Echt dramatisch ja..daar zat toch veel meer in dan een beetje tegen de schenen te schoppen van die mensen met het woord "rommel"quote:
In potentie kunnen die stukken juist zoooo briljant zijn. Op flabber heb je de rubriek Buitenbeeld en die doen ook zoiets, maar dan met een langer item..echt te grappigquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:09 schreef Zipportal het volgende:
Ze struinen de laatste tijd wel al die beurzen af.
5 minuten?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:56 schreef MusicFan het volgende:
Weet iemand waar ik het fragment van PowNews terug kan vinden, waar Weesie een fout maakt, vervolgens vijf minuten stil blijft en de hele zin nog weer eens opnieuw herhaalt?
Nou ja, zo werd het mij verteld. Misschien leek het vijf minuten omdat het live televisie was.quote:
dat stukje was vooropgenomenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:07 schreef MusicFan het volgende:
[..]
Nou ja, zo werd het mij verteld. Misschien leek het vijf minuten omdat het live televisie was.
Maar dan moet ik wel weten van welke dag die aflevering is.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:16 schreef arucard het volgende:
De aflevering zal wel op uitzendinggemist staan.
een neger toch ook niet? het is een rasquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef arucard het volgende:
Eskimo is toch helemaal geen nationaliteit?
Het ging om 12 etniciteiten.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef arucard het volgende:
Eskimo is toch helemaal geen nationaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |