daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag kokkie!quote:
Morgenavond moet ik weer in vol ornaat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo, daar is de rimpelvervager weer
moet je stappen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik weer in vol ornaat.
Kan dus wel wat gebruiken.
die lamp is kapot, dus neem een vuurtje van bolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
F5 al gedaan, ik krijg die zooi van net 5 ook eerst maar dan gaat ie wel over???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
Is er hier nog een technisch onderlegd persoon?
Euhm ik heb vast iets raars gedaan ergens. Als ik mijn streams bekijk zie ik 4 blokken met daarin meuk van Net5. Datzelfde heb ik bij Net5, en alle andere streamsites.
Iemand een idee?
Ja en op de Fok site is het reaktievak vaak weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
Euhm ik heb vast iets raars gedaan ergens. Als ik mijn streams bekijk zie ik 4 blokken met daarin meuk van Net5. Datzelfde heb ik bij Net5, en alle andere streamsites.
Iemand een idee?
F5 drukken, dan krijg je eerst die net5 meuk, en vervolgens komen de streams. Bij mij iig welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
Iemand een idee?
Ik ga ff kijken... mijn streams lopen nu nog, maar zit op een dubbele vpn. Ik gooi die er nu maar even af en kijk of ik opnieuw streams krijg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef mootie het volgende:
Iemand een idee?
ga je de mannen weer gek maken??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mwoah.........quote:
en gelijk heb jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mwoah.........![]()
Ja elke zaterdag feest, maar morgenavond is een superleuk feest.
Kapper komt er voor hierheen, moet alleen nog slagen voor een outfit morgen.
Kind 1 gaat werken, kind 2 naar Oma, hond in der mand, Mam gaat even stappen.
Helaas gebeuren de leukste feestjes in SST ook zaterdagsavonds, maar helaas vind ik mijn eigen leven dan net even leuker....
Noop, geen problemen hier en ik ben weer lean en clean. Fok werkt, streams werken in FF en IEquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken... mijn streams lopen nu nog, maar zit op een dubbele vpn. Ik gooi die er nu maar even af en kijk of ik opnieuw streams krijg.
en terrechtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mwoah.........![]()
Helaas gebeuren de leukste feestjes in SST ook zaterdagsavonds, maar helaas vind ik mijn eigen leven dan net even leuker....
mooi zo! lekker naar de schuurfeestnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mwoah.........![]()
bij moi ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
bij bollokus is ales weer het oude streams en fok !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |