Haha, ik had geen idee wat er bij mij als eerste nummer onder 4 tevoorschijn zou komen maar het vaste nummer van m'n oudersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik vier kies bij mijn telefoon krijg ik Stijn aan de telefoon.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Je zit op een TU meid. Dan is 't nog net geen cultuurstudie.
Kon je geen theoretische natuurkunde oid doen?
Herkenbaar. Maar dan zonder dat studie-verhaaltje. Ik ga dan gewoon iets anders zinloos doen en dan alsnog een film kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik ehb dat van jou met naar bed gaan. Ik denk altidj om 9 uur ga ik een flim kijken en dan slapen, daarvoor moet ik iets gedaan hebben aan m'n studie. Om 9 uur denk ik, ik kijk wel geen film, ga zo nog wa tdoen. Om 11 uur denk ik, kutm, nu moet ik wel wat gaan doen. Ben ik om half 1 klaar, ga ika lsnog film kijken.
Mja ik voel me dan zo schuldig da tik op het allerlaatste moment toch nog wat ga doen en daardoor elke dag pas om 2 uur of later ga slapen. Waardoor ik heel erg moe ben de volgende dag en ik weer niets doe, tot he tweer zo laat is dat ik eigenlijk te laat ben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dan zonder dat studie-verhaaltje. Ik ga dan gewoon iets anders zinloos doen en dan alsnog een film kijken.
Ja, veel technischer dan een beetje met klei speulen krijg je het idd niet op een TUquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
gevoelig punt dit.
Ik heb laatst 10 kilo klei gekocht voor m'n opleiding.Hoera voor maquettes.
Voel je je nu ook schuldig daarover? Mooi, weet je ook eens hoe 't voeltquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik voel me dan zo schuldig da tik op het allerlaatste moment toch nog wat ga doen en daardoor elke dag pas om 2 uur of later ga slapen. Waardoor ik heel erg moe ben de volgende dag en ik weer niets doe, tot he tweer zo laat is dat ik eigenlijk te laat ben.
Wat nou gek, mechanica, calculus, bouwtechniek. Je wilt niet wetennnnnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, veel technischer dan een beetje met klei speulen krijg je het idd niet op een TU. Maar goed, ik mag niks zeggen eigenlijk
.
Ga je spond moelen of mij helpen met matrixinversie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat nou gek, mechanica, calculus, bouwtechniek. Je wilt niet wetennnnn
Dat weet ik toch.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voel je je nu ook schuldig daarover? Mooi, weet je ook eens hoe 't voelt.
huhquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga je spond moelen of mij helpen met matrixinversie.
Oh ja goede, zo ff iets te eten maken voor 't slapen gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat weet ik toch.Alleen ik doe er wat aan. Behalve nu.
![]()
Ik ehb ook alweer veel te veel gegeten, da's pas kut. Ben ik vet blij over mijn lichaam weer omdat ik niet zoveel heb gegeten de latste tijd (nee geen anorexia
gewoon geen chocola enzo). Vreet ik mezelf vervolgens weer vol
FML.
Dat dan weer wel hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh ja goede, zo ff iets te eten maken voor 't slapen gaan.
Ja natuurlijk, als ik 's avonds (of eigenlijk altijd) niet eet dan wordt ik 's morgens niet meer wakker hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als ik 's avonds (of eigenlijk altijd) niet eet dan wordt ik 's morgens niet meer wakker hoor.
Ja ik kan er nu wel 2quote:
Crackers.. daar zit toch geen voedingswaarde in man. Ik dacht meer aan een ei bakken ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Crackersen
rosé
![]()
![]()
![]()
ik raak nog eens alcoholverslaafd.
nee maar ze zijn fucking lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Crackers.. daar zit toch geen voedingswaarde in man. Ik dacht meer aan een ei bakken ofzo.
Die lichtgewicht-wasadingen zijn wel te eten alleen nergens meer te krijgen. En je moest meteen een pak leegvreten wilde je 't gevoel hebben dat je iets gegeten hadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nee maar ze zijn fucking lekker
ik haat ei
Ken mensen die leven er de hele dag op.. ik snap dat niet. Hoe kan je nou niet dood zijn na een halve dag alleen op die dingenquote:
Leraar heb ik altijd in m'n achterhoofd gehad. In de periode dat ik afstudeerde (jaren '90) kon je hele grachten dempen met werkloze leraren. Dus het papiertje toen niet gehaald. Ik ben van oorsprong politicoloog. Met een lerarenopleiding geschiedenis erbij zou ik een mooie combinatie hebben. Het aantal scholen dat volledige vakkrachten maatschappijleer heeft is minimaal, mijn huidige papiertje is dus niet voldoende.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar, dat leraar worden wil je wel of zou je liever het vak gewoon uitoefenen?
Als je iets echt kan dan kom je altijd wel aan de bak, ook zonder papiertjes en zooi. Maar goed, 't allemaal zo abstract zo dus welk vak hebben we 't over?
Denk dat m'n ouders hem ook wel 'raar' vinden eigenlijk. Maar in mijn lijstje vage films staat hij toch redelijk laagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ei
Mijn vader vindt Pulp Fiction de raarste film die hij ooit heeft gezien.Gekke vent is het ook.
Noem eens wat rare filmsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat m'n ouders hem ook wel 'raar' vinden eigenlijk. Maar in mijn lijstje vage films staat hij toch redelijk laag. iig, raar is niet het juiste woord voor pulp fiction.
Pff.. dan moet ik ff denken hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Noem eens wat rare filmsIk houd van rare films.
Oh.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pff.. dan moet ik ff denken hoor. Als ik een film raar vind betekent dat dat ik hem óf niet snap of niet leuk/goed vind. En dan verdwijnen ze nogal snel uit m'n geheugen.
Ah ja.. nou is voor leraar zijn een papiertje sowieso wel handig ja. Volgens mij zijn er wel genoeg deeltijd opleidingen tot leraar, ik denk dat 't wel moet lukken. Maar goed, ik heb op die tak van sport eigenlijk niet zo veel kijk. Geen idee hoe je dan 'in de markt ligt'.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Leraar heb ik altijd in m'n achterhoofd gehad. In de periode dat ik afstudeerde (jaren '90) kon je hele grachten dempen met werkloze leraren. Dus het papiertje toen niet gehaald. Ik ben van oorsprong politicoloog. Met een lerarenopleiding geschiedenis erbij zou ik een mooie combinatie hebben. Het aantal scholen dat volledige vakkrachten maatschappijleer heeft is minimaal, mijn huidige papiertje is dus niet voldoende.
Lokale overheden gaan langzaam over op algehele vacaturestops (zelfde situatie was toen ik afstudeerde). Dan kun je nog zo goed zijn, aan de bak kom je dan niet. Het huidige politieke klimaat helpt dan ook niet echt.
Daar heb ik toch heul geen tijd voorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh.Laat dan maar.
Ik dacht je weet wat leuke filmhuisfilms ofzo.
Jawel, 's avonds in bed als je drie uur geleden al had wil slapen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar heb ik toch heul geen tijd voor.
Oh maar met downloaden gaat 't net zoals met studie. Ik download die films wel, houd mezelf voor om ze een keer te kijken en uiteindelijk stapelt 't zich op en kom ik aan kijken niet toequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, 's avonds in bed als je drie uur geleden al had wil slapen.
Daarom haa tik downloaden. Het is te makkelijk.
Ik ging inderdaad voor een deeltijdopleiding. Mijn voorstel richting baas was 2 jaar parttime werken en m'n oprotpremie inzetten om dat te bekostigen (kostte de baas dus niet eens extra geld). Maar die variant stond niet in de regeltjes en kon dus niet. Er bestaat wel in theorie een variant van aangenomen worden op een school en dan alsnog je papiertje in deeltijd halen. Bij de opleiding hadden ze zo'n situatie nog nooit meegemaakt. Het verschil tussen theorie en praktijk weer een keer. Dat verschil stuit ik vaak op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah ja.. nou is voor leraar zijn een papiertje sowieso wel handig ja. Volgens mij zijn er wel genoeg deeltijd opleidingen tot leraar, ik denk dat 't wel moet lukken. Maar goed, ik heb op die tak van sport eigenlijk niet zo veel kijk. Geen idee hoe je dan 'in de markt ligt'.
Filmhuisfilms. Die zijn vaak super. Als ik shop voor DVD's laat ik de blockbuster schappen liggen en ga ik direct naar de filmhuisschappen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh.Laat dan maar.
Ik dacht je weet wat leuke filmhuisfilms ofzo.
Herkenbaar. Ook van boeken. Alhoewel ik het afgelopen week gepresteerd heb om voor het eerst in tijden weer eens een boek uit te lezen (over financiële schandalen de afgelopen eeuwen in Nederland) . Af en toe wel begonnen met een boek maar je weet hoe 't gaat hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben een Day Zero project begonnen en moet alle disney films uit het huge disney pakket wat ik ooit heb gedownload kjiken, en alle drugsfilsm die in zo'n lijst in wikipedia staan. En vijf mustsee films (The Notebook, Titanic, The Godfather en nog twee). Enneh ja dat.Maar ik kijk altijd series/films als 'ontspanning' voor ik ga slapen. Vroeger las ik een boek maar dat gaat te langzaam.
Nooit van gehoord.. imdb zegt "An experiment in genetic engineering turns harmless sheep into blood-thirsty killers that terrorize a sprawling New Zealand farm."quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb je Black Sheep wel eens gezien?Serieus die is zo kut dat hij leuk wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |