Ach soooooo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef problematiQue het volgende:
die gekleurde met nummertjes gaan weg als het nummer gelijk is aan de rij of kolom waarin hij zich bevindt. Als er naast die grijze een gekleurde weggaat dan komen er scheurtjes in, doe je dat nog een keer dan wordt er ook een met een kleurtje.
Het ligt niet aan ons!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Timmos het volgende:
[..]
Bij mij ook steeds maar 1 bolletje.. Zal het aan ons liggen?
Nou, ik snap er nog altijd de ballen vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ach soooooo.
Winterbells is leuker though.
[..]
Het ligt niet aan ons!
Hoe ga je eigenlijk te werk als je zo'n brandoproepding krijgt?
Jamaar ter plekke bedoel ik. Ik heb daar helemaal geen beeld bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nou, ik snap er nog altijd de ballen van.. En hoe ga ik te werk? Simpel, pieper gaat en ik ga weg
.. Soms moet ik daarvoor eerst mn bed uit strompelen
..
Ligt aan het incident.. Heel vaak ga ik (zo goed als) gewoon mijn gang en sta ik er met mn neus bovenopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar ter plekke bedoel ik. Ik heb daar helemaal geen beeld bij.
Ik neem aan dat je als architect niet altijd opdrachten te doen krijg waar je ook echt zin in heb?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha voor mij wellove it. Alleen vorig project had ik een wilikditnogweldip want toen hadden we een kutopdracht, maari n deze opdracht kan ik mijn fantasie kwijt en en en aaah ik houd van ontwerpen.
Tot hier zat ik echt met een "wtfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had nu in A'dam willen zitten maar een zekere meneer hier vond het nodig om me weer over de zeik te helpen vanmorgenHij vertoonde vreemd gedrag en ik mocht absoluut niet in de buurt van zijn blaas komen getuige de kras op mijn hand nu
dus ik heb mijn afspraak maar afgezegd en ik ga zo de DA bellen.....
Waare het niet dat-ie net, toen ik koffie stond te pakken, opeens hoorbaar begon te piesen
Toen viel het kwartje.quote:Ik word zo paranoide van dat beest
Nouja, je weet nooitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee klopt.Maar een tijdelijk kinderdagverblijf ontwerpen op een verschrikkelijke locatie (zoek op kennedyplein (op dit heuvelding
) moeten ontwerpen lijkt me nou niet echt een opdracht die je snel krijgt.
Wat een hel was dat
Goed semi-ontbijt, goed plan.Duo Penotti oyeahhh
En wtf voor TNT!!!
Same here.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tot hier zat ik echt met een "wtf"-gezicht te lezen.
[..]
Toen viel het kwartje.
Hehe bij mijn ouders was ik lui en had ik een heel chill rooster nog (middelbare school) en dan werd ik altidj wakker gebeld door de postbode met een H&M pakketquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nouja, je weet nooit.. Ik zeg ook wel is dingen die dan gewoon opeens gebeuren
..
En mn pakje is er.. Wou me nog snel even fatsoeneren maar de deurbel ging al
.. Maar denk dat ik er alsnog charmanter uitzag in mn joggingsbroek en wake-up hair
![]()
Nu een goed ontbijt maken, semi doen we niet aan
Waar vliegt hij heen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh waarom stijgt die to do lijst alleen maar en verdwijnt er niets?
mijn hoofdquote:
Ontploft haar, staat echt alle kanten op.. Joggingbroek, gigantisch grote sloffen.. Zo doe ik liever niet de deur openquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hehe bij mijn ouders was ik lui en had ik een heel chill rooster nog (middelbare school) en dan werd ik altidj wakker gebeld door de postbode met een H&M pakketWil niet weten hoe ik er al die keren heb uitgezien.
Ja ik heb al gegetenSmakelijk!
Ja, een leuke dame die open doet was altijd wel leuk toen ik nog post rondbrachtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
I really couldn't care less.Postbode mocht me wel.
80-200? Ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef Timmos het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weegt aardig.. Nu nog mooi weer om te testen
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |