Ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef densmee het volgende:
welke fokker staat daar aandacht te vragen
niks mis met abba!quote:
ik ontken allesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef densmee het volgende:
welke fokker staat daar aandacht te vragen
zeker niet, maar leker bijdehand gestart met dat vuurwerkquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker niet, maar leker bijdehand gestart met dat vuurwerk
jammer dat het I Alone isquote:
Wilfred Geneequote:
Danny #2 ging ook best wel lekkerquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wilfred Genee![]()
Hij komt uit Leeuwarden
ik wel!quote:
Ja idd.quote:
Tuurlijk, hij heeft altijd lovende woorden over Cambuur, in de vrijdaguitzending van VIquote:
Gelukkig vrijdags. Dan kijk ik toch bijna nooit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij heeft altijd lovende woorden over Cambuur, in de vrijdaguitzending van VI
Ik alleen de samenvattingen. Ben bij VI Oranje geweest, leuk om zo'n uitzending bij te wonenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Gelukkig vrijdags. Dan kijk ik toch bijna nooit.
Tof! Wij hebben ooit ook wel eens een mailtje gestuurd om een uitzending bij te wonen. Tevergeefsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik alleen de samenvattingen. Ben bij VI Oranje geweest, leuk om zo'n uitzending bij te wonen
Zonde, wij willen dit jaar misschien nog wel naar een gewone uitzending van VI op maandag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tof! Wij hebben ooit ook wel eens een mailtje gestuurd om een uitzending bij te wonen. Tevergeefs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |