quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan 20D's. Ga je veel plezier aan beleven
.
[..]
Lijkt me sterk.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan wel een abonnement nemen. Je was al kei-oud he? Dan kom je ook in aanspraak voor seniorenkorting.
Weet niet wat je nu hebt maar een camera om op terug te vallen als je 20D 't begeeft (kleine kansquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
dat hoop ik ja. Zit nog wel te twijfelen wat ik met mijn huidige camera ga doen want die is wel goed met macro's en heb voorlopig toch geen geld voor goede objectieven.
Maar eigenlijk wil ik een minicameraatje erbij voor bij concerten enzo.
Die ouwe van je niet denk ik.quote:Muuuu echt niet. Dan ben ik heel lief voor je namelijk.
Oh, ja dat is nooit van de grond gekomen eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik las Wies Peelter.nl ipv wie speelt er.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan wel een abonnement nemen. Je was al kei-oud he? Dan kom je ook in aanspraak voor seniorenkorting.
Heb nu een superzoom (Fujifilm FinePix S8000FD).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weet niet wat je nu hebt maar een camera om op terug te vallen als je 20D 't begeeft (kleine kans) is nooit verkeerd.
[..]
Die ouwe van je niet denk ik.
Komt tijd, komt berusting. Maar eh, wil je je Isdatzo-ideeën-pasje-much-like-OV-chipkaart anoniem of op naam?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
vanmiddag op m'n werk juist nog veren in m'n reet omdat ik zo jong ben
Zegt me niks maar gewoon houden.. of brengt 'ie nog veel op als je hem verkoopt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb nu een superzoom (Fujifilm FinePix S8000FD).
Vertel 'm dat zelf. Probleem opgelost 14.gif.quote:Mijn ouwe kan de pot op.
Doe maar anoniem!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Komt tijd, komt berusting. Maar eh, wil je je Isdatzo-ideeën-pasje-much-like-OV-chipkaart anoniem of op naam?
Joah denk nogw el redelijk wat, had hem twee jaar terug voor een megahugeaanbieding gekocht (200 euro, die dingen waren toen rond de 4-500 euro). Maar I'll seeee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zegt me niks maar gewoon houden.. of brengt 'ie nog veel op als je hem verkoopt?
[..]
Vertel 'm dat zelf. Probleem opgelost 14.gif.
Geeft recht op onbeperkt gebruik van m'n ideeën zolang je saldo hebt dus who cares of ik weet dat je er weer 1 gebruikt hebt of nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Doe maar anoniem!
Dan weet jij de volgende keer zelf niet wie je idee gejat heeft!
Ja nou, houden dan. Of voor lompe dingen gebruiken waarbij je geen risico wil nemen met je 20D. Dat deed ik uiteindelijk met de 20D en toen heeft 'ie het nog steeds overleefdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Joah denk nogw el redelijk wat, had hem twee jaar terug voor een megahugeaanbieding gekocht (200 euro, die dingen waren toen rond de 4-500 euro). Maar I'll seeee.
Ja en straks vertel ik 't hem en dan helpt het nog niks, wat schiet ik daar dan mee opquote:Hehe ja al 100 keer gedaanHelpt niet jongeh.
Maar nu rkigj je ook geen boobiespic
Mee op de mountainbike (slecht planquote:
Ben voor ongeveer 100 euro per jaar met 200 euro eigen risico tot iets van 5000 euro schade verzekerd. Voor die paar euro per maand ga ik 't niet latenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga mijne ook wel verzekeren denk ik zo. Hoewel ik hem voor fucking goedkoop koop.We shall see.
Ik heb al 2 DSLRs verspeeld. Eentje totaal uitgelopen en vochtschade (4 dagen in de stromende regen fietsen en dan het ding los in de stuurtas mikken en tijdens het rijden (ook in de regen) fotograferen), dat was nog voor de weathersealed objectieven. Andere had sensorschade. Hoe lang m'n huidige DSLR het uithoudt durf ik niet te voorspellen.quote:
Ik heb ooit een vastgevroren spiegel gehad (op weg naar boven stromende regen, bovenop ruim onder nul) maar hij deed het daarna nog gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb al 2 DSLRs verspeeld. Eentje totaal uitgelopen en vochtschade (4 dagen in de stromende regen fietsen en dan het ding los in de stuurtas mikken en tijdens het rijden (ook in de regen) fotograferen), dat was nog voor de weathersealed objectieven. Andere had sensorschade. Hoe lang m'n huidige DSLR het uithoudt durf ik niet te voorspellen.
Straks wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nigga whutZo ga i kal niet met mijn huidige camera om.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb liever nu geld voor m'n motorrijbewijs.
Motor gaat wel voor denk ik zo hehe. Maar dat zien we dan wel weer, heb geen werk atm (geen tijd voor) dus geen geld, volgend jaar hopelijk wel weer werk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
Maar eh, daar ga je wel geld voor hebben dan? M'n motor kost echt een veelvoud van wat ik aan fotografie kwijt ben.
En ja, ook zonder ketting die een stuk carter eraf slaat.
Ja tuuk, motor gaat altijd voorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Motor gaat wel voor denk ik zo hehe. Maar dat zien we dan wel weer, heb geen werk atm (geen tijd voor) dus geen geld, volgend jaar hopelijk wel weer werk.
Levert soms wel lastige dilemma's op kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef Xilantof het volgende:
Meerdere dure hobby's werkt echt niet hoor
Nee, heb laatst wel voor het eerst zelf gereden (proefrit bij motorbeurs), maar ik wil eerst geld hebben zodat ik het in één keer kan doen. Wanta ls ik ga lenen betalen mijn ouders mijn kamer niet meer hehe.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja tuuk, motor gaat altijd voor. Al begonnen met rijlessen of hoe?
[..]
Levert soms wel lastige dilemma's op kan ik je vertellen.
Ik ken het ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Levert soms wel lastige dilemma's op kan ik je vertellen.
Goed geregeld welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, heb laatst wel voor het eerst zelf gereden (proefrit bij motorbeurs), maar ik wil eerst geld hebben zodat ik het in één keer kan doen. Wanta ls ik ga lenen betalen mijn ouders mijn kamer niet meer hehe.![]()
Ja dat kan ik je sowieso wel garanderenquote:Maar serieus ik wil al motorrijden sinds mijn 14eDus zodra ik werk heb gaat al mijn geld daarheen
De motor-SC in PTA is stomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb trouwens 1000 dromen wat betreft motorrijden (touren door Amerika) en eigenlijk nauwelijks qua fotografie (behalve een onbereikbare droom).Misschien zit ik hier in de verkeerde slowchat.
Heb al een pakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed geregeld wel.
[..]
Ja dat kan ik je sowieso wel garanderen. Motor, kleding, banden, brandstof, abo bij cjib.. tikt behoorlijk aan
.
Zitten alleen maar mannen, had er laatst al gekeken.quote:
Oh nou, da's al een goed begin. Wel zorgen dat 't goed past hè, anders schiet je er nog niks mee op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb al een pakMoet ik wel overkopen denk ik maar da's iig al 4x zo goedkoop als nieuw. En mams bewaart haar leren broek voor me en die mag ik hebben voor 100 euro dan
![]()
![]()
![]()
Dusja dat scheelt al.
Die worldbeater die daar post heeft 't wrak van mijn 1e motor gekochtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zitten alleen maar mannen, had er laatst al gekeken.En toen ik zei hoi ik ga hier posten als ik mijn rijbewijs heb reageerde niemand
Ja het is het pak van mijn zus en mij (ouders rijden beiden motor), alleen mijn zus is hier nooit meer dus ik heb besloten dat ik hem mag als ik ga rijden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh nou, da's al een goed begin. Wel zorgen dat 't goed past hè, anders schiet je er nog niks mee op.
[..]
Die worldbeater die daar post heeft 't wrak van mijn 1e motor gekocht.
Ik zou het anders verwoorden: er zijn veel dingen die ik interessant of leuk vind, waar ik tijd (en geld) voor zou willen hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat is jouw andere dure hobby?
Ja op die manier heb ik ook wel eens dingen besloten alleen niet iedereen was het daar altijd mee eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja het is het pak van mijn zus en mij (ouders rijden beiden motor), alleen mijn zus is hier nooit meer dus ik heb besloten dat ik hem mag als ik ga rijden.
Lang verhaal, bleef weinig motor over uiteindelijkquote:He wat
RSV Factoryquote:Wat voor motor heb je trouwens?
Ach als ik geld had gehad was ik drie keer de wereld rond geweest. Beetje dromen is ook leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zou het anders verwoorden: er zijn veel dingen die ik interessant of leuk vind, waar ik tijd (en geld) voor zou willen hebben.
Denk dat het voornaamste probleem is dat er maar 24 uur in een dag zitten
Ja, en waarvan er ook een substantieel gedeelte gewerkt en gestudeerd moet worden. DAT is het echte probleem des levensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zou het anders verwoorden: er zijn veel dingen die ik interessant of leuk vind, waar ik tijd (en geld) voor zou willen hebben.
Denk dat het voornaamste probleem is dat er maar 24 uur in een dag zitten
Dromen daar ben ik goed in!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ach als ik geld had gehad was ik drie keer de wereld rond geweest. Beetje dromen is ook leuk.
True, gelukkig is m'n werk erg leuk! Dus dat is ook een liefhebberij waar ik voldoening uit put!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en waarvan er ook een substantieel gedeelte gewerkt en gestudeerd moet worden. DAT is het echte probleem des levens.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja op die manier heb ik ook wel eens dingen besloten alleen niet iedereen was het daar altijd mee eens.
[..]
Lang verhaal, bleef weinig motor over uiteindelijk.
[..]
RSV Factory.
[ afbeelding ]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die hun halve leven of langer werk doen dat ze niet leuk vinden. Zou mij iig niet lukken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dromen daar ben ik goed in!
[..]
True, gelukkig is m'n werk erg leuk! Dus dat is ook een liefhebberij waar ik voldoening uit put!
Echt hè. Dan maar minder verdienen ofzo, maar ik zou doodgaan anders.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die hun halve leven of langer werk doen dat ze niet leuk vinden. Zou mij iig niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |