abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf vrijdag 18 maart 2011 @ 21:39:24 #151
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_94311884
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die hun halve leven of langer werk doen dat ze niet leuk vinden. Zou mij iig niet lukken.
Toch hoor je dat vaak voorbij komen :')
Ik snap het ook niet :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_94311925
Je bent toch doodongelukkig dan :{ Je spendeert je halve leven aan werken, zo niet meer. :')
  FOK!Fotograaf vrijdag 18 maart 2011 @ 21:40:04 #153
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_94311930
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Echt hè. Dan maar minder verdienen ofzo, maar ik zou doodgaan anders.

Kan me oko niet voorstellen dat mensen mijn opleiding doen die erover twijfelen. :') Ik zou zelfmoord hebben gepleegd.
Waarom tijd en geld verspillen aan iets waar je je eigenlijk niet voor wilt inzetten inderdaad?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_94312043
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Waarom tijd en geld verspillen aan iets waar je je eigenlijk niet voor wilt inzetten inderdaad?
quote:

[..]

Mja geld? Ofzo? Of 'te laat' erachter komen dat je eigenlijk iets anders wilt en dan wat je hebt (huisje ofzo) niet willen opgeven om te gaan studeren wat je eigenlijk had willen doen?

Kan zoveel zijn. Maar ik weet al heel heel lang wat ik wil worden, dus ik denk niet dat ik dat probleem ooit zal krijgen.
  FOK!Fotograaf vrijdag 18 maart 2011 @ 21:41:44 #155
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_94312055
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je bent toch doodongelukkig dan :{ Je spendeert je halve leven aan werken, zo niet meer. :')
werk moet inderdaad leuk zijn! :Y

Met daarnaast wat toffe andere hobby's en bezigheden voor de afwisseling! ^O^
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_94312157
Motor, camera met wat goede objectiefjes en een architectenbureau en mijn leven is compleet.
  FOK!Fotograaf vrijdag 18 maart 2011 @ 21:43:06 #157
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_94312173
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

[..]

Mja geld? Ofzo? Of 'te laat' erachter komen dat je eigenlijk iets anders wilt en dan wat je hebt (huisje ofzo) niet willen opgeven om te gaan studeren wat je eigenlijk had willen doen?

Kan zoveel zijn. Maar ik weet al heel heel lang wat ik wil worden, dus ik denk niet dat ik dat probleem ooit zal krijgen.
Er zijn altijd redenen, maar er zijn ook altijd wel mogelijkheden te vinden om het op te lossen denk ik.

En tja! Ik dacht het ook heel lang zeker te weten ;)
Niet dat ik slecht terecht ben gekomen, in tegendeel. Maar toch... Je weet ook niet wat de toekomst brengt. Als je op het moment maar gewoon blij bent met wat je doet, dat is belangrijk.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:43:33 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94312201
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

_O- als mijn zus d'r motorrijbewijs eerst haalt heb ik een probleem, anders heeft ze niet zo heel veel in te brengen. :') Ik wil het verhaal horen trouwens.
Korte versie: te enthousiast met te koude banden te snel een bocht insturen. Voorwiel gleed weg, motor gleed 50 meter verder een sloot in en ik was boos (en beurs) :+ .
quote:
En ik krijg serieus rugpijn als ik naar dat ding kijk _O- Maar ben ze wel meer gaan waarderen hehe. Ik ging op de motorbeurs op deze zitten en ik was verliefd O+ :

[ afbeelding ]
Ombouwen naar supermotard en dan is 't een leuk speelfietsje _O_ . Maar ik wil er ook mee naar de Eifel / Dolomieten en op 't circuit en dat soort grapjes. Daar zijn ze (ook naar SM omgebouwd) wat minder voor geschikt :+ .

quote:
Terwijl ik eerst altijd iets als een Honda Rebel wilde hehe.

Of een KTM O+ Die zijn allemaal mooi. :')
Behalve die RC8, bah wat een lelijk hok :') . Wel een keer een rondje op gereden en hij stuurt best goed.. maar hij ziet er niet uit man :'( .
Huilen dan.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:46:19 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94312412
quote:

[..]

Omdat je verkeerde keuzes gemaakt hebt en dat niet op tijd hebt ingezien (of in hebt willen zien).

* Isdatzo meldt zich ;( .

Nog steeds spijt van de weggegooide tijd en de frustratie.
Huilen dan.
pi_94312443
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Er zijn altijd redenen, maar er zijn ook altijd wel mogelijkheden te vinden om het op te lossen denk ik.

En tja! Ik dacht het ook heel lang zeker te weten ;)
Niet dat ik slecht terecht ben gekomen, in tegendeel. Maar toch... Je weet ook niet wat de toekomst brengt. Als je op het moment maar gewoon blij bent met wat je doet, dat is belangrijk.
Ja klopt, maar ik doe latijd wat me goed lijkt, ook al is dat dan even kut. Heb er ook over zitten te denken om volgend jaar een tussenjaar te nemen, wat echt echt niet slim is (heb net een hele chille kamer, en zit in mijn eerste jaar nu). Maar mijn ouders zeiden 'als dat is wat je nodig hebt, dan moet dat'.

Anders blijf je zo hangen in een patroon wat je niet chill vindt. Lijkt me niet handig.
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Korte versie: te enthousiast met te koude banden te snel een bocht insturen. Voorwiel gleed weg, motor gleed 50 meter verder een sloot in en ik was boos (en beurs) :+ .

[..]

Ombouwen naar supermotard en dan is 't een leuk speelfietsje _O_ . Maar ik wil er ook mee naar de Eifel / Dolomieten en op 't circuit en dat soort grapjes. Daar zijn ze (ook naar SM omgebouwd) wat minder voor geschikt :+ .

[..]

Behalve die RC8, bah wat een lelijk hok :') . Wel een keer een rondje op gereden en hij stuurt best goed.. maar hij ziet er niet uit man :'( .
En toen kocht hij het? :') Of wat? :') Ik snap er geen fuck van.

Dolomieten gaan mijn ouders heel vaak heen!
Ik wil naar de Noordkaap O+ en dan via Zweden terug, het jaar dat ik mijn rijbewijs haal haha. En als ik 25 ben van New York naar LA oid touren, een jaar lang. En een tour maken door het oostblok. Enzo. Ik wil te veel.
pi_94312504
Ik vind die RC8 ook fucking geil trouwens. _O- Zou er allee nniet op kunnen rijden.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:49:41 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94312609
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

En toen kocht hij het? :') Of wat? :') Ik snap er geen fuck van.
Ja, wat ervan over was hè. Ik
quote:
Dolomieten gaan mijn ouders heel vaak heen!
't Is er ook prachtig ^O^ .
quote:
Ik wil naar de Noordkaap O+ en dan via Zweden terug, het jaar dat ik mijn rijbewijs haal haha. En als ik 25 ben van New York naar LA oid touren, een jaar lang. En een tour maken door het oostblok. Enzo. Ik wil te veel.
Noordkaap is mooi O+ . Nouja, de noordkaap zelf heb ik niet gezien maar wel net daaronder (Finnmark doorkruist.. wel met de auto :+ ). Alleen ik zou 't niet zo snel met de motor doen, veel te nat.

En te weinig tankstations.. ik ben blij als ik de 1:10 haal en daar staan tankstations al 300km van te voren aangegeven :') . Als 't lampje dan bij 90km gaat branden wordt 't lastig.
Huilen dan.
pi_94312697
Mja maar dan moet ik eerst mijn autorijbewijs halen :') en dat gaat nog wel een paar jaar duren hehe. En wtf moet hij met jouw in elkaar gedeukte motor? :D
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:51:45 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94312747
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind die RC8 ook fucking geil trouwens. _O- Zou er allee nniet op kunnen rijden.
Maf wijf :') . TOen ik op de RC8 een blokje om gedaan had had ik zelf nog een R6 en de RC8 zat minder extreem.

Je moet er geen grote afstanden mee willen afleggen maar een paar dagen achter elkaar gassen in de eifel gaat goed en zonder last aan rug of polsen oid. Maar 500km snelweg ( :Z ) en je bent kapot :P .
Huilen dan.
  FOK!Fotograaf vrijdag 18 maart 2011 @ 21:52:17 #165
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_94312777
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Omdat je verkeerde keuzes gemaakt hebt en dat niet op tijd hebt ingezien (of in hebt willen zien).

* Isdatzo meldt zich ;( .

Nog steeds spijt van de weggegooide tijd en de frustratie.
Tja, das klote om zo (zeker achteraf lijkt me) te balen van keuzes.
De drive om het je daarna weer prettig te maken lijkt me wel sterk dan.

quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik doe latijd wat me goed lijkt, ook al is dat dan even kut. Heb er ook over zitten te denken om volgend jaar een tussenjaar te nemen, wat echt echt niet slim is (heb net een hele chille kamer, en zit in mijn eerste jaar nu). Maar mijn ouders zeiden 'als dat is wat je nodig hebt, dan moet dat'.

Anders blijf je zo hangen in een patroon wat je niet chill vindt. Lijkt me niet handig.
Zulke dingen zijn zo persoonlijk om te bepalen. Als je merkt dat zo'n reis nodig is... dan is dat soms moeilijk uit te leggen aan andere. Als het maar naar jezelf logisch en uit te leggen is ;)
doen dus dan!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:52:57 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94312816
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mja maar dan moet ik eerst mijn autorijbewijs halen :')
Haha, dat gaat zo saai worden als je je motorrijbewijs hebt. Sterkte alvast :') .
quote:
en dat gaat nog wel een paar jaar duren hehe. En wtf moet hij met jouw in elkaar gedeukte motor? :D
Eh.. proberen op te lappen en dan weer verkopen. Volgens mij heeft 'ie er niks aan verdiend uiteindelijk.
Huilen dan.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:55:44 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94312975
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:52 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Tja, das klote om zo (zeker achteraf lijkt me) te balen van keuzes.
De drive om het je daarna weer prettig te maken lijkt me wel sterk dan.

Ach, ik ga volgend jaar beginnen met geowetenschappen en ik hoop (zie de slag om de arm) dat ik dat wel écht écht leuk vind. Ik heb er ook wel zin in maar eigenlijk zou ik nu al veel meer aan voorbereiding (wiskunde, natuurkunde, scheikunde.. jaar of 4 niks aan gedaan) moeten doen.. mja, lukt niet echt.

Ik ben heel goed in dingen uitstellen en nonchalant doen. Pas naderhand denk ik: SUKKEL :{ .
Huilen dan.
  FOK!Fotograaf vrijdag 18 maart 2011 @ 22:01:19 #168
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_94313377
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ach, ik ga volgend jaar beginnen met geowetenschappen en ik hoop (zie de slag om de arm) dat ik dat wel écht écht leuk vind. Ik heb er ook wel zin in maar eigenlijk zou ik nu al veel meer aan voorbereiding (wiskunde, natuurkunde, scheikunde.. jaar of 4 niks aan gedaan) moeten doen.. mja, lukt niet echt.

Ik ben heel goed in dingen uitstellen en nonchalant doen. Pas naderhand denk ik: SUKKEL :{ .
In september?
Succes alvast :)

En als de zin er is, waarom dan nog niet de drive je alvast in te lezen enzo?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_94313421
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maf wijf :') . TOen ik op de RC8 een blokje om gedaan had had ik zelf nog een R6 en de RC8 zat minder extreem.

Je moet er geen grote afstanden mee willen afleggen maar een paar dagen achter elkaar gassen in de eifel gaat goed en zonder last aan rug of polsen oid. Maar 500km snelweg ( :Z ) en je bent kapot :P .
Nee serieus toen ik op buikschuivers ging zitten op de motorbeurs kreeg ik instant rugpijn, geen grap. Mijn lichaam is nogal fragiel wat dat soort dingen betreft, als ik bij een concert op een flesje sta ofzo en dus scheef sta (ook al is het maar 5 milimeter) krijg ik rugpijn. :')
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zie dit gesprek als motivatie. :D
pi_94313502
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Haha, dat gaat zo saai worden als je je motorrijbewijs hebt. Sterkte alvast :') .

[..]

Eh.. proberen op te lappen en dan weer verkopen. Volgens mij heeft 'ie er niks aan verdiend uiteindelijk.
Mja ik vind autorijden sowieso niets aan :') Is als bestuurder natuurlijk wel wat anders, maar toch. Ook echt niemand snapt waarom ik eerst mijn motorrijbewijs wil halen. Iedereen raadt het me af (terecht denk ik hoor), maar niemand kan me op andere gedachten brengen (behalve een motorongeluk van een collega zien geberuen voor mijn neus, maar daar ben ik ondertussen ook alweer overheen). :')

Oja en autorijden is handiger, maar heb allebei niet nodig atm (heb toch OV), dus dan ga ik natuurlijk voor het leukste. :D
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:05:56 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94313687
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Nee serieus toen ik op buikschuivers ging zitten op de motorbeurs kreeg ik instant rugpijn, geen grap. Mijn lichaam is nogal fragiel wat dat soort dingen betreft, als ik bij een concert op een flesje sta ofzo en dus scheef sta (ook al is het maar 5 milimeter) krijg ik rugpijn. :')

Ik zit nu met een ontstoken zenuw in m'n rug en o-wee als ik straks niet meer fatsoenlijk op die motor kan zitten. Dan gaan er echt doden vallen :( . Maar stilzitten en rijden maakt echt veel uit hoor, sowieso moet je lichaam ff wennen aan die houding en je gebruikt spieren die je anders nooit gebruikt. Dus ik zou er niet meteen vanuit gaan dat 't niet gaat lukken. Maar goed, als je al je hart op iets anders hebt laten vallen is dat natuurlijk een non-issue :P .
quote:
[..]

Zie dit gesprek als motivatie. :D
Ik weet zelf ook wel wat er moet gebeuren maar ik doe het gewoon niet :') .
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef Xilantof het volgende:

[..]

In september?
Succes alvast :)
Nou, dat was wel de bedoeling maar zoals 't er nu naar uitziet een jaartje later.
quote:
En als de zin er is, waarom dan nog niet de drive je alvast in te lezen enzo?
Beats me. Omdat ik mezelf voorhoud dat er nog tijd genoeg is en omdat het me blijkbaar toch niet genoeg interesseert ofzo :? .
Huilen dan.
pi_94313807
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik zit nu met een ontstoken zenuw in m'n rug en o-wee als ik straks niet meer fatsoenlijk op die motor kan zitten. Dan gaan er echt doden vallen :( . Maar stilzitten en rijden maakt echt veel uit hoor, sowieso moet je lichaam ff wennen aan die houding en je gebruikt spieren die je anders nooit gebruikt. Dus ik zou er niet meteen vanuit gaan dat 't niet gaat lukken. Maar goed, als je al je hart op iets anders hebt laten vallen is dat natuurlijk een non-issue :P .

[..]

Ik weet zelf ook wel wat er moet gebeuren maar ik doe het gewoon niet :') .

[..]

Nou, dat was wel de bedoeling maar zoals 't er nu naar uitziet een jaartje later.

[..]

Beats me. Omdat ik mezelf voorhoud dat er nog tijd genoeg is en omdat het me blijkbaar toch niet genoeg interesseert ofzo :? .
Mja je hebt wel gelijk denk ik, maar toch. :D Zie mezelf er nog niet op touren hehe.

Van uitstel komt niet per se afstel hè. Je moet alleen even wat harder werken dan. :')
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:10:18 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94313961
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Mja ik vind autorijden sowieso niets aan :') Is als bestuurder natuurlijk wel wat anders,
Nee hoor. Is net zo saai :') . Begon tijdens de rijlessen al te vervelen (ik heb eerst auto gedaan).
quote:
maar toch. Ook echt niemand snapt waarom ik eerst mijn motorrijbewijs wil halen. Iedereen raadt het me af (terecht denk ik hoor), maar niemand kan me op andere gedachten brengen (behalve een motorongeluk van een collega zien geberuen voor mijn neus, maar daar ben ik ondertussen ook alweer overheen). :')
Het zal vast verstandiger zijn (verkeersinzicht opbouwen met een kooitje ipv zonder kooitje) maar als ik de keuze had gehad destijds had ik ook eerst m'n A gehaald :P .

quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Mja je hebt wel gelijk denk ik, maar toch. :D Zie mezelf er nog niet op touren hehe.

Van uitstel komt niet per se afstel hè. Je moet alleen even wat harder werken dan. :')
Ja, maar dan moet ik wel iets uitvoeren en niet afwachten en tijd besteden aan dingen die NU leuk zijn tot 't te laat is :') . En dat gebeurt meestal, ik haat ken mezelf.
Huilen dan.
pi_94314139
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee hoor. Is net zo saai :') . Begon tijdens de rijlessen al te vervelen (ik heb eerst auto gedaan).

[..]

Het zal vast verstandiger zijn (verkeersinzicht opbouwen met een kooitje ipv zonder kooitje) maar als ik de keuze had gehad destijds had ik ook eerst m'n A gehaald :P .

[..]

Ja, maar dan moet ik wel iets uitvoeren en niet afwachten en tijd besteden aan dingen die NU leuk zijn tot 't te laat is :') . En dat gebeurt meestal, ik haat ken mezelf.
Ja dat is precies wat mijn ouders (en verder iedereen die ik ken :') ) ook zeggen. De enigen die zeggen 'Ja, motor!' zijn mijn vrienden, omdat zij weten hoe graag ik het wil. :+

Ja hehe ik ken het ook. Alleen ik kan het me nu eeeecht niet veroorloven omdat ik mijn BSA binnen moet halen. Dus vandaag een dag waar ik niets heb gedaan is morgen en overmorgen extra hard werken. :')
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:16:17 #175
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94314320
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja dat is precies wat mijn ouders (en verder iedereen die ik ken :') ) ook zeggen. De enigen die zeggen 'Ja, motor!' zijn mijn vrienden, omdat zij weten hoe graag ik het wil. :+
En ze hebben allebei gelijk :+ .
quote:
Ja hehe ik ken het ook. Alleen ik kan het me nu eeeecht niet veroorloven omdat ik mijn BSA binnen moet halen. Dus vandaag een dag waar ik niets heb gedaan is morgen en overmorgen extra hard werken. :')
Mja, hier is een dag niks gedaan morgen en overmorgen nog een dag niks doen. En ik werk nu 32u/week (wel keitof, maar dat ligt meer aan de werkplek, het is niet iets dat ik nog 30 jaar wil doen) en dan blijft er al zo weinig tijd over.
Huilen dan.
pi_94314494
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En ze hebben allebei gelijk :+ .

[..]

Mja, hier is een dag niks gedaan morgen en overmorgen nog een dag niks doen. En ik werk nu 32u/week (wel keitof, maar dat ligt meer aan de werkplek, het is niet iets dat ik nog 30 jaar wil doen) en dan blijft er al zo weinig tijd over.
Hehe I know. :D Denk ook dat het halen ervan wel wat zwaarder gaat worden dan ik aanvankelijk dacht (op die motorbeurs zei die vent dat ik de koppeling lost moest laten, ging ik ineens rijden. Ehh whut :') ), maar het zal het waard zijn. O+

Ik zit van 9-18 (en meestal nog langer) op de TU. :+ Maar als er geen bindend studieadvies was deed ik ook echtttt niet zoveel als nu. Maar ik wil koste wat kost door met deze opleiding dus moet maar even heel veel moeite gaan doen. :')
  FOK!Fotograaf vrijdag 18 maart 2011 @ 22:20:44 #177
73911 ultra_ivo
pi_94314568
Ik ben in werk gerold dat ik niet gepland had. Werk is ok, organisatie is een ander probleem. Maar uiterlijk 2013 wordt mijn functie geschrapt, massaontslag. Wat er volgt heb ik echt geen zicht op. M'n oude opleiding is (en was) super, probleem is dat paspoort, ervaringen en nationale stokpaardjes binnen de vakbroeders niet met elkaar overeenkomen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:23:28 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94314732
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Hehe I know. :D Denk ook dat het halen ervan wel wat zwaarder gaat worden dan ik aanvankelijk dacht (op die motorbeurs zei die vent dat ik de koppeling lost moest laten, ging ik ineens rijden. Ehh whut :') ), maar het zal het waard zijn. O+
Redelijk logisch toch :D ? En ja, 't is het zeker waard _O_ . En als je 't leuk vindt dan gaat het allemaal makkelijk, let maar op.
quote:
Ik zit van 9-18 (en meestal nog langer) op de TU. :+ Maar als er geen bindend studieadvies was deed ik ook echtttt niet zoveel als nu. Maar ik wil koste wat kost door met deze opleiding dus moet maar even heel veel moeite gaan doen. :')
Ja, nou zo zou ik dus ook moeten zijn. Maaaaar ik kijk 't aan en doe nonchalant, geef geen fuck en ga pas achteraf mezelf haten :') .
Huilen dan.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:24:50 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94314800
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben in werk gerold dat ik niet gepland had. Werk is ok, organisatie is een ander probleem. Maar uiterlijk 2013 wordt mijn functie geschrapt, massaontslag. Wat er volgt heb ik echt geen zicht op. M'n oude opleiding is (en was) super, probleem is dat paspoort, ervaringen en nationale stokpaardjes binnen de vakbroeders niet met elkaar overeenkomen.
Maar je weet wat er komen gaat, dan ben je toch wel bezig met te bedenken wat je daarna wil en hoe je dat voor elkaar krijgt?

(Ik zou dat niet doen maar afwachten dus :+ )
Huilen dan.
pi_94314842
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Redelijk logisch toch :D ? En ja, 't is het zeker waard _O_ . En als je 't leuk vindt dan gaat het allemaal makkelijk, let maar op.

[..]

Ja, nou zo zou ik dus ook moeten zijn. Maaaaar ik kijk 't aan en doe nonchalant, geef geen fuck en ga pas achteraf mezelf haten :') .
Ja wist ik veel. :') Had die gast wel even mogen zeggen, hij vroeg zelfs nog of ik ooit motor- of auto had gereden. :')

_O- ja nou dat had ik met mijn eindexamens :') Werkt ergens anders heengaan niet? Naar de bieb ofzo?
pi_94314860
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar je weet wat er komen gaat, dan ben je toch wel bezig met te bedenken wat je daarna wil en hoe je dat voor elkaar krijgt?

:D ik mag jou wel.
pi_94314888
_O- ik ben mijn muis vergeten en nu heb ik een 1000 jaar oude muis. Kutding.
  FOK!Fotograaf vrijdag 18 maart 2011 @ 22:28:51 #183
73911 ultra_ivo
pi_94315003
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Klopt. Ik zit nu al met de 3e beroepstak waar ik iets probeer.
Oude vak, zo goed als geen vacatures.
Omscholing tot leraar, telefonisch al toegezegd gekregen dat ik tot de opleiding zou worden toegelaten. Manager was eerst enthousiast, maar toen ik uiteindelijk met de uitwerking kwam was er niemand thuis, mijn voorstel paste niet binnen de regeltjes van de oprotpremie.
Omscholing naar de zorg. Ga morgen naar een infomiddag. Had verlof aangevraagd hiervoor, was toegezegd. Is die toezegging weer deels ingetrokken. Nu wordt het rennen van m'n werk naar huis, snel omkleden en dan snel door. Handig, om 6 uur moeten beginnen als je 's middags een belangrijke infosessie hebt. 8)7 De vraag is of die omscholing financieel haalbaar is.
pi_94315135
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Omscholing tot leraar, telefonisch al toegezegd gekregen dat ik tot de opleiding zou worden toegelaten. Manager was eerst enthousiast, maar toen ik uiteindelijk met de uitwerking kwam was er niemand thuis, mijn voorstel paste niet binnen de regeltjes van de oprotpremie.
Omscholing naar de zorg. Ga morgen naar een infomiddag. Had verlof aangevraagd hiervoor, was toegezegd. Is die toezegging weer deels ingetrokken. Nu wordt het rennen van m'n werk naar huis, snel omkleden en dan snel door. Handig, om 6 uur moeten beginnen als je 's middags een belangrijke infosessie hebt. 8)7 De vraag is of die omscholing financieel haalbaar is.
Fotograaf worden :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:31:06 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94315155
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja wist ik veel. :') Had die gast wel even mogen zeggen, hij vroeg zelfs nog of ik ooit motor- of auto had gereden. :')
Wat dacht je dat er dan ging gebeuren :D ?
quote:
_O- ja nou dat had ik met mijn eindexamens :') Werkt ergens anders heengaan niet? Naar de bieb ofzo?
Ik werk op 't parktheater (op kantoor, niet als clown :+ ) en daar zou ik 's avonds heel goed in de kantoortuin kunnen zitten en m'n wiskunde doen ofzo. Wel een paar keer mezelf zo ver gekregen 't spul mee te slepen maar dan was 't er toch weer niet van gekomen. Waarom? Ja eigenlijk geen excuus.

quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

:D ik mag jou wel.
Ja nou, bedankt want ik wil er eigenlijk niet over nadenken want dan vind ik mezelf weer stom. Meestal werkt dat heel prima. Dat er niet over nadenken dus hè. Ben ik keigoed in *D . En op dag-tot-dag basis gaat dat heel goed maar het is natuurlijk weinig "duurzaam" :') .
Huilen dan.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:33:34 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94315297
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Maar, dat leraar worden wil je wel of zou je liever het vak gewoon uitoefenen?

Als je iets echt kan dan kom je altijd wel aan de bak, ook zonder papiertjes en zooi. Maar goed, 't allemaal zo abstract zo dus welk vak hebben we 't over :+ ?
Huilen dan.
pi_94315302
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat dacht je dat er dan ging gebeuren :D ?

[..]

Ik werk op 't parktheater (op kantoor, niet als clown :+ ) en daar zou ik 's avonds heel goed in de kantoortuin kunnen zitten en m'n wiskunde doen ofzo. Wel een paar keer mezelf zo ver gekregen 't spul mee te slepen maar dan was 't er toch weer niet van gekomen. Waarom? Ja eigenlijk geen excuus.

[..]

Ja nou, bedankt want ik wil er eigenlijk niet over nadenken want dan vind ik mezelf weer stom. Meestal werkt dat heel prima. Dat er niet over nadenken dus hè. Ben ik keigoed in *D . En op dag-tot-dag basis gaat dat heel goed maar het is natuurlijk weinig "duurzaam" :') .
Ja ik wist het gewoon niet. :') ging gewoon ineens rijden en ik dacht WTF :')

Ja je moet er wel over nadenken, dat werkt. Serieus. :') Geloof mij als ex-hetzelfdealsjij. :') Ik ging me altijd megaschuldig voelen en als ik dat nu heb een keer dan stel ik het nog een halfuur uit en dan voel ik me zo schuldig dat ik wel iets móet gaan doen omdat ik mezelf anders een mes in mijn buik wil steken. _O-
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:35:59 #189
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94315420
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja ik wist het gewoon niet. :') ging gewoon ineens rijden en ik dacht WTF :')
Ja wie verzint zoiets stoms nou :? :( .

:')
quote:
Ja je moet er wel over nadenken, dat werkt. Serieus. :') Geloof mij als ex-hetzelfdealsjij. :') Ik ging me altijd megaschuldig voelen en als ik dat nu heb een keer dan stel ik het nog een halfuur uit en dan voel ik me zo schuldig dat ik wel iets móet gaan doen omdat ik mezelf anders een mes in mijn buik wil steken. _O-
Ja, nu ik erover nadenk voel ik me ook wel schuldig maaaaaar als we een uurtje verder zijn is dat weer lang vergeten. Er gewoon niet over nadenken en er zijn geen problemen aan de horizon.

Zo werkt dat. Helaas :') .
Huilen dan.
pi_94315423
Kleding en objectief matchen wel.
pi_94315473
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja wie verzint zoiets stoms nou :? :( .

:')

[..]

Ja, nu ik erover nadenk voel ik me ook wel schuldig maaaaaar als we een uurtje verder zijn is dat weer lang vergeten. Er gewoon niet over nadenken en er zijn geen problemen aan de horizon.

Zo werkt dat. Helaas :') .
_O- nouuu ik vond het stom, want mijn zus deed die trial ook, maar zij heeft haar rijbewijs en heeft een technische opleiding gedaan, dus zij wist dat wel. En toen werd ik heel hard uitgelachen. Als ik iets haat, is het uitgelachen worden om mijn onwetendheid. :')

GA DOEN DAN gozer :') Ik ga je over een uur gewoon een reminder sturen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:38:38 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94315545
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kleding en objectief matchen wel.
Bwuwuw niks tegen m'n fotovest (©) hè.
Huilen dan.
pi_94315598
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Bwuwuw niks tegen m'n fotovest (©) hè.
It's a good thing, je denkt aan de details.

Waarom zijn sommige objectieven wit en anderen zwart? :o
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:40:05 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94315627
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

_O- nouuu ik vond het stom, want mijn zus deed die trial ook, maar zij heeft haar rijbewijs en heeft een technische opleiding gedaan, dus zij wist dat wel. En toen werd ik heel hard uitgelachen. Als ik iets haat, is het uitgelachen worden om mijn onwetendheid. :')
HAHA!
quote:
GA DOEN DAN gozer :') Ik ga je over een uur gewoon een reminder sturen.
Nee dat werkt denk je 10.gif. Wat naïef O+ .

Velen zijn je voorgegaan :') .
Huilen dan.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:40:57 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94315677
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

It's a good thing, je denkt aan de details.

Waarom zijn sommige objectieven wit en anderen zwart? :o
Canon-logica. Groot raadsel. Ik had liever dat 'ie zwart was want dat valt meestal wat minder op.
Huilen dan.
pi_94315681
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

HAHA!

[..]

Nee dat werkt denk je [ afbeelding ]. Wat naïef O+ .

Velen zijn je voorgegaan :') .
Damn you. :'(

Hmm dan ga ik je moeder een reminder sturen. :D Dat ze je billenkoek moet geven. :D
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:43:33 #197
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94315807
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Damn you. :'(

Hmm dan ga ik je moeder een reminder sturen. :D Dat ze je billenkoek moet geven. :D
Ik schat de kans van slagen vrij laag in maar proberen staat je vrij :') .
Huilen dan.
pi_94315852
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik schat de kans van slagen vrij laag in maar proberen staat je vrij :') .
:') Geef d'r nummer maar.
pi_94315879
"Ja goedenavond, u spreekt met Mexicaantje. van het FOK!forum. Ja. Ik las dat uw zoon zijn werk niet doet. Dit speelt al langer? Ja dat zei hij al. Of u hem even billenkoek wilt geven."
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:45:06 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_94315887
Vooruit. Nummer 4 is 't.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')