quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
latte machiatto
HoiHoi! Je moet wel even weten dat dit niet alleen maar om koffie gaat, het is gewoon een keiharde slow chat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]Ja, dat zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Slechtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat snap je er niet van?
kwestie van formule's invullen.
hoe goed is je wiskunde?
Nope. Ga zo wel even naar het winkelcentrum voor kleerhangersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Zeauwh, iedereen is zeker naar buiten, met dit lekkere weertje?
Goed idee! Ciao!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:57 schreef TheFamousMan het volgende:
ik moet werkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:57 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Druk zijn op zaterdag, het zou verboden moeten zijn
Ik heb ook net 2 saucijzenbroodjes in de oven opgewarmdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
Heerrrrrrlijk dit weer ! Net anderhalf uur in de bossen gewndeld
En na zoiets gezonds... Ga ik nu worstenbroodjes eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |