>>> djkoelkastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:39 schreef Viro het volgende:
Yeey ik heb skype werken op mijn telefoon.
Mag ik meedoen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil ook meedoen.. verveel me
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Luisteren via je mediaspeler kan door op bovenstaande knop te klikken en het bestand te laten openen in je favoriete mediaspeler. Werkt dit niet open dan een netwerkbestand en voer hier in: http://www.onzinradio.nl/tunein/
De officiële website: www.onz-radio.nl!
Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Wie wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Hoe je deze kunt aanvragen hoor je op die momenten. Buiten Draakjes' uren kun je je verzoekjes hier aanvragen.
Kan ik ook draaien?
Jazeker! Kijk daarvoor op de wiki, waar je alle informatie terug kan vinden.
Monsterhit
De eerste officiële monsterhit is: Dingetje - Kale Kano.
Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!
PS: LAPO? Refresh de pagina en klik bovenin op 'OPEN NIEUW DEEL'-knop. Vergeet niet het topicnummer +1 te doen.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op1
quote:
quote:
quote:
quote:
wat doe je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
aantonen dat ik het topic alleen volspamquote:
ik ben mobiel verder gegaan.. iets over verslavingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:53 schreef djkoelkast het volgende:
Moest jij niet slapen? 2 uur geleden?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:59 schreef naatje_1 het volgende:
popje had het erover van 'zeg dat nou niet' oid... Dus zeg ik, zeg het maar gewoon.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan het ook verkeerd opgevat hebben hoor
ging over dat je een ding van snufzusje had waarin ze zegt "gratis" en dat zou je kunnen bewerken tot deze jingle als snufzusje "maar met mij is" heeft gezegd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:16 schreef naatje_1 het volgende:
neuken met snuf kost geld
maar met mij is gratis
Dat is een geniale jingle, als je 'maar met mij is' hebt van die zus.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:18 schreef dockx het volgende:
Tunein komt 20 seconden later ofzo dus kan niet goed meepratenik luister aandachtig
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:10 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, kut met peren. PEREN, NIET ANANAS
en ik wil nog steeds die nobody beats the drum vs. fout ventje hebben. Dan ga ik ehm ook draaien![]()
primaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen opnemen, het was live namelijk
HEEL. FOUT. VENTJE.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit liedje![]()
ik kan hem nu al een stuk meezingen
slaap lekker viroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |