Verkeerde invoervak gebruikt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:43 schreef kanovinnie het volgende:
Note +1 voor Netsplitter. Lapohunten doen we niet aan.
Was toeval.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:43 schreef kanovinnie het volgende:
Note +1 voor Netsplitter. Lapohunten doen we niet aan.
Okay, ik heb je note al weggegooid.quote:
Wil je mijn notes ook weggooien?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Okay, ik heb je note al weggegooid.
Nee, die van jou zijn garpigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wil je mijn notes ook weggooien?
Gewoon mod worden joh. Dan kan je ze van iederen lezen. En 't is gratis!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wil je me dan 5 euro geven om ze te kunnen lezen?
Kano is het ook geworden.quote:
Dat is ook weer zoquote:
Kijk mijn 2de note dan. Toen ben ik begonnen met inlikken.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb er 14Andere accounts weet ik niet.
En is dit nog je brave account?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb er 14Andere accounts weet ik niet.
Nah dit is mijn nieuwe account en ik heb er nog twee, waarvan éé neen trollding is die ik niet gebruik meer, en een andere is voor andere shizzle, maa rdaar heb ik denk i kgeen notes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
En is dit nog je brave account?
Ik heb er 0 als 't goed is.
elke keer als ik een post van jou voorbij zie komen staar ik na het lezen 5 minuten naar je usericonquote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
elke keer als ik een post van jou voorbij zie komen staar ik na het lezen 5 minuten naar je usericon
Ik heb me ook ooit eens na een half uur afgevraagd hoe het afliep.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
elke keer als ik een post van jou voorbij zie komen staar ik na het lezen 5 minuten naar je usericon
Ik vraag 't me nog steeds af. Oh wacht, je kan 'm ook gewoon opzoeken op youtubeeee.. "argument clinic".quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb me ook ooit eens na een half uur afgevraagd hoe het afliep.
Dat doe ik oo kelke keer. Maar misschien wil ik het wel niet weten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb me ook ooit eens na een half uur afgevraagd hoe het afliep.
Verleiding is te groot, damn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vraag 't me nog steeds af. Oh wacht, je kan 'm ook gewoon opzoeken op youtubeeee.. "argument clinic".
Hij is geweldigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verleiding is te groot, damn.En nu moet ik heel hard lachen.
Cool.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:51 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)-als-landschap.dhtml
Die 20 Ekkie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haalt toch de magie weg van je UI.En nu ga ik aangifte doen, houdoe!
Ik troll zelfs in het mod gedeeltequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kano trollt nooit. Kano is een schatje en ik ben vervelend.
Toen ik een fulltime baantje had speelde ik ook constant dat soort spelletjes met mezelf. Erg herkenbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo lekker laat pauze genomen op de zaak zodat het straks nog maar even duurt tot 5 uur. Eigenlijk neem ik nu mezelf in de maling maar het werkt.
Ik begin om 7:30, heb pauze om 12:30, en ga dan weg om 16:00. Die middag vliegt ook altijd voorbij. Maar de ochtend is vaak net een uurtje te langquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Toen ik een fulltime baantje had speelde ik ook constant dat soort spelletjes met mezelf. Erg herkenbaar
Neem mij dan. Ik ben 't ook geworden en ik verbaas me elke er elke dag nog over.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kano trollt nooit. Kano is een schatje en ik ben vervelend.
Zoveel gebagger, maar nooit een ban?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neem mij dan. Ik ben 't ook geworden en ik verbaas me elke er elke dag nog over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |