quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ja, wel een keer op Fok!-meet gedaan maar daar weet ik gelukkig het fijne niet meer van.
Jij was aan het grinden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ja, wel een keer op Fok!-meet gedaan maar daar weet ik gelukkig het fijne niet meer van.
Staat toch uitgelegd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Taartjeh het volgende:
Het zou wel aan mij liggen maar wat is humping en wat is grinden
Humping = echt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Taartjeh het volgende:
Het zou wel aan mij liggen maar wat is humping en wat is grinden
Ganzehumpen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef AnnaTralala het volgende:
Tja het is weer eens wat anders dan ganzeborden.
Dan vind ik ganzegrinden toch beter klinken. Lijkt me sowieso nogal lastig om hem erin te krijgenquote:
Jij snapt het spelletje niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:43 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Hallo, ga dan gewoon lekker een orgie houden.
Klinkt in beide gevallen toch wel zielig voor de beestjes, hups een gans in de grinder...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Dan vind ik ganzegrinden toch beter klinken. Lijkt me sowieso nogal lastig om hem erin te krijgen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik wou misschien nog eens naar een Fok-meet. Maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik wou misschien nog eens naar een Fok-meet. Maar nu niet meer.![]()
hm.. toch maar aanmelden danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, op de volgende crewmeet is dat 't avondprogramma, wist je dat nog niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |