Ik ga lekker hoorquote:
waar ga je heen ??quote:
Al die aandacht voor mijquote:
9 uurtjes NL tijd zeker.... We hielden toch de SST tijd aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
niks speciaals... bollokus flipt meer zonder peuken... nog maar 9uurtjes
ik houd mijn mondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
als je dat al aandacht vindja hoor alle aandacht voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog iemand?Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef DESTEM het volgende:
soury je mag de kamer verlaten
[ afbeelding ]
Dat doe je altijd. Niks zeggenquote:
Beter er komt toch niks uit ..quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef jesje1982 het volgende:
Nee ! je plaagt onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog iemand?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hmm.. OK, * nog evenquote:
je moet ook gewoon die spoilers niet lezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm.. OK, * MaryMousenog evennog maar 11 uur en 50 minuten en dan mag ik ook weer een eitje tikken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
kom op stem niet zo flauw he! wij zijn tegen bijna iedereen lievvv
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:26 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je moet ook gewoon die spoilers niet lezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo origineel...
Dat had soury al uitgelegd jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
Even ter verheldering, de koeiekut was een quote uit Dames in de dop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |