quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook van boeken. Alhoewel ik het afgelopen week gepresteerd heb om voor het eerst in tijden weer eens een boek uit te lezen (over financiële schandalen de afgelopen eeuwen in Nederland) . Af en toe wel begonnen met een boek maar je weet hoe 't gaat he.
[..]
Nooit van gehoord.. imdb zegt "An experiment in genetic engineering turns harmless sheep into blood-thirsty killers that terrorize a sprawling New Zealand farm."
Klinkt.. eh, kut?
Mja, da's wel zuur als je dan op onwil stuit. Maar op eigen kosten aan deeltijd beginnen is geen optie? Ik ken mensen die het combineren met een fulltime baan en ja, 't is zwaar maar veel keuze heb je niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik ging inderdaad voor een deeltijdopleiding. Mijn voorstel richting baas was 2 jaar parttime werken en m'n oprotpremie inzetten om dat te bekostigen (kostte de baas dus niet eens extra geld). Maar die variant stond niet in de regeltjes en kon dus niet. Er bestaat wel in theorie een variant van aangenomen worden op een school en dan alsnog je papiertje in deeltijd halen. Bij de opleiding hadden ze zo'n situatie nog nooit meegemaakt. Het verschil tussen theorie en praktijk weer een keer. Dat verschil stuit ik vaak op.
Ik weet al dat dit niet haalbaar is (heb jarenlang parttime politiek gedaan naast m'n huidige baan). Daarnaast accepteert de opleiding dat niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, da's wel zuur als je dan op onwil stuit. Maar op eigen kosten aan deeltijd beginnen is geen optie? Ik ken mensen die het combineren met een fulltime baan en ja, 't is zwaar maar veel keuze heb je niet.
Ik blijf stug af en toe een paar bladzijden lezen tot ik niet meer weet waar het over ging en dan geef ik 't opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
! ja ik weet hoe het gaat. Doe nu wel heel langzaam Life van Keith Richards lezen, maar dat is niet echt een verhaal. Dat is zo af en toe gewoond rie bladzijden lezen over drugs en drank en dan ben ik vijf minuten later alweer vergeten waar het over ging.
Het is uiterst zelden dat ik een slechte film tegenkom die van slechtheid niet gewoon slecht isquote:Ja het is heel slecht maar fucking grappig.Zeker als je een goede film verwacht.
Jaaa de films die het meest in mijn herinnering gegrift staan, zijn Filmhuisfilms. Duuus mocht je nog een paar titels weten...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Filmhuisfilms. Die zijn vaak super. Als ik shop voor DVD's laat ik de blockbuster schappen liggen en ga ik direct naar de filmhuisschappen.
En een andere werkgever zoeken die wel mee wil werken? Dan geen oprotpremie maar je hebt wel toekomst.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik weet al dat dit niet haalbaar is (heb jarenlang parttime politiek gedaan naast m'n huidige baan). Daarnaast accepteert de opleiding dat niet.
Noem er zelf dan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaa de films die het meest in mijn herinnering gegrift staan, zijn Filmhuisfilms. Duuus mocht je nog een paar titels weten...
Een paar films die ik laatst nog gezien heb:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaa de films die het meest in mijn herinnering gegrift staan, zijn Filmhuisfilms. Duuus mocht je nog een paar titels weten...
Andere werkgever die ruimte geeft voor wat ik leuk vindt zou ik sowieso wel willen. Maar vinden is een ander probleem. Ik ben al tevreden met een baan die me niet tegenstaat en die wat ruimte laat voor andere activiteiten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En een andere werkgever zoeken die wel mee wil werken? Dan geen oprotpremie maar je hebt wel toekomst.
Ja ik vergeet de titels van dat soort films dus altijd.quote:
Ik zal eens gaan kijken, dankje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een paar films die ik laatst nog gezien heb:
Bienvenue chez les ch'tis
Cave of the yellow dog
The old man and the sea
Leningrad
Over alle vier ben ik heel tevreden (wel heel verschillende genres).
Cave of the yellow dog heb ik gezien maar weer vergetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een paar films die ik laatst nog gezien heb:
Bienvenue chez les ch'tis
Cave of the yellow dog
The old man and the sea
Leningrad
Over alle vier ben ik heel tevreden (wel heel verschillende genres).
Ik vergeet films sowieso altijd. Pas als iemand me een zetje geeft ("ja dat was met en toen dit dat") stroomt alles weer binnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik vergeet de titels van dat soort films dus altijd.Ik sms nu iemand die het misschien wel weet
Vriendin van me vond het een ontiegelijke kutfilm. Zelf niet gezien, ook niet van plan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik keek laatst Dear John en heb in jaren niet zo hard gehuild bij een film.
Dat probleem heb ik dan weer niet. Ik kan heel goed films slecht vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kijk alleen films als ik in de goede bui ben dus ik vind ze dan bijna altijd wel goed.
Slotje kan er gewoon weer af na 300 posts hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als dit topic vol is ga ik slapen, even doorposten bitte.
Als ik de eerste vier minuten niet gepakt wordt door een film zet ik hem al af.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dan weer niet. Ik kan heel goed films slecht vinden. Maar ik wil ze wel altijd afkijken (want ja MISSCHIEN WORDT 'T NOG WAT!!) en dan zit ik dus 80% van zo'n film gefrustreerd te kijken
. Als ik 'm niet afkijk moet het wel echt een kutfilm zijn
.
Doe me dat nou niet aan. We hoeven geen twee isdatzo's op de wereld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Slotje kan er gewoon weer af na 300 posts hoor.
Nou, dat zou wel een betere wereld zijn hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe me dat nou niet aan. We hoeven geen twee isdatzo's op de wereld.
Neeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, big fish. Godver wat was dat een ontiegelijke kutfilm. Die heb ik dus weggeklikt.
Niet als het in plaats van een Mexicaantje. is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, dat zou wel een betere wereld zijn hoor.
VPRO gids staat wel meer verzonnen lulkoek inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
No kidding, las ik vanmorgen in de VPRO gids.
Het staat ook op internet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
VPRO gids staat wel meer verzonnen lulkoek in.
Daar stond anders eerst aarsvarkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij mag aan Johnny Depp vragen om een aardvarken te neuken en hij zou ja zeggen.
ja foutjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar stond anders eerst aarsvarken. Maar eh, dat depp graag aard(/s)varkens neukt zegt niks over de kwaliteiten van burton
.
Ja en als ik nou zeg dat 't niet zo is dan staat dat ook op internet. Dan geeft de vpro-gids de doorslag dus heb ik gelijk.quote:
Vrouwenlogica. Makes no sense.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja foutje
Jawel want Johnny Depp is briljant, en als Tim Burton dat mag vragen aan Depp dan is Burton ook briljant. 1 + 1 = 2 enzo.
Ik heb altijd 1x meer gelijk dan jij hehehehequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja en als ik nou zeg dat 't niet zo is dan staat dat ook op internet. Dan geeft de vpro-gids de doorslag dus heb ik gelijk.
Beter wen je eraan. Dat laatste hè. Niet aan dingen op internet.
Nietes want ik zei het eerder dus ik heb meer gelijk punt in het zaaaa-haand kan er nooit meer uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb altijd 1x meer gelijk dan jij hehehehe
Wow, weirdo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nietes want ik zei het eerder dus ik heb meer gelijk punt in het zaaaa-haand kan er nooit meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |