Tuuk wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoveel gebagger, maar nooit een ban?![]()
Misschienquote:Moest je trouwens mijn strap nog
Juistemquote:
Ik zie 'm er niet tussen staan?quote:
Waar hangt 't vanaf dan?quote:[..]
Misschien.
Ben je ambtenaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juistem
Jammer genoeg volgende week 41 uur werken omdat ik deze week een uurtje eerder weg moest
Hij staat er wel ergens maar 't is lastig zoeken tussen de rest van de troep jaquote:
Weet ik nietquote:[..]
Waar hangt 't vanaf dan?
Neuh, maar als ik 40 uur per week moet maken doe ik dat ook. Meestal werk ik op een andere dag langer zodat ik eerder wegkan als het moet, maar dat kwam nu niet uit.quote:
Ik deed ctrl F op ban maar vond nietsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij staat er wel ergens maar 't is lastig zoeken tussen de rest van de troep ja.
Ah, ik hoor 't wel.quote:[..]
Weet ik niet.
Dan heb jij de eerste werkgever waar ik van heb gehoord dat ie 40 uur werk per week aan een werknemer geeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, maar als ik 40 uur per week moet maken doe ik dat ook. Meestal werk ik op een andere dag langer zodat ik eerder wegkan als het moet, maar dat kwam nu niet uit.
En ik werk er nog maar een krappe 3 maanden, dus nu al uurtjes af gaan snoepen vind ik niet zo verstandig.
Huh. Ik snap het niet meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan heb jij de eerste werkgever waar ik van heb gehoord dat ie 40 uur werk per week aan een werknemer geeft
met je vlotte edit!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh. Ik snap het niet meer.
Grapje, toch wel.
Ben technisch tekenaar. Maar er zit meestal niet zo giga veel haast achter ons werk.![]()
Tuurlijk niet. Werktuigbouwkundige machinebouw.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
met je vlotte edit!
bij een installateur oid?
Ah! Das andere tak van sport ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Werktuigbouwkundige machinebouw.
En de spoedklussen worden door andere tekenaars gedaan. Ik werk er nog maar net, dus ik moet de machine's die we maken nog doorkrijgen.
Anyway, eten. Tot zo.
Ikke 2quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb er 14Andere accounts weet ik niet.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ikke 2Eentje van een mod toen ik iets teveel instructies gaf over hoe je leuke documentaires uit de Wereldwijde Uitzending Gemist-nieuwsgroepen kon halen
Oké maak mij mod.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neem mij dan. Ik ben 't ook geworden en ik verbaas me elke er elke dag nog over.
Waarvan zou ik mod worden dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
Eerst tieten ter beoordeling overleggen.
Ah, dat is iig al fijn dat 'ie geen gruis meer heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
HiMuffin thuis
Blaas heulemaal in orde
Geen gruis meer te vinden
Probleem van vanmorgen kwam vermoedelijk door obstipatie
Ook.quote:
Blijf dat maar denken inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een schatje.
Familie-issues mag je heeeeul zelf oplossenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ook.
KANKER (mag dat hier?) mijn vaderlaat hem even goed horen en normaal zien en überhaupt normaal doen voor eeuwig, dan krijg je een tietenfoto van me.
Komt goedquote:
Ohquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ah, dat is iig al fijn dat 'ie geen gruis meer heeft.En die obstipatie, het beessie is gewoon helemaal van slag, en het nieuwe voer zal ook wel anders werken voor hem.
Fotografiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Xilantof het volgende:
Gaat iemand nog wat fotografisch verantwoord doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Xilantof het volgende:
Jammer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Familie-issues mag je heeeeul zelf oplossen.
Jazeker. Uitslapen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Xilantof het volgende:
Wie wat waar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Ik
ga
een
spiegel
reflex
ophalen
Niet voor mijquote:[..]
Jammer.
Vroeg op?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh....morgen een Aikido-stage fotograferen in Papendal
Dus de rest van het weekend heb jij wat om mee te spelen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Ik
ga
een
spiegel
reflex
ophalen
[..]
Jammer.
Mijn idee!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jazeker. Uitslapen!
Oh en misschien even foto's overzetten.. en als ik zin heb kijken of er wat tussen zit.
Nee, mijn idee. Zomaar ongestraft mijn idee gebruiken, dat kan niet hè. Ik stuur je de factuur nog welquote:
Ben je gekquote:
Goede herinneringen aan 20D'squote:
Lijkt me sterkquote:JAWEL ook voor jou. x(
Kan ik gelijk een strippenkaart krijgen op dat idee dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, mijn idee. Zomaar ongestraft mijn idee gebruiken, dat kan niet hè. Ik stuur je de factuur nog wel.
Je kan wel een abonnement nemen. Je was al kei-oud he? Dan kom je ook in aanspraak voor seniorenkorting.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kan ik gelijk een strippenkaart krijgen op dat idee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |