Kan dat dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
Zet je de link van dit deel in de sluitpost van de vorige TS?
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Post 300 kun je altijd nog editen (tenzji er een mod achteraan psot of je te laat bent).
Jij vind het wel een kans op strafvermindering waard om hem in de media een monster te noemen? Ik kan me voorstellen dat de ouders er in ieder geval niet blij mee zijn.quote:
Nee. Levenslang TBS, en dat gebeurt ook wel denk ik zo. Maar ik snap wel wat je bedoeld te zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij vind het wel een kans op strafvermindering waard om hem in de media een monster te noemen? Ik kan me voorstellen dat de ouders er in ieder geval niet blij mee zijn.
Zo klinkt het als een uitbreiding, terwijl het eigenlijk een drastische beperking is.quote:
best vid evarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef eriksd het volgende:
Dat filmpje met die Duitsers en dan Hitler tussendoor![]()
Dat doen ze ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:01 schreef Zipportal het volgende:
Die weekoverzichten worden nu wel kansloos. Kan DWDD ook net zo goed een weekoverzicht houden.
bierdrinkende tokkies moeten ook vertegenwoordigd worden in de regering, lang leve democratiequote:
Niet als ze zelf beweren dat de luie PvdA-elite de schuld van alles is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:22 schreef arucard het volgende:
Ze mogen ook al niet meer op een terrasje zitten ?
Daarom juist...quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:07 schreef Type-R het volgende:
Was het niet een ongeschreven regel dat je politici niet stoort op het terras?
quote:In Japan moeten ze niet moeilijk doen nu, ze hebben 2 boten voor de deur en 3 auto's op het dak.
Dat vraag ik me ook af! Ik dacht vandaag even lekker PowNews terug te kijken, is het nergens te bekennenquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:22 schreef Omnifacer het volgende:
Weten jullie waarom de aflevering van gister niet op uitzendinggemist staat?
Ja, dat is redelijk gelijkwaardig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef Razor21 het volgende:
Waardeloos programma vind ik het kijk het ook niet meer. Kan net zo goed naar Politiek24 kijken.
ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Boldface het volgende:
Hé.... - dat gastje net in PowNews, aan het einde van het item op het voetbalveld over Cruijff, die "geen mening" had, is dat niet dezelfde als die een tijdje terug de homo's wilde terugsturen naar hun eigen land?
Nog even een vergelijking. Bovenaan de jongen met de legendarische uitspraak dat homo's terug moeten naar hun eigen land, onderaan de jongen die gisterenavond in PowNews te zien was:quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef Boldface het volgende:
Dat zegt iets... - in zoverre dat ik dus niet de enige was die hem meende te herkennen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |