Maar ik had een goede suggestie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wist geen TT want ik dacht dat mijn hunt sowieso zou falen
Lekker manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hou van kontseks met dode dieren en vooral als ik dan over hun heen poep en dan langszaam die poep in mijn neusgaten duw terwijl de maden uit het rottende lijk komen
I seequote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
naatje.. zie pm.... en daarna dm
ik kiek toch altijd eempies voor jouquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:18 schreef djkoelkast het volgende:
Oh, iedereen gaat slapen![]()
Saai.
Shoarma besteld
quote:
Ik ga ff douchenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd gezellig
![]()
en ik hoor in de nacht in het topic
veel plezierquote:
Nee dat deed ik vroeger, nu niet meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezierniet teveel met de douchekop spelen
dat is jouw mening .. het is geen feitquote:
Woman has it?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die nieuwen is op onzin nog haast niet gedraaid
nee die van regen in de brandquote:
vind ik persoonlijk niet de beste van haar. Woman has it (met de boodschap Roemer has it all) vind ik de single die nu vaak gedraaid zou moeten worden...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee die van regen in de brand
feit. Het gaat door merg en been. Kutstem.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is jouw mening .. het is geen feit![]()
en jij vindt soberso wat ik mooi vindt kut.. dus het is logisch
en toch vind ik jouw lievvv..... onbegrijpelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
feit. Het gaat door merg en been. Kutstem.
Ze weet alleen goed maat en noten te houden. Blijft een kutstem.
Phil Collins en zanger van Blof idem.
Je kent het recept denk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er mogen trouwens ook wel eens wat recentere liedjes van clouseau in draakje komen![]()
en van caro
ja ik download dus nooit wat.. maar stokstaart gaat voor mij caro regelen.. als het goed is.. dus dan kan ik dat naar je sturenquote:
whahahahaha naatje heeft wel smaakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:27 schreef djkoelkast het volgende:
naatje______!
Ze heeft echt een kutstem.
Nee als ik het goed vind dan vind ik het goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:28 schreef djkoelkast het volgende:
dus
als "men" het leuk vindt in Engeland
dan is het goed
?
Hij was anders aardig goed in zijn werk..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:28 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, dus?
Hitler stond ook op 1. Maakt hem niet de beste hoor
Als hij schilder was geworden (als in: als zijn vroege werk populair was geworden) was het wel anders gelopenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:29 schreef dockx het volgende:
[..]
Hij was anders aardig goed in zijn werk..
Kloptquote:
Ik was even saus aan het maken voor de shoarma die straks komtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
popje is douchen en koelkast is opvallend stil
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was even saus aan het maken voor de shoarma die straks komt
beste liedje van hun?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:36 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is lekkere muziek.
Naatje, je moet eens luisteren naar Die Atzen, denk dat je dat ook wel kunt waarderen
Als je telefoon belt krijg je voicemail, die gaat namelijk na 20u uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht die zijn spannende dingen aan het doen
zal zo ff bellen.. maar hoeft dus niet
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je telefoon belt krijg je voicemail, die gaat namelijk na 20u uit
Als je skypt: geluid van Skype staat altijd uit
dus je had hoe dan ook niet gestoord
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:42 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe heet Goudvis_ als ze een scheet laatgrinnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
dragems is nog wakkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godver.. nu slaapt iedereen op msn![]()
hoe moet ik nu wakker blijven
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:42 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe heet Goudvis_ als ze een scheet laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
die gluiperd staat offlinequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh op Skype was 'ie nog wakkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die gluiperd staat offline
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
hoe heet goudvis_ als ze iets gestolen heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh godquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komen dus nu hele reeksen in mijn hoofd he
ik heb um nie op skaaipquote:
Verkapte kijk-mij-ik-ben-slim-en-goed-met-moeilijke-namen-enzo-postquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:44 schreef Lama443 het volgende:
MGMT - methylguanine-DNA methyltransferase
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
haterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-ik-ben-slim-en-goed-met-moeilijke-namen-enzo-post
ik las afka-prechtquote:
niet vrolijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil vrolijken muziekjens.. dit is nie vrolijk.. wel mooi.. maar nie vrolijk
ik dacht.. als ik nou neerzet dat ik t mooi vindt dan zegt koelkast vast skipquote:
beetje sneller, mooier, gewoon vrolijkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet vrolijk! Wat is dan wel vrolijk
ik denk dat ik dan gewoon geen platen voor jou kan draaienquote:
lekker eetsmakelijkquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan gewoon geen platen voor jou kan draaienik heb geen vrolijkere platen dan dit (wat ik persoonlijk erg vrolijk vind...)
hier ook van?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:53 schreef Popje-popje het volgende:
skippen graag, ik word hier agressief van
verdommehquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
no, skiprecht is over, daarbij De Staat
ik ookquote:
nuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meld het even als ik weer in moeten tunen trouwens![]()
nee gewoon moequote:
En de uittkomst isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:01 schreef naatje_1 het volgende:
De Staat: Rock meets indie meets pop meets hiphop meets dubstep
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems is oud![]()
hij is niks meer gewend
beargumenteer dit standpuntquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:02 schreef Lama443 het volgende:
Goudvis wil gaan slapen!
Ze moet gewoon wakker blijven!!!!!!
ja maar tochquote:
Tja, maar dit liedje is wel goed, want vrijwel niemand komt op het idee om een analoge drumcomputer in elkaar te zettenquote:
Komende week genoeg nolifen jwzquote:
wutt.. je gedraagt je als een oude lul.. dan kun je niet anders verwachten..quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. je gedraagt je als een oude lul.. dan kun je niet anders verwachten..
maar vind je wel onwijs lievv hoor.![]()
. meestal dan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
jouw bipsjen ?
Dan hebben we beide een episch bipsje
het is hier koudquote:
ik stuur wel wat warmte opquote:
en nog kouder is vissticksquote:
kuch mietje kuchquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben wel een beetjen moe aan het wordenmoet even over dit punt heen
Je uiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
Ik lag te slapen. Hoorde net een eenn bazig dub step nummer ben nu weer wakker.
Wie draait er? Oh ik hoor het koelkast en popje die vechten
Virooo waar is je UIquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:
wat is net?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
die UI. das die gast die niet met zijn zwaard om kan gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
Ik heb veel breezers op die ik van koelkast kreegquote:
dronken goudvisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb veel breezers op die ik van koelkast kreeg
ik heb tieten heb jij bier?quote:
Nog 3 kratten. 1 krat heb ik zelf 20 flesjes van gehad, iedereen haakte afquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb tieten heb jij bier?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog 3 kratten. 1 krat heb ik zelf 20 flesjes van gehad, iedereen haakte af
ik weeg heul wat meerquote:
weet ik niet, ik lag te slapen en hoorde muziek. Dan lijkt alles 5 minuten geleden. Vond het zo'n bazig nummer dat ik lag te genieten in mijn slaap.quote:
QFTquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weeg heul wat meerkeer of 7 meer
Dan ben jij helemaal een luciferquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar wel 12 centimeter langer, en jij bent al dun...
preciesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:15 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan ben jij helemaal een lucifer
ik was er ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:17 schreef Viro het volgende:
Ik hoorde ook in mijn slaap dat koelkast een mega groot skype orgie op de radio had met snuf, mono en nog een paar mensen.
Wat ik allemaal wel niet hoor als ik slaap.
Weet je nog ongeveer hoe dat dubstep nummer ging?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:17 schreef Viro het volgende:
Ik hoorde ook in mijn slaap dat koelkast een mega groot skype orgie op de radio had met snuf, mono en nog een paar mensen.
Was helemaal waar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:17 schreef Viro het volgende:
wiewwiewwiewbooooomboooomquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je nog ongeveer hoe dat dubstep nummer ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:20 schreef dragems het volgende:
dat lijkt niet op een helikopterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
3,1415926535897932384626433
Goede keuze.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:24 schreef Goudvis_ het volgende:
oh ik blijf nog even plakken weet je
geen zin om te slapen man
gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:24 schreef Goudvis_ het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:24 schreef Goudvis_ het volgende:
WAT EEN LEUKEN WEBSITEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:25 schreef dragems het volgende:
what theSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
andere UIquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:29 schreef Viro het volgende:
Maar wat is er met mijn UI, zag popje en knetter er iets over zeggen. Ik zie het zelf niet, post vanaf mijn telefoon.
hij is andersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:29 schreef Viro het volgende:
Maar wat is er met mijn UI, zag popje en knetter er iets over zeggen. Ik zie het zelf niet, post vanaf mijn telefoon.
hihi haha.. faaltje danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen enkele skypeoproep gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |