He flauw... ben nog bezig met de WIDM van gisteravond. D&HIDD moet ik nog voor bijna een week terug zien. Had je dit niet onder een spoiler kunnen zetten ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
Even ter verheldering, de koeiekut was een quote uit Dames in de dop.
Dat weten ze niet, was een beetje flauw van mij, maar ik vond het een briljante opmerking iigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
Even ter verheldering, de koeiekut was een quote uit Dames in de dop.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjips... deed ik het weer.
Begin ik nu al Karim verschijnselen te krijgen?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
wij kunnen hier prima lezen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weten ze niet, was een beetje flauw van mij, maar ik vond het een briljante opmerking iig
Een woord uit een uitzending is voor jou een spoiler voor een programma?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He flauw... ben nog bezig met de WIDM van gisteravond. D&HIDD moet ik nog voor bijna een week terug zien. Had je dit niet onder een spoiler kunnen zetten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sjips... deed ik het weer.
Begin ik nu al Karim verschijnselen te krijgen?
Ja lezen welquote:
Helemaal met die uitgestreken kop en dat emotieloze toontje van haar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weten ze niet, was een beetje flauw van mij, maar ik vond het een briljante opmerking iig
doe mij maar een dubbelequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Heb je er nog een voor me Bollokus, dit word een lange avond geloof ik.
![]()
![]()
![]()
ben ff koffiezetten BRBquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Heb je er nog een voor me Bollokus, dit word een lange avond geloof ik.
![]()
![]()
![]()
Ik kan daar echt van genieten. Er zitten toffe meiden daar. Waarvan je in het begin denkt uhhhh ???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Helemaal met die uitgestreken kop en dat emotieloze toontje van haar.
Flikkers es van mijn rug af achterlijk kut wijf !!!!!!!!!!quote:
Ik ga Josie adopterenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan daar echt van genieten. Er zitten toffe meiden daar. Waarvan je in het begin denkt uhhhh ???
Maar je ziet ze groeien. De meeste iig
Ja die is echt lief. Maar ook zo'n grote bek met een klein hartjequote:
T is moeilijk he om normaal te doen en om het gezellig te houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikkers es van mijn rug af achterlijk kut wijf !!!!!!!!!!
Laat me raden, weer een quote?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikkers es van mijn rug af achterlijk kut wijf !!!!!!!!!!
irish koffie... of iets anders... u zegt het maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Koffie zetten?
Wil drank.
Veel drank.
doe maar zonder koffie een dubbelequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
irish koffie... of iets anders... u zegt het maar
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Laat me raden, weer een quote?
Wow.
Maar dit is een sc, misschien even een lijntje zoeken die over dat programma gaat?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
doe maar zonder koffie een dubbele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |