je verzoekjes hier aanvragen.
Kan ik ook draaien?
Jazeker! Kijk daarvoor op de wiki, waar je alle informatie terug kan vinden.
Monsterhit
De eerste officiële monsterhit is: Dingetje - Kale Kano.
Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!
PS: LAPO? Refresh de pagina en klik bovenin op 'OPEN NIEUW DEEL'-knop. Vergeet niet het topicnummer +1 te doen.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op1
quote:
quote:
quote:
quote:
wat doe je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
aantonen dat ik het topic alleen volspamquote:
ik ben mobiel verder gegaan.. iets over verslavingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:53 schreef djkoelkast het volgende:
Moest jij niet slapen? 2 uur geleden?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:59 schreef naatje_1 het volgende:
popje had het erover van 'zeg dat nou niet' oid... Dus zeg ik, zeg het maar gewoon.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan het ook verkeerd opgevat hebben hoor
ging over dat je een ding van snufzusje had waarin ze zegt "gratis" en dat zou je kunnen bewerken tot deze jingle als snufzusje "maar met mij is" heeft gezegd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:16 schreef naatje_1 het volgende:
neuken met snuf kost geld
maar met mij is gratis
Dat is een geniale jingle, als je 'maar met mij is' hebt van die zus.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:18 schreef dockx het volgende:
Tunein komt 20 seconden later ofzo dus kan niet goed meepratenik luister aandachtig
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:10 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, kut met peren. PEREN, NIET ANANAS
en ik wil nog steeds die nobody beats the drum vs. fout ventje hebben. Dan ga ik ehm ook draaien![]()
primaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen opnemen, het was live namelijk
HEEL. FOUT. VENTJE.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit liedje![]()
ik kan hem nu al een stuk meezingen
slaap lekker viroquote:
op een gegeven moment kan je het niet meer negeren. Dus toen ben ik maar gaan zeggen wat ik ervan vond. Dat meer mensen het zelfde dachten al mij had ik niet verwacht. Dus men heeft het toen overgenomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:30 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan niet negeren. waarschijnlijk viro ook niet.
is baasquote:
ik vond het al hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:44 schreef Viro het volgende:
[..]
op een gegeven moment kan je het niet meer negeren. Dus toen ben ik maar gaan zeggen wat ik ervan vond. Dat meer mensen het zelfde dachten al mij had ik niet verwacht. Dus men heeft het toen overgenomen.
heb radio altijd aanstaan. Ook als ik slaapquote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker viro![]()
je moet het verzoekje hierna wel even luisteren
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:45 schreef Viro het volgende:
[..]
heb radio altijd aanstaan. Ook als ik slaap
ik ben altijd aardig tegen iedereen die aardig tegen mij doetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:47 schreef naatje_1 het volgende:
mensen, wees trouwens vandaag een beetje aardig voor faye, ze heeft volgens mij een kutnacht achter de rug...
wie is faye?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:47 schreef naatje_1 het volgende:
mensen, wees trouwens vandaag een beetje aardig voor faye, ze heeft volgens mij een kutnacht achter de rug...
Doe even PM dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je mijn dm met megaupload link trouwens nog ontvangen?
voor ragboer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga straks lady marmelade aanvragen
truequote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:53 schreef Viro het volgende:
Naatje heeft n.e.r.d met she want to move aangevraagd
voor mezellufquote:
wat is daar nou zo grappig aan dan?quote:
Je accentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is daar nou zo grappig aan dan?
ik vind mijn accent best baasquote:
slaap lekker koele kastjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ben slapen, hierna nog 1 voor naatje
truste koelkastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ben slapen, hierna nog 1 voor naatje
straks ff checken. Het kan zijn dat ik het hoorde tijdens jouw show. Ben rond 3.00 uur wakker geworden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:59 schreef naatje_1 het volgende:
Viro, was het dit nummer (denk het niet, maar dit nummer doet soms wel dubstepachtig aan)
dankje welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:01 schreef naatje_1 het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13
ik zie dat ik myv gemist hebquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:01 schreef naatje_1 het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13
ik ben toch ook aan het minderen jonguh.. dacht dat dat al wel opgevallen wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:03 schreef Viro het volgende:
Oh en gisteren 229 posts, 30 meer dan knetter.
je hebt in ieder geval lekker geslapen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben toch ook aan het minderen jonguh.. dacht dat dat al wel opgevallen was![]()
en ging vroeg slapenHeb de hele nacht doorgeslapen
en vanmorgen verslapen
mwoa was niet superlekker, onrustig en nachtmerries enzo.. maar ben niet echt,echt wakker geweestquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:05 schreef Viro het volgende:
[..]
je hebt in ieder geval lekker geslapen.
je hebt wel langer geslapen dan normaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mwoa was niet superlekker, onrustig en nachtmerries enzo.. maar ben niet echt,echt wakker geweest
hmm dus heel licht geslapenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:10 schreef Viro het volgende:
[..]
je hebt wel langer geslapen dan normaal.
Ik weet dat ik vannacht rond 0.00 in slaap ben gevallen. Ben echt rond 3.05 weer wakker geworden. Erge is dat ik alles op de radio heb gehoord.
ik ben een toffe gozer, alleen ik moet voor sommige mensen mijn klep houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:12 schreef Viro het volgende:
[..]
truste naatje.we waren aan het dollen op skype. No hard feelings, je bent een toffe gozer
ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ok.. msn dood..slechts dit topic nog...
wie houdt me wakker?
ik vind jou ook tofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben een toffe gozer, alleen ik moet voor sommige mensen mijn klep houden
snap ik.. trusten, veel plezier in dromenlandquote:
Ik vind hem vrolijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:13 schreef Viro het volgende:
Nee niet dit nummerJ-lo heeft het niet meer in dr om bazen nummers te maken. Vind dit nummer ver onder haar doen.
jij bent niet op msnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:13 schreef Viro het volgende:
Nee niet dit nummerJ-lo heeft het niet meer in dr om bazen nummers te maken. Vind dit nummer ver onder haar doen.
ik kan soms moeilijk doen, moet je maar negeren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben een toffe gozer, alleen ik moet voor sommige mensen mijn klep houden
pc is defect en geen zin om uit mijn warme bed te stappen om laptop te pakken. Post nu vanaf mijn telefoon. Was net tijdens de show ook op skype vanaf mijn telefoon.quote:
en nu? iedereen op msn was toch dood...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuckhad mijn cam nog aanstaan terwijl ik ging dansen
ja 1tje praatte al bijna de hele avond niet.. die was ik vergetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en nu? iedereen op msn was toch dood...
neem zequote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:19 schreef Fanta-stick het volgende:
er lopen 2 dronken vrouwen in mijn huis ik ben bang
watis dat nou weer voor iets...:Pquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe weet je dat als je het nog nooit geprobeerd heb
stuur ze maar door naar mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:19 schreef Fanta-stick het volgende:
er lopen 2 dronken vrouwen in mijn huis ik ben bang
geen probleem, ik maak van lesbo's spontaan hetero's.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
eentje valt op vrouwen de ander is net gedumpt ze zijn blond en beide 24 ongveer 1,80 allbei
jij die ene ik die anderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:25 schreef Viro het volgende:
[..]
geen probleem, ik maak van lesbo spontaan hetero's.
geen probleem, vind het allemaal primaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 05:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij die ene ik die ander
hihi wutt? heb je bewijs? neen? dacht ik welquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Fipo van de wakker geworden mensen
Wat denk jij dan? Ik moet met mijn zus haar wedstrijd mee om foto's te makenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou al weer zo vroeg?
Mooi, dan kan je die foto's vanmiddag hier plaatsenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Ik moet met mijn zus haar wedstrijd mee om foto's te maken
nee, mijn zus wil haar camera gelijk om de pics op de pc en haifs te zetten. maar ik ben mijn haifs ww vergetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je die foto's vanmiddag hier plaatsen
Gewoon op haar hyves, naar de foto's, rechtermuisknop, afbeeldingslocatie kopieren, hier op het [img] tagje klikken en ctrl + v doen. Dan postenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, mijn zus wil haar camera gelijk om de pics op de pc en haifs te zetten. maar ik ben mijn haifs ww vergeten
zij slaat haar hyves ww nooit op en als ik op haar kamer kom flipt zequote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gewoon op haar hyves, naar de foto's, rechtermuisknop, afbeeldingslocatie kopieren, hier op het [img] tagje klikken en ctrl + v doen. Dan posten
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zij slaat haar hyves ww nooit op en als ik op haar kamer kom flipt ze
ik kan niet pics zien als ik uitgelogd kijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
Je hoeft toch niet op de hare in te loggen
Kan nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
GVD
verander je naam
nu hebik zin in spaghetti
mijn vinger doet ook pijn. Maar ik zat 3weken geleden tussen de deur en toen was ie plat en toen ben ik niet naar de dokter gegaan, en nu voelt mn topje nog steeds raarquote:
Familie in de buurt met douche en twee persoonsbed en en en ontbijt enzulksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Festivals![]()
maar het gedeelte van tent slapen en smerige douches/wcs![]()
![]()
Hotel![]()
Dat is pijnlijk iddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
mijn vinger doet ook pijn. Maar ik zat 3weken geleden tussen de deur en toen was ie plat en toen ben ik niet naar de dokter gegaan, en nu voelt mn topje nog steeds raar
Dat heb ik mezelf ook zo vaak horen zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
...Ik drink nooit meer alcohol...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nu ga ik expres bohemian rhapsody aanvragen, die duurt lang
Niet elkaar pestenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nu ga ik expres bohemian rhapsody aanvragen, die duurt lang
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef swollywood het volgende:
Ik ben weer thuis met het hele spul.
Het uitpakken van de gitaartas was wel een verrassing.
Kwam een vol pakje Marlboro + aansteker en een setje snaren tegen.
Kijk je niet eerst je zooi na voor je het verkoopt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe die gast die mijn gitaren gekocht had gisteravond
[..]!!
Ik had het al jaren niet gebruikt, wist ik veelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijk je niet eerst je zooi na voor je het verkoopt?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]!!
Ik tot 02:00quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft vannacht allemaal nog geluisterd naar Koelkast?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]!!
Ik ben naar bed gegaan toen naat ging draaienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft vannacht allemaal nog geluisterd naar Koelkast?
Ik was echt lam en stonedquote:
haha ja, bijna 2 uur rijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nais![]()
En die gast woont in Zwolle zei je?
Haha ja ik weet hetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha ja, bijna 2 uur rijden.
Maar hij mag het houden
Expres niet. We wilden de mensen dwingen om ook eens iets anders van Nirvana te draaienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
NIET EENS SMELLS LIKE TEEN SPIRIT?
Ja ik ben er wel eens langs gereden voor mijn werk, ik moest toen in Assen zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha ja ik weet het![]()
Ik zit nog een half uur/3 kwartier verder
Dan ben je behoorlijk in de buurtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel eens langs gereden voor mijn werk, ik moest toen in Assen zijn.
Boh lekker hoor!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ohhh! warme, verse, overheerlijke croissantjes! Rauw
Ik ben trots op je!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik krijg vanmiddag iPhone 4, maar neem ook direct een ander nummer.
Echt té veel mensen van mijn werk hebben mijn privé nummer
Ik word er echt gek van hoe vaak ik 's avonds en in het weekend door mijn werk gebeld word.
Maar nu dus aan het regelen dat ik dit nummer loskoppen van ING voor de TAN-code en bij de DigiD
Echt zo slim van mezelf dat ik dat niet vergeten ben
Ja daar zat ik ook al over te denkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zijn warm, maar toch rauw.
Bonerpolyquote:
FAAL!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |