Het was een strikvraagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
SCHEISSE je moet geen vragen aan me stellen in de lapo
[ afbeelding ]
Ja dat zei ik net.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
Af en toe geen reageerveld en quoten wil ook niet. Lijkt nu weer te werken
.
Ik ken wel CITROENTJEEEE PIEPZAKKK en dan slaan totdat de ander APPELSAP MET VRUCHTVLEES riep. Enzo.quote:
Toen werkte alles hier gewoon.. vond 't al vreemd :") .quote:
quote:[..]
Ik ken wel CITROENTJEEEE PIEPZAKKK en dan slaan totdat de ander APPELSAP MET VRUCHTVLEES riep. Enzo.
Wat een kutsmiley. En wil je dat graagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Briljant die smiley xD xD [ afbeelding ] hehehehehe :3 Sorry ik spam want verveel me. Krijg ik nu een note?
Ja, ik wil graag een oneven aantal notes. Ik haat even getallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een kutsmiley. En wil je dat graag?
Oh, dan krijg je er 2.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag een oneven aantal notes. Ik haat even getallen.
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik steeds een ban heb ofzo. En dan weer niet. En dan weer wel.
Eerste is vetste,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
De avond opbrengstEven voor het slapen gaan een paar plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hier dus!
Omdat het kan
Dien een klacht in.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had er maar 14 nog, vanmiddag
Mijn laatste is niet zo lang geleden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hier ook. Ik weet nog hoe het voelt
.
Ik heb er geen mening over verder maar ik moest wel hartelijk om die note lachenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn laatste is niet zo lang geleden.Omdat ik zei dat RenRen- een zeikwijf was.
Mooi speelgoed!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die instrumenten trouwensI wanna marry them.
WAT STAAT ERRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb er geen mening over verder maar ik moest wel hartelijk om die note lachen. Vooral om de toevoeging van renren
.
Boytoy.quote:
Jaaaaaaquote:
Goh, dat zou je niet zeggenquote:Ik hekel haar echt, en zij mij, dus het zal vast niets aardigs zijn geweest.
Waarom kan je abo's niet per maand betalen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaaa [ afbeelding ].
[..]
Goh, dat zou je niet zeggen. Dat eerste dan hè. En het waren geen mooie woorden nee
.
Ik denk daarom.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom kan je abo's niet per maand betalen?Dan had ik even een fullabo genomen voor een maand om het te zien.
Hahaahhahaah ik was sneller.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaaa [ afbeelding ].
[..]
Goh, dat zou je niet zeggen. Dat eerste dan hè. En was geen uiting van liefde nee
.
Oja. Roggel even dat ik dat word dan. Mijn kwaliteiten: ik spreek goed Nederlands, ben heel eerlijk, rechtvaardig en heb vrijwel altijd gelijk en als ik dat niet heb geef ik dat ook toe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef Isdatzo het volgende:
Je kan ook mod worden! Heb je nog extragratis fiscale voordelen ook!
Dat heb ik nou altijd met agentenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahaahhahaah ik was sneller.
Nee maar da's kut dus hè. Dat als je een mod niet mag, je gelijk geband wordt. (jaja er waren meer dingen). Ik blijf het kut vinden. En als je er tegenin gaat is het 'Ga maar naar FB'. Ga je naar feedback, zeggen ze 'ja ik ben mod en jij bent user, whateverrr'.![]()
I want justice.
Bwuwuwuw je kent de procedure hè.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja. Roggel even dat ik dat word dan. Mijn kwaliteiten: ik spreek goed Nederlands, ben heel eerlijk, rechtvaardig en heb vrijwel altijd gelijk en als ik dat niet heb geef ik dat ook toe.
Je kan 't allicht proberen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat als ik mijn tieten naar je PM ik nog steeds geen mod word.
nigga whut?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef Isdatzo het volgende:
En anders ook niet dus wat kan 't voor kwaad.
Misschien crasht je laptop/pc/mac wel door het verschrikkelijke beld en kan ik jouw plaats innemenquote:
Ik ben onvervangbaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nigga whut?
[..]
Misschien crasht je laptop/pc/mac wel door het verschrikkelijke beld en kan ik jouw plaats innemen
Succes.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga solliciteren voor KPD mod heb ik besloten.
Mij is 't ook gelukt. En dat zegt ietsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk te lui voor trouwens.
Niet uitstellen hè, trustenquote:lamahanguh. Ik ga slapen, trusten.
Te lui om te solliciteren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mij is 't ook gelukt. En dat zegt iets.
[..]
Niet uitstellen hè, trusten.
Ga zo nog maar eens wat wiskunde (proberen te) doen, ondanks de afwezigheid van reminder.
Faal. Ik twijfel. Wiskunde of californication.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja hehe ik dacht ik ga nog even lezen, maar dan ga ik weer FOK!ken.Ik haat mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |