werkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
jullie nog plannen voor 't weekend (behalve streamen en fokken?)
ddeftig roken......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:
quote:
zondag ajax kijken op erediviesie livequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
van alles in huis, boodschappen en zondag dagje naar scheveningen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
Vanaf morgen 10:00 uur (portugeese tijd) weer eitjes tikkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanaf morgen 10:00 uur (portugeese tijd) weer eitjes tikken
morgen een verjaardag, en zondag iets leuks doen met de kids, wat weet ik nog nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
van alles in huis, boodschappen en zondag dagje naar scheveningen.
jij?
Wel de wollen zwembroek aan he. het water is nog koudquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
van alles in huis, boodschappen en zondag dagje naar scheveningen.
jij?
ga echt het water in inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wel de wollen zwembroek aan he. het water is nog koud
doe ik ook onder de douche, en dan alleen koud water aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wel de wollen zwembroek aan he. het water is nog koud
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe ik ook onder de douche, en dan alleen koud water aan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil mijn 10.000 postings hier en natuurlijk in Caps volkrijgen!
Wat is de stand nu? bij 10.000 natuurlijk wel een feestjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
9528 nog ff te gaan dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Ben je van plan het dit weekend te doen, heel veel posten..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Bij 10.000 posts nog steeds nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp echt niet dat ik dat hier voor elkaar heb gekregeren ben geen echte Fokker!
gewoon de letters van je bordje typenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp echt niet dat ik dat hier voor elkaar heb gekregeren ben geen echte Fokker!
Ech welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij 10.000 posts nog steeds niet?
nou, dat moet tochquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp echt niet dat ik dat hier voor elkaar heb gekregen ben geen echte Fokker!
Ik heb net mijn eigen mijlpaaltje gemist... dit is mijn 503e postquote:
jij moet nog ff mietjequote:
maar toch bedankt voor de infoquote:
Feestje dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
Hey Bol, jij hebt vandaag ook jubileum (waarschijnlijk). Je zit bijna aan de 5000!![]()
ik moet echt een leven zoekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
Hey Bol, jij hebt vandaag ook jubileum (waarschijnlijk). Je zit bijna aan de 5000!![]()
Pff wat moet ik daar op antwoorden...ik denk omdat ik nog steeds nergens bij hoor..En misschien wil ik dat ook niet? Its me, what you see is what you get.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij 10.000 posts nog steeds niet?
groot gelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pff wat moet ik daar op antwoorden...ik denk omdat ik nog steeds nergens bij hoor..En misschien wil ik dat ook niet? Its me, what you see is what you get.
En ik doe wat ik leuk vind!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pff wat moet ik daar op antwoorden...ik denk omdat ik nog steeds nergens bij hoor..En misschien wil ik dat ook niet? Its me, what you see is what you get.
maar ik zie je nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat gaat vlot in 4 weken waar anderen een paar jaar over doen![]()
jup, pak ik nog maar zon lekker koffietje!quote:
ik heb er sinds 13 februari (begin SST) al 3410, schrik er ook wel vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat gaat vlot in 4 weken waar anderen een paar jaar over doen![]()
*senseo aanslingertquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, pak ik nog maar zon lekker koffietje!
ik kijk de rest van de series gewoon als ze slapen in het huisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ik begrijp nu pas waarom mannen niet multi-tasken. 't is gewoon niet efficient... Ben nu al bijna 2,5 uur WIDM van gisteren aan het kijken en ben nog niet aan het einde... Moet nog steeds teruglezen in de COS... en ben te laat met reageren hier
get a livequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb er sinds 13 februari (begin SST) al 3410, schrik er ook wel van
Hé bollekus... heb je niet nog zo'n zalige Irish Coffee voor Ruud?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kijk de rest van de series gewoon als ze slapen in het huis
maar begin het nu wel te merken
[ afbeelding ]
waar zien jullie dat ???quote:
Jammer voor jou of heb je oogkleppen voor?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, pak ik nog maar zon lekker koffietje!
Komt dat niet door de botox injecties van mamaJo ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kijk de rest van de series gewoon als ze slapen in het huis
maar begin het nu wel te merken
[ afbeelding ]
tuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé bollekus... heb je niet nog zo'n zalige Irish Coffee voor Ruud?
Weekend? voor mij nog net nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef jesje1982 het volgende:
ik was ff ergens anders lezen, ceetje had me op ideeen gebrachtmaar k ben er weer, geen koffie meer voor mij, doe maar iets met veul alcohol
kan ook gewoon on the rocks...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef jesje1982 het volgende:
ik was ff ergens anders lezen, ceetje had me op ideeen gebrachtmaar k ben er weer, geen koffie meer voor mij, doe maar iets met veul alcohol
261 berichten per dagquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekend? voor mij nog net niet
ik denk ook telkens, wat ik moet gaan doen als het stoptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, vraag me ook af wat ik eerst in al die tijd deed
bol jij gaat el heel asociaal hard. Jij hebt zeker echt niks anders te doen, Zeker de laptop meegenomen op de trekker vanmorgenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
bol jij gaat el heel asociaal hard. Jij hebt zeker echt niks anders te doen, Zeker de laptop meegenomen op de trekker vanmorgen
quote:
bol had net zo goed zelf het huis in kunnen gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
bol jij gaat el heel asociaal hard. Jij hebt zeker echt niks anders te doen, Zeker de laptop meegenomen op de trekker vanmorgen
moet nog steeds een groot deel van de dag rusten met mijn voet omhoog.......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ja ik ben ook pas een paar dagen fokkerquote:
Je luie koeiekut van de stoel halenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik denk ook telkens, wat ik moet gaan doen als het stopt
Koeienfokker?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ik ben ook pas een paar dagen fokker
al iets langerquote:
MISSJ welkomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Zo ben er hoor, hoor scheldwoorden dus mijn neus ging jeuken, ipv krabben kom ik hier maar drank halen.
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
Ben even de cossen doorlezen.
Miss Jquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Zo ben er hoor, hoor scheldwoorden dus mijn neus ging jeuken, ipv krabben kom ik hier maar drank halen.
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
MissJquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
Boer heeft vrouw gevonden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
Mijn boer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Boer heeft vrouw gevonden?Geweldig, Fok!
Lekker laten gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
Echt hè van die wijven die zo plat zijn, willen ze scoren?Of wat ze er ook mee zouden willen...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
je bent er snel doorheenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn boer.
![]()
Zucht weinig over Aafke, ging ze niet flippen zonde peuken? Zou ik weldoen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn boer.
![]()
Zucht weinig over Aafke, ging ze niet flippen zonde peuken? Zou ik weldoen.
Hoeishetmetpootje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
niks speciaals... bollokus flipt meer zonder peuken... nog maar 9uurtjes
Trustequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben 12 minuten over mijn geplande tijd. Even de haan instellen op 5 uur.![]()
BUONANOTTE![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef DESTEM het volgende:
[..]
Soury je overtreed de regels
[ afbeelding ]
moet je ook bijhoudenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hoeishetmetpootje?
En waar blijft de drank, ben al 3 minuten binnen.
Sorry was laat, iets met sociaal doen, visite en zo.
Ja Komt uit dames in de dop !! Moest er zelf hard om lachen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat ben je zalig plat wie zou er niet van je houden!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hoeishetmetpootje?
En waar blijft de drank, ben al 3 minuten binnen.
Sorry was laat, iets met sociaal doen, visite en zo.
bella nottequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
BUONANOTTE![]()
bonne nuitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
BUONANOTTE![]()
Ik ga lekker hoorquote:
waar ga je heen ??quote:
Al die aandacht voor mijquote:
9 uurtjes NL tijd zeker.... We hielden toch de SST tijd aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
niks speciaals... bollokus flipt meer zonder peuken... nog maar 9uurtjes
ik houd mijn mondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
als je dat al aandacht vindja hoor alle aandacht voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog iemand?Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef DESTEM het volgende:
soury je mag de kamer verlaten
[ afbeelding ]
Dat doe je altijd. Niks zeggenquote:
Beter er komt toch niks uit ..quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef jesje1982 het volgende:
Nee ! je plaagt onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog iemand?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hmm.. OK, * nog evenquote:
je moet ook gewoon die spoilers niet lezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm.. OK, * MaryMousenog evennog maar 11 uur en 50 minuten en dan mag ik ook weer een eitje tikken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
kom op stem niet zo flauw he! wij zijn tegen bijna iedereen lievvv
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:26 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je moet ook gewoon die spoilers niet lezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo origineel...
Dat had soury al uitgelegd jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
Even ter verheldering, de koeiekut was een quote uit Dames in de dop.
He flauw... ben nog bezig met de WIDM van gisteravond. D&HIDD moet ik nog voor bijna een week terug zien. Had je dit niet onder een spoiler kunnen zetten ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
Dat weten ze niet, was een beetje flauw van mij, maar ik vond het een briljante opmerking iigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjips... deed ik het weer.
Begin ik nu al Karim verschijnselen te krijgen?
You better lose yourself in the music
wij kunnen hier prima lezen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weten ze niet, was een beetje flauw van mij, maar ik vond het een briljante opmerking iig
Een woord uit een uitzending is voor jou een spoiler voor een programma?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He flauw... ben nog bezig met de WIDM van gisteravond. D&HIDD moet ik nog voor bijna een week terug zien. Had je dit niet onder een spoiler kunnen zetten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sjips... deed ik het weer.
Begin ik nu al Karim verschijnselen te krijgen?
Ja lezen welquote:
Helemaal met die uitgestreken kop en dat emotieloze toontje van haar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weten ze niet, was een beetje flauw van mij, maar ik vond het een briljante opmerking iig
doe mij maar een dubbelequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Heb je er nog een voor me Bollokus, dit word een lange avond geloof ik.
![]()
![]()
![]()
ben ff koffiezetten BRBquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Heb je er nog een voor me Bollokus, dit word een lange avond geloof ik.
![]()
![]()
![]()
Ik kan daar echt van genieten. Er zitten toffe meiden daar. Waarvan je in het begin denkt uhhhh ???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Helemaal met die uitgestreken kop en dat emotieloze toontje van haar.
Flikkers es van mijn rug af achterlijk kut wijf !!!!!!!!!!quote:
Ik ga Josie adopterenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan daar echt van genieten. Er zitten toffe meiden daar. Waarvan je in het begin denkt uhhhh ???
Maar je ziet ze groeien. De meeste iig
Ja die is echt lief. Maar ook zo'n grote bek met een klein hartjequote:
T is moeilijk he om normaal te doen en om het gezellig te houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikkers es van mijn rug af achterlijk kut wijf !!!!!!!!!!
Laat me raden, weer een quote?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikkers es van mijn rug af achterlijk kut wijf !!!!!!!!!!
irish koffie... of iets anders... u zegt het maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Koffie zetten?
Wil drank.
Veel drank.
doe maar zonder koffie een dubbelequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
irish koffie... of iets anders... u zegt het maar
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Laat me raden, weer een quote?
Wow.
Maar dit is een sc, misschien even een lijntje zoeken die over dat programma gaat?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
doe maar zonder koffie een dubbele
Daar is een SC ook prima geschikt voor overigens, even een praatje over een programma.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Laat me raden, weer een quote?
Wow.
Maar dit is een sc, misschien even een lijntje zoeken die over dat programma gaat?
Ik wil je whiskey wel puur... dubbel on the rocks ... shaken not stirred (nee dat was een ander drankje)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
irish koffie... of iets anders... u zegt het maar
The name is Bond....Bol Bond......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil je whiskey wel puur... dubbel on the rocks ... shaken not stirred (nee dat was een ander drankje)
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil je whiskey wel puur... dubbel on the rocks ... shaken not stirred (nee dat was een ander drankje)
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is een SC ook prima geschikt voor overigens, even een praatje over een programma.
ik kan er best even mee schudden hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg van Alexquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nu we het daar over hebben ik moet gtst nog ff terug kijken
alleen als ik er peuken voor mag terugzettenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan er best even mee schudden hoor
[ afbeelding ]
en wil iemand die verdomde eieren van tafel halen??
Jullie? als je wil sparren doe je het maar met mij en geloof me dat win je niet. Verder hou je je maar koest dat doe ik nu ook na alle onderwater steekjes van jou lelijk persoontje. Jullie is hier niet ter spraken. Dit is puur en alleen op mij gericht en zo kan je het ook terug krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
T is moeilijk he om normaal te doen en om het gezellig te houden![]()
Zit het nu nog allemaal dwars bij jullie.
Get over it. T is nu wel een keer klaar vind je niet
let op is gescriptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee, de eieren blijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan er best even mee schudden hoor
[ afbeelding ]
en wil iemand die verdomde eieren van tafel halen??
*maakt notitie;quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Meldt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef DESTEM het volgende:
wil mootie naar het bokhok van de waarheid komen!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
alleen als ik er peuken voor mag terugzetten
quote:
ik hou mij maar koest, wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jullie? als je wil sparren doe je het maar met mij en geloof me dat win je niet. Verder hou je je maar koest dat doe ik nu ook na alle onderwater steekjes van jou lelijk persoontje. Jullie is hier niet ter spraken. Dit is puur en alleen op mij gericht en zo kan je het ook terug krijgen.![]()
Kappen Soury, jij gaat over elke lijn heen hier. Als je wil rellen prima, zal vast een topic voor zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jullie? als je wil sparren doe je het maar met mij en geloof me dat win je niet. Verder hou je je maar koest dat doe ik nu ook na alle onderwater steekjes van jou lelijk persoontje. Jullie is hier niet ter spraken. Dit is puur en alleen op mij gericht en zo kan je het ook terug krijgen.![]()
Zo dat is al beter je snapt hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik hou mij maar koest, wie ben jij dan?![]()
sorry hoor, maar ik ben 29 en ik heb geen snotneus nodig die mij komt vertellen wat ik wel niet mag zeggen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef DESTEM het volgende:
soury je hebt de regels overtreden, hier staat een zware sanctie op!
[ afbeelding ]
Aan jou heb ik al helemaal geen boodschapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kappen Soury, jij gaat over elke lijn heen hier. Als je wil rellen prima, zal vast een topic voor zijn.
Ik vind het hier als ander muisje een beetje eng wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef DESTEM het volgende:
[ afbeelding ]
snap ik met zulke plaatjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het hier als ander muisje een beetje eng worden
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef DESTEM het volgende:
[ afbeelding ]
wij beschermen je voledig hoor!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eew, dat had van mij nou onder een spoiler gemogen. Ik hoef echt geen gemarteld diertje te zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef DESTEM het volgende:
[ afbeelding ]
is gewoon een gewoonte geworden om het altijd te kijken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*maakt notitie;
Minpunt voor Jesje,
is GTST fan......
niet bang zijnwe helpen jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het keek speelde Arnie er nog in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
is gewoon een gewoonte geworden om het altijd te kijken...
Whahahahah nou das idd lang geledenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het keek speelde Arnie er nog in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
quote:
quote:
[..]
[..]
ieeeehaaaaquote:
Yes... The B-Team to the rescuequote:
ja, arnie, heb after arnie nooit meer gekekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hij wordt er verlegen vanquote:
Bella Nottequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef superkokje het volgende:
fok vrienden, ik moet mijn rust pakken vroeg op en een lange dag morgen
ciao![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Type vaak sneller dan de letters op het scherm verschijnen , das ook lastigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben jullie ook dat de forum pagina's niet lekker laden steeds? Ben steedsmijn reaktievak onderin kwijt?
Keek al onder mijn tafel maar echt weg......
f5 en bidden helpt niet.
Deze wel, de volgende weer niet.
dan maar meer woorden in een keer.
Damn reclameblokje in mijn oren gaat altijd het geluid harder.
Dat is fakked up.
Nog wat popjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, kom maar op ik ga hem invoeren, kijken of die dan goed blijft gaan.
Trusten Kokkie,man die mijn maag laat knorren van vreugde, zet je hoedje af in bed. Trusten en tot snel weer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef superkokje het volgende:
ciao![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker kokkie!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef superkokje het volgende:
ciao![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef superkokje het volgende:
ciao![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kon je niet eens quoten een paar keer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben jullie ook dat de forum pagina's niet lekker laden steeds? Ben steedsmijn reaktievak onderin kwijt?
f5 en bidden helpt niet.
Dat is fakked up.
Nog wat popjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef superkokje het volgende:
morgen rond een uur of 11 zelfde adres
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik kon je niet eens quoten een paar keer.
nu weet ik niet meer wat ik wilde schrijven
Geen problemen met invoer of quoten... Wel traag in de updatesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:00 schreef MissJ.24 het volgende:
f5 en bidden helpt niet.
Dat is fakked up.
Nog wat popjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles went, drankje dan maar???quote:
gaan we nu voor iets andersquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan we nu voor iets anders
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Bericht van Ceetje;
De hare heeft hetzelfde als MissJ. maar ze leest mee.
![]()
![]()
![]()
![]()
Go Ceetje Go Ceetje
F5 f5
Girl Power.
BETRAPTquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:07 schreef jesje1982 het volgende:
roooookeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
de vuillak komt ie nog ff terugquote:
Plaag nu nietquote:
ja? Hij is toch al naar bed jaaaaa, tuurlijk!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Plaag nu nietWe moeten willen nog 11 uur en 8 minuten solidair zijn met Kokje
Ikke ben nog wel solidair hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ikke ben nog wel solidair hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Hahaha,
Quote Ceetje;
Ja wijfie je bent er weer.
Quote Jesje;
Ja roken nu.
Quote Bol;
Niks eigenlijk, dan maar een kus op je wang.
Quote Mary;
Jij bent ook niet voor de poes.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hop je nest in, en vlug.
Gaan de grote mensen even een peukie doen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ikke ben nog wel solidair hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag kokkie!quote:
Morgenavond moet ik weer in vol ornaat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo, daar is de rimpelvervager weer
moet je stappen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik weer in vol ornaat.
Kan dus wel wat gebruiken.
die lamp is kapot, dus neem een vuurtje van bolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
F5 al gedaan, ik krijg die zooi van net 5 ook eerst maar dan gaat ie wel over???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
Is er hier nog een technisch onderlegd persoon?
Euhm ik heb vast iets raars gedaan ergens. Als ik mijn streams bekijk zie ik 4 blokken met daarin meuk van Net5. Datzelfde heb ik bij Net5, en alle andere streamsites.
Iemand een idee?
Ja en op de Fok site is het reaktievak vaak weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
Euhm ik heb vast iets raars gedaan ergens. Als ik mijn streams bekijk zie ik 4 blokken met daarin meuk van Net5. Datzelfde heb ik bij Net5, en alle andere streamsites.
Iemand een idee?
F5 drukken, dan krijg je eerst die net5 meuk, en vervolgens komen de streams. Bij mij iig welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
Iemand een idee?
Ik ga ff kijken... mijn streams lopen nu nog, maar zit op een dubbele vpn. Ik gooi die er nu maar even af en kijk of ik opnieuw streams krijg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
Iemand een idee?
ga je de mannen weer gek maken??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mwoah.........quote:
en gelijk heb jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mwoah.........![]()
Ja elke zaterdag feest, maar morgenavond is een superleuk feest.
Kapper komt er voor hierheen, moet alleen nog slagen voor een outfit morgen.
Kind 1 gaat werken, kind 2 naar Oma, hond in der mand, Mam gaat even stappen.
Helaas gebeuren de leukste feestjes in SST ook zaterdagsavonds, maar helaas vind ik mijn eigen leven dan net even leuker....
Noop, geen problemen hier en ik ben weer lean en clean. Fok werkt, streams werken in FF en IEquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken... mijn streams lopen nu nog, maar zit op een dubbele vpn. Ik gooi die er nu maar even af en kijk of ik opnieuw streams krijg.
en terrechtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mwoah.........![]()
Helaas gebeuren de leukste feestjes in SST ook zaterdagsavonds, maar helaas vind ik mijn eigen leven dan net even leuker....
mooi zo! lekker naar de schuurfeestnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mwoah.........![]()
bij moi ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
bij bollokus is ales weer het oude streams en fok !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, lijkt er niet op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
mooi zo! lekker naar de schuurfeestn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |