what the fuck zo ooh my god laughing out louder barbeque kicking my cat if i had onequote:
arme katquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
what the fuck zo ooh my god laughing out louder barbeque kicking my cat if i had one
ik heb geen katquote:
smakelijkquote:
ne.. want anders stond er niet "if i had one "quote:
kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ne.. want anders stond er niet "if i had one "
Moggûhquote:
psies biertje erbijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
jah inderdaaddadelijk ff terrasje pakken
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
had ik ook beter kunnen doen.
Maar je hebt geen tips/trucs?
Joh dat meen je niet Nijn?
3-4 weken heb je html / css onder de knie, de rest is dynamisch scripten. dat is weer andere koek.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
De basis van html is heel simpel.
Maar als je wat beter uitziende sites wil zou je toch eerst met Photoshop aan de gang moeten.
En Dreamweaver html/css.
Dat leer je niet zo gauw.
Het is ook een aardig ingewikkeld programma als je er echt serieus mee wilt werkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef sararaats het volgende:
Normaal gezien zou ik nog een cursus Excel gaan volgen maar door omstandigheden is het er nooit van gekomen
Ik snap echt niks van Excel
wat snap je er niet vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:24 schreef sararaats het volgende:
Normaal gezien zou ik nog een cursus Excel gaan volgen maar door omstandigheden is het er nooit van gekomen
Ik snap echt niks van Excel
te lui om koffie te makenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:25 schreef Besjah het volgende:
NIEUWELING
Maarja, wel verslaafd aan koffie..
Zit nu hier met een latte machiatto <3
latte machiattoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:25 schreef Besjah het volgende:
NIEUWELING
Maarja, wel verslaafd aan koffie..
Zit nu hier met een latte machiatto <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |