hoezo en hoezo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan niet meer scheuren![]()
Nouja, morgen weer ff, maar dan moet ik voorzichtig doen
Huidige auto weegt 1700kgquote:
Je rijdt traag in mijn optiekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms
Alleen WT heeft van dit groepje bij mij in de auto gezeten...
HEEE WT, hoe rij ik?
Terwijl jij ook niet echt een doorrijder bent.quote:
Meer dan je denkt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Terwijl jij ook niet echt een doorrijder bent.
Flits, flits daar gaat jofuquote:
Polo>Golfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Lang leve mijn inmiddels alweer 9 jaar oude golfje
quote:
Golfjes zijn verlengde Polo'squote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik speel liever Golf dan ik er in eentje rij
Alle auto's zijn voor mij een pot natquote:
A op die manier.... maar oldtimer....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Huidige auto weegt 1700kgen morgen in de oldtimer, wel sportwagen, maar oud en moet er dus voorzichtig mee zijn, ook geen gordels enzo
Voor mij is het een heel stuk meer. Sterker nog, het is mijn beroepquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle auto's zijn voor mij een pot natDingen die je van A naar B brengen
Hi beamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Niet met papier?
En hallo Engel trouwens.
Ik zet papier liever in de hensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi beam
Hmm nee van papier moet je maar wat vouwen, vind ik
Cars zijn cool man. Heb er wel wat mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle auto's zijn voor mij een pot natDingen die je van A naar B brengen
zekerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A op die manier.... maar oldtimer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik ben ook geen echte manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor mij is het een heel stuk meer. Sterker nog, het is mijn beroep
Truequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook geen echte manik heb niets met auto's of sport.
Wat geef je mij nu gewoon gelijk?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zeker
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en een 2cV.... oeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat geen 2cv op de foto...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en een 2cV.... oeeeeeeeeeeeee
Triumph TR6 1970 en VW Kever 1957quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is een Alfa Romeo Spider lieve schatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Owquote:
Koop een brilquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is een Alfa Romeo Spider lieve schat
Een 1600 als ik het goed heb.
Mmm volgens mij is dat niet heel positiefquote:
quote:
Waar heb je dan wel verstand van?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik claim dan ook niet verstand van auto's te hebben
zolang het rijdt en geen boem doet vind ik het prima
Deze doet wel boem, in de uitlaat, bij sportief rijden en als je t gas los laatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een brilEen Alfa spider lijkt er in de verste verte niet op
Gecondoleerd, mijn 75 is gestolen twee maanden terugquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Misschien ben ik wel een beetje in de war omdat ik mijn AR 156 naar de sloop heb moeten brengen
Maar goed, je wordt opgewonden van een 2cv? Heb ik tot mijn beschikking!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
Wel voor je uit geredenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt niet bij mij in de auto gezeten ... toch?
maar niet boem tegen een andere auto of ding mag ik hopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze doet wel boem, in de uitlaat, bij sportief rijden en als je t gas los laat
Naaien? Zien!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Safety en security
Koken
uhm...
Naaien(het is vrijdagavond mag ik
)
Dat is verrot manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gecondoleerd, mijn 75 is gestolen twee maanden terug
Nope, dan doet die boem in de uitlaatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar niet boem tegen een andere auto of ding mag ik hopen![]()
Dat is geen vergelijkingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is verrot man![]()
Mijn verdriet is goed gemaakt met een splinternieuwe VW Polo 1.2 Turbo/Compressor
Ik heb nu eerst een plaatje nodigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar goed, je wordt opgewonden van een 2cv? Heb ik tot mijn beschikking!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nu eerst een plaatje nodig
Straks is het zo'n zeepkist ofzo
Mijn collega is ook goed in naaienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Safety en security
Koken
uhm...
Naaien(het is vrijdagavond mag ik
)
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel voor je uit gereden
Maar toen had je je oude nog..
Moeilijk he, kiezenquote:
Dit is ook mijn eerste non-Alfa sinds 5 jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking![]()
En t is zeker verrot, rij nu voor t eerst sinds mn rijbewijs geen Alfa meer
Nee joh, ik ga uiteraard voor Patsyquote:
Standaard Cabrio trouwensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nu eerst een plaatje nodig
Straks is het zo'n zeepkist ofzo
Ik ook! Je weet wat een GPS/GSM jammer is?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste non-Alfa sinds 5 jaar
Ik heb trouwens een GPS systeem in mijn auto laten bouwen. Dus ik wens de dief die mijn auto wilt stelen heel veel plezier
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook! Je weet wat een GPS/GSM jammer is?
Wil ook wel meedoenquote:
8 jaar hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste non-Alfa sinds 5 jaar
Ik heb trouwens een GPS systeem in mijn auto laten bouwen. Dus ik wens de dief die mijn auto wilt stelen heel veel plezier
Think again. De dikke benzen/bmw's/audi's verdwijnen als sneeuw voor de zon, die lui hebben zulke apparatuur standaard in het arsenaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik hoop dat de Polen dom genoeg blijven
Ja deze zijn leuk ja.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Standaard Cabrio trouwens
[ afbeelding ]
Mijn Polo kost geen 50 ruggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Think again. De dikke benzen/bmw's/audi's verdwijnen als sneeuw voor de zon, die lui hebben zulke apparatuur standaard in het arsenaal
Allemaal opbokken. Engel is van mijquote:
Woord bij daad houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Allemaal opbokken. Engel is van mij
Veel simpelere auto's zijn er nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja deze zijn leuk ja.....
Alleen tegenwoordig wat lastig in onderhoud geloof ik...
Nu ineens niet meer?quote:
Way ahead of youquote:
Whehe alweer bot gevangen?quote:
Was t maar bot, dan had ik nog wat, nu heb ik niks in mn handenquote:
Oh dus ik mis niksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was t maar bot, dan had ik nog wat, nu heb ik niks in mn handen
Story of my lifequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was t maar bot, dan had ik nog wat, nu heb ik niks in mn handen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Allemaal opbokken. Engel is van mij
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... 1. ik ben van mijzelf 2. als iemand claimed zijn dat ten eerste mijn ouders 3. ik moet eens stoppen met happen
Engeltjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... 1. ik ben van mijzelf 2. als iemand claimed zijn dat ten eerste mijn ouders 3. ik moet eens stoppen met happen
ja maar.. onderdelen and suchquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel simpelere auto's zijn er nietDat zou jij zelfs kunnen.
Nope, je kan me nog vangenquote:
Doe 't zelf zaken genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja maar.. onderdelen and suchWorden die nog geleverd dan?
ja, plentyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nuhuhquote:
Easy, maar als ik je bij onze 1e date met een andere auto moet ophalen dan moet je het even zeggen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Easy, maar als ik je bij onze 1e date met een andere auto moet ophalen dan moet je het even zeggen!
Die hij dan steelt voor jequote:
In principe kan je kiezen inderdaad uit welke en BoL regelt. Klinkt arrogant, maar goed. It's the truth. (Disclaimer: niet met die oude Italiaanse troep aankomen svp)quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef El_Matador het volgende:
http://www.porcao.com.br/porcaoSite/menu/cortes_de_carne.php
LEKKER vleesch eten vanavond!![]()
![]()
rot op!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef El_Matador het volgende:
http://www.porcao.com.br/porcaoSite/menu/cortes_de_carne.php
LEKKER vleesch eten vanavond!![]()
![]()
Geen ferrari dus..... hmm hmm... ik weet in ieder geval dat bepaalde luxe stoelen niet aan mij besteed zijn.... dus.. uhm... mclaren (oe of een aston martinquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
In principe kan je kiezen inderdaad uit welke en BoL regelt. Klinkt arrogant, maar goed. It's the truth. (Disclaimer: niet met die oude Italiaanse troep aankomen svp)
Mag ik je ook ophalen zonder auto?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen ferrari dus..... hmm hmm... ik weet in ieder geval dat bepaalde luxe stoelen niet aan mij besteed zijn.... dus.. uhm... mclaren (oe of een aston martin) Of zo'n lelijk eendje
ik heb geen Mclaren, mag t ook met een 10jr oude Volvo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen ferrari dus..... hmm hmm... ik weet in ieder geval dat bepaalde luxe stoelen niet aan mij besteed zijn.... dus.. uhm... mclaren (oe of een aston martin) Of zo'n lelijk eendje
Ja....weltrustenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
as in welterusten / ik ben er weg van ?
Weltrustenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja....weltrusten![]()
Tot morgen skatjes... of zondag..,. of maandag
dat wordt ver fietsen Tijntje... heeeeeeeeel ver fietsenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik je ook ophalen zonder auto?
Slaap lekker, fijn weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja....weltrusten![]()
Tot morgen skatjes... of zondag..,. of maandag
Die heb je wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb geen Mclaren, mag t ook met een 10jr oude Volvo?
Hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat wordt ver fietsen Tijntje... heeeeeeeeel ver fietsen
quote:
En als die vent nu eens geen auto heeft?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
Het maakt toch geen ruk uit met wat voor auto een vent je op komt halen?
Dan moet ik hem ophalen hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als die vent nu eens geen auto heeft?
ooh jawel hoor, bij oppervlakkige mensen welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
dat is dan wel weer lamequote:
Och, het is handiger als een man wel een auto heeft, maar het is geen deal breaker hoor.quote:
Wanneer kom je mij ophalen?quote:
snap ik, maar is wel makkelijkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, het is handiger als een man wel een auto heeft, maar het is geen deal breaker hoor.
Ja verdomme, ga je nu zeggen dat ik niet oppervlakkig ben?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh jawel hoor, bij oppervlakkige mensen wel
No can do babe..quote:
Als hij maar komt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
Jammerquote:
Ik denk dat ik het juist wel goed begrijpquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet begrepen he?
http://www.automotorblog.(...)ston-Martin-DB-9.jpg
ja dan krijg ik ruziequote:
Met wiequote:
Jij wilt Samzz oppikken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet begrepen he?
[ afbeelding ]
Tja..quote:
...quote:
Een uitzondering, maakt niet meteen dat je niet oppervlakkig bentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdomme, ga je nu zeggen dat ik niet oppervlakkig ben?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een uitzondering, maakt niet meteen dat je niet oppervlakkig bent
Dan kom ik wel naar jou toequote:
Ik rijd voor het genot. Wie mee wil rijden en er goed genoeg uitziet, mag mee.quote:
T werd al bijna kort en pittig af?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
Vandaag mijn haar weer geverfd en morgen naar de kapper
quote:
Oppervlakkige HOER!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
Vandaag mijn haar weer geverfd en morgen naar de kapper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu douchen en zo vlees vreten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hehe, er gaat niet zoveel af hoor.quote:
Samzz gaat glijden van een Aston Martinquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik rijd voor het genot. Wie mee wil rijden en er goed genoeg uitziet, mag mee.
MissB had een kans, maar ze vindt mijn auto niet mooi.
Ik spring zo op mijn fietsquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oppervlakkige HOER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu douchen en zo vlees vreten.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat zei mn ex ook een keerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, er gaat niet zoveel af hoor.
Dat weet ik, ik ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samzz gaat glijden van een Aston Martin
Neuh, het moet iets rechter geknipt worden, that's allquote:
Preciesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef Ripley het volgende:
Een leuke vrouw maakt het niet uit in wat voor auto ze opgehaald wordt. Ik ben zelf van fiets naar Porsche 911 naar 15 jaar oude opel kadett gegaan in het verleden en who cares
Dus als je geen auto hebt, moet je wat compenseren zekerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef Ripley het volgende:
Een leuke vrouw maakt het niet uit in wat voor auto ze opgehaald wordt. Ik ben zelf van fiets naar Porsche 911 naar 15 jaar oude opel kadett gegaan in het verleden en who cares
ik laat de AM dan liever glijden, wel gecontroleerd, anders ros ik em misschien ergens tegen aanquote:
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als je geen auto hebt, moet je wat compenseren zeker
Ja, ik ga naar de kapper morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef Wicked-Game het volgende:
Hmm nog boeiende zaken te melden behalve je lul verlengen dmw een auto?
Ik moet morgenohtend en zondagochtend werkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar de kapper morgen
Extreem of gewoon de puntjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar de kapper morgen
Weinig weekend dus voor jou.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet morgenohtend en zondagochtend werken
Nee, behalve dat ik ga slapenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef Wicked-Game het volgende:
Hmm nog boeiende zaken te melden behalve je lul verlengen dmw een auto?
Gelukkigquote:
dat sucksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet morgenohtend en zondagochtend werken
In model knippen, ik ga het maar weer eens langer laten.quote:
Ik moet ook naar de kapper eigenlijk.... alleen ik twijfel of het gaat weer gemillimeterd worden dan doe ik het zelf. Of ik laat het groeien zoals het eerst was....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In model knippen, ik ga het maar weer eens langer laten.
Zit er net over te denken om de tondeuse, standje 0, weer zijn werk te laten doen. (boven)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zit er net over te denken om de tondeuse, standje 0, weer zijn werk te laten doen. (boven)
Je scheert meer dan alleen zijn kopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh laat ik dat maar niet doen
Staat sommige vrouwens trouwens wel goed, vind ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh laat ik dat maar niet doen
Alles wat jij laat groeien, gaat er af bij mij. Op mn hoofd danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles wat jij laat groeien, gaat er af bij mij. Op mn hoofd dan
juist niet doosquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, wat impliceer jij nou? Alsof ik overal wildgroei heb
quote:
foto!quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Hmm ik zit nu al te wachten tot jij een bikini of nieuw lingeriesetje koopt, ga ik ook roepen! FOTOquote:
Beter idee, geef t dr cadeauquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ik zit nu al te wachten tot jij een bikini of nieuw lingeriesetje koopt, ga ik ook roepen! FOTO
nice, wanneer ga je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef BeamofLight het volgende:
Midweekje Algarve/Lissabon geboekt vanmiddag
Lekker chillen op die portugese billen
Scheelt het even dat ik een arme sloeber benquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ik zit nu al te wachten tot jij een bikini of nieuw lingeriesetje koopt, ga ik ook roepen! FOTO
Ah leuk man!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
deze maar dan in het felrood
[ afbeelding ]
Goed idee, alleen als ik zoiets cadeau geef dan moet het geshowt worden en ben bang dat het dan toch weer snel uit is en ik andere handelingen aan het verrichten benquote:
bindt ze je toch gewoon vast voordat ze gaat showenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Goed idee, alleen als ik zoiets cadeau geef dan moet het geshowt worden en ben bang dat het dan toch weer snel uit is en ik andere handelingen aan het verrichten ben
Prima deal toch? Money well spendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Goed idee, alleen als ik zoiets cadeau geef dan moet het geshowt worden en ben bang dat het dan toch weer snel uit is en ik andere handelingen aan het verrichten ben
misschien maakt dat het alleen maar spannender voor hemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bindt ze je toch gewoon vast voordat ze gaat showen
Tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
deze maar dan in het felrooden de stomme strik wegdenken
[ afbeelding ]
aah, dat is al lekker vlotquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als MissB het goed doet wel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien maakt dat het alleen maar spannender voor hem
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
gewoon vastbinden, showen en wegwezen
Dat is mij nog nooit overkomen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
gewoon vastbinden, showen en wegwezen
Softie ben je ookquote:
Neuh maar als ik iemand vastbind, is dat niet met het idee daarna weg te gaan he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit overkomen...te groot aantrekkingskracht
![]()
quote:
Je bent een schatje met een klein hartjequote:
Shhht, niet zo hardop!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent een schatje met een klein hartje
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als we dit nu al gaan roepen is het einde echt zoek voor deze avond.
=> Carnaval, thats why.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb ik weer hoor, heb een telefoonnummer gekregen van een meid tijdens carnaval. Tijd niets mee gedaan en toch maar eens gebelt. Nou heel enthousiast was ze en leuk dat ik belde bla bla bla.
Maar mevrouw blijkt getrouwd WTF! Waarom geef je dan je nummer aan een wild vreemde dronken agent.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb ik weer hoor, heb een telefoonnummer gekregen van een meid tijdens carnaval. Tijd niets mee gedaan en toch maar eens gebelt. Nou heel enthousiast was ze en leuk dat ik belde bla bla bla.
Maar mevrouw blijkt getrouwd WTF! Waarom geef je dan je nummer aan een wild vreemde dronken agent.
Nee idd, mannen doen zoiets nooit.quote:
Zonder relatie kán je niet vreemdgaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd, mannen doen zoiets nooit.
Ik bedoel hem toch ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder relatie kán je niet vreemdgaan
Ohja, t is een Pyama party, wordt lache met mijn nacht outfitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
Fijn, dit weekend geen plannen en komend weekend twee feestjes op 1 avond en een lunch, daar tussen niks te doen
Nice, Matrixx, is alweer een jaartje of 5 geledenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:58 schreef Wicked-Game het volgende:
Morgenavond Javier Guzman, en daarna reis ik door naar Nijmegen naar The Matrixx. Vriend van me doet MC werk en moet daar werken. Dus free entree en drankjeshoppaaaa
Geen idee, vast wel want hij wordt alleen gevraagd bij thema feesten en festivals.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, Matrixx, is alweer een jaartje of 5 geledenis er wat bijzonders morgen avond?
Trustequote:
Heul nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Wij hebben een vrouwen avondje!
Wie is wij?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Wij hebben een vrouwen avondje!
Ik wacht....quote:
Lesbo actionquote:
Dat is wat we nodig hebben vanavondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
http://girlsongirls.tumblr.com/page/62
dacht ik, begon op pagina 1 vanavondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is wat we nodig hebben vanavond
Er zijn geen boeiende foto's...quote:
Bi? Anders is het zondequote:
Eerst de statsquote:
lengte, figuur, haarkleur + lengte, cupmaat, etc, etcquote:
Heel goedquote:
Wat heeft jouw situatie met de mijne te maken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeur niet, ik stond om 6 uur al op de zaak
Ook nog met je verkeerde been uit bed gestapt zo te zien, vergeet het ontbijtje dan maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heeft jouw situatie met de mijne te maken?
Voor mij is het te vroeg wakker.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook nog met je verkeerde been uit bed gestapt zo te zien, vergeet het ontbijtje dan maar
Ik maak wel een ontbijtje voor derquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook nog met je verkeerde been uit bed gestapt zo te zien, vergeet het ontbijtje dan maar
quote:
Er zijn ook nog lieve mensen in de wereldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik maak wel een ontbijtje voor der
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Er zijn ook nog lieve mensen in de wereld
Overigens hoef ik nu nog niksBen misselijk van de antibiotica
Blaasontstekingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom moet je antibiotica nemen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blaasontsteking
Ik duik m'n bed weer even in, House kijken![]()
quote:
Dan moet je boodschappen doen!quote:
Zeg dat welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:47 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh!
Pff, wat een kort nachtje...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg dat wel!
Net mijn verse schoenen opgehaald.
Ja, maar het waren mijn "oude" die ik dus een complete overhaul cadeau heb gegeven bij de schoenmaker. Dat is eigenlijk nóg leuker dan nieuwe schoenen want ze zitten nog perfect naar je voet maar de zolen en alles zijn helemaal vers, nieuw. Je kunt er in bijten, aan likken en aan ruiken.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar het waren mijn "oude" die ik dus een complete overhaul cadeau heb gegeven bij de schoenmaker. Dat is eigenlijk nóg leuker dan nieuwe schoenen want ze zitten nog perfect naar je voet maar de zolen en alles zijn helemaal vers, nieuw. Je kunt er in bijten, aan likken en aan ruiken.
Zo heerlijk.
Geheel terecht ongetwijfeldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die heb ik al vele malen van jou gekregen.
Iek oostblok zijn jaquote:
quote:
Je kunt 2 mokken van films herkennen ja. Dat is nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent een filmfreak zo te zien?
quote:
Hoe lang doe jij nu gemiddeld over zo'n zak chips?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kunt 2 mokken van films herkennen ja. Dat is nog maar het topje van de ijsberg.Althans, ik heb nogal een kamer vol posters enzo.
Lang, die zak heb ik een week of 3 geleden gekocht en er rond die tijd ook aan begonnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij nu gemiddeld over zo'n zak chips?
Jij leest ver terugquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]Het was niet eens aan ....
ik ken je niet eens IRL....
Bij gebrek aan andere fout leesvoer... ja natuurlijk... want niemand die mij anders een status rapport geeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |