In potentie kunnen die stukken juist zoooo briljant zijn. Op flabber heb je de rubriek Buitenbeeld en die doen ook zoiets, maar dan met een langer item..echt te grappigquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:09 schreef Zipportal het volgende:
Ze struinen de laatste tijd wel al die beurzen af.
5 minuten?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:56 schreef MusicFan het volgende:
Weet iemand waar ik het fragment van PowNews terug kan vinden, waar Weesie een fout maakt, vervolgens vijf minuten stil blijft en de hele zin nog weer eens opnieuw herhaalt?
Nou ja, zo werd het mij verteld. Misschien leek het vijf minuten omdat het live televisie was.quote:
dat stukje was vooropgenomenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:07 schreef MusicFan het volgende:
[..]
Nou ja, zo werd het mij verteld. Misschien leek het vijf minuten omdat het live televisie was.
Maar dan moet ik wel weten van welke dag die aflevering is.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:16 schreef arucard het volgende:
De aflevering zal wel op uitzendinggemist staan.
een neger toch ook niet? het is een rasquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef arucard het volgende:
Eskimo is toch helemaal geen nationaliteit?
Het ging om 12 etniciteiten.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef arucard het volgende:
Eskimo is toch helemaal geen nationaliteit?
Jazeker, iedereen kan kritiek hebben op PowNed of PowNews wat hij/zij wil.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
toch wel goed van pownews dat ze dit allemaal achterhalen. het is natuurlijk schandalig zoals het nu gaat in de publieke omroep mbt tot subsidies.
waar heb je het over? snap je het niet ofzo? het gaat nieteens persé om een eskimo, maar om het feit dat publieke omroepen bakken met geld binnenharken als ze allochtonen in beeld laten zien.. van mij mag pownews dit elke week wel aan het licht stellen, net zo lang totdat het veranderd is. Nu zie je pas echt hoe hilversum is :/ zag ook dat gesprek met die EO baas, wilde gewoon niet toegeven dat ie het geld aannam, de trieste man...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:46 schreef luckass het volgende:
Ze moeten eens kappen met dat Eskimogebeuren.
Iedere dag een nutteloos itempje over zonder inhoud.
Tuurlijk snap ik het wel. En het lijkt me ook een goede zaak dat er iets aan gedaan wordt.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waar heb je het over? snap je het niet ofzo? het gaat nieteens persé om een eskimo, maar om het feit dat publieke omroepen bakken met geld binnenharken als ze allochtonen in beeld laten zien.. van mij mag pownews dit elke week wel aan het licht stellen, net zo lang totdat het veranderd is. Nu zie je pas echt hoe hilversum is :/ zag ook dat gesprek met die EO baas, wilde gewoon niet toegeven dat ie het geld aannam, de trieste man...
zo worden de omroepbazen wel publiekelijk voor lul gezet door pownews.. en terecht. En ik zie de politiek nog wel actie ondernemen eigenlijk.. met name rechts.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik het wel. En het lijkt me ook een goede zaak dat er iets aan gedaan wordt.
Maar de politiek zegt: "het is belachelijk" en de omroepbazen zeggen niks. Zo kom je niet verder.
Eens. Over het algemeen vind ik Daan de beste reporter van 't Pownews - vermakelijker nog dan Rutger. Vooral het item een tijdje terug waar hij op Schiphol vakantiegangers interviewde over decennia oude natuurrampen alsof ze net hadden plaatsgevonden was hilarisch.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
matige aflevering vandaag. vooral met die cavia's was alles behalve grappig. ben beter van die reporter gewend (hoe heet ie ookalweer?)
Doet het altijd goed bij Pownews. Hij kan ermee omgaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:07 schreef marcodej het volgende:
Dat deed die Rutte toch goed hoor. Ik hoop dat Vogelaar heeft gekeken.
Eeuwig zonde van Fortuyn, maar dit was idd wel lachwekkend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
die pim busreis.. wat een trieste bedoeling zeg.. heb het idee dat die mensen ook niet helemaal 100% zijn.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
Indrukwekkende beelden van Fortuyn inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |