Het was een strikvraagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
SCHEISSE je moet geen vragen aan me stellen in de lapo
[ afbeelding ]
Ja dat zei ik net.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
Af en toe geen reageerveld en quoten wil ook niet. Lijkt nu weer te werken
.
Ik ken wel CITROENTJEEEE PIEPZAKKK en dan slaan totdat de ander APPELSAP MET VRUCHTVLEES riep. Enzo.quote:
Toen werkte alles hier gewoon.. vond 't al vreemd :") .quote:
quote:[..]
Ik ken wel CITROENTJEEEE PIEPZAKKK en dan slaan totdat de ander APPELSAP MET VRUCHTVLEES riep. Enzo.
Wat een kutsmiley. En wil je dat graagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Briljant die smiley xD xD [ afbeelding ] hehehehehe :3 Sorry ik spam want verveel me. Krijg ik nu een note?
Ja, ik wil graag een oneven aantal notes. Ik haat even getallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een kutsmiley. En wil je dat graag?
Oh, dan krijg je er 2.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag een oneven aantal notes. Ik haat even getallen.
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik steeds een ban heb ofzo. En dan weer niet. En dan weer wel.
Eerste is vetste,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
De avond opbrengstEven voor het slapen gaan een paar plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hier dus!
Omdat het kan
Dien een klacht in.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had er maar 14 nog, vanmiddag
Mijn laatste is niet zo lang geleden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hier ook. Ik weet nog hoe het voelt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |