Zeg dat welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:47 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh!
Pff, wat een kort nachtje...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg dat wel!
Net mijn verse schoenen opgehaald.
Ja, maar het waren mijn "oude" die ik dus een complete overhaul cadeau heb gegeven bij de schoenmaker. Dat is eigenlijk nóg leuker dan nieuwe schoenen want ze zitten nog perfect naar je voet maar de zolen en alles zijn helemaal vers, nieuw. Je kunt er in bijten, aan likken en aan ruiken.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar het waren mijn "oude" die ik dus een complete overhaul cadeau heb gegeven bij de schoenmaker. Dat is eigenlijk nóg leuker dan nieuwe schoenen want ze zitten nog perfect naar je voet maar de zolen en alles zijn helemaal vers, nieuw. Je kunt er in bijten, aan likken en aan ruiken.
Zo heerlijk.
Geheel terecht ongetwijfeldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die heb ik al vele malen van jou gekregen.
Iek oostblok zijn jaquote:
quote:
Je kunt 2 mokken van films herkennen ja. Dat is nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent een filmfreak zo te zien?
quote:
Hoe lang doe jij nu gemiddeld over zo'n zak chips?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kunt 2 mokken van films herkennen ja. Dat is nog maar het topje van de ijsberg.Althans, ik heb nogal een kamer vol posters enzo.
Lang, die zak heb ik een week of 3 geleden gekocht en er rond die tijd ook aan begonnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij nu gemiddeld over zo'n zak chips?
Jij leest ver terugquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]Het was niet eens aan ....
ik ken je niet eens IRL....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |