echt henkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef Elusive het volgende:
ik heb de webcam niet aan, is dit nou ECHT henk of gewoon gerard?
echt henk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef Elusive het volgende:
ik heb de webcam niet aan, is dit nou ECHT henk of gewoon gerard?
wel van die ik gehoord heb....quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Fred Siebelink heeft overal een goed verhaal over!
Ik heb er volgens mij nog geen 1 helemaal gevolgd meestal een uurtje of helemaal niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tot nu toe.
Heb er nog weinig gevolgd dit jaar, maar het is vrij geniaal ja
en het probleem is? dat is een heilig anus ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef Elusive het volgende:
hmm ik zet de webcam aan en ik word gegroet door henk's anus![]()
![]()
ik doe er nog 120min bij en morgen ook nog 60!quote:
Voor mij ook tot maandag zelfsquote:
Wellicht hier ook inderdaad ja. Morgenochtend werken, morgenmiddag en zondag huiswerk, met denk ik Radio6 want goede chillmuziekquote:
Comic Relief op BBC, ik mis al een groot stuk dankzij Westbroek doe ik andere jaren nooit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Waarom niet Stenders Latevermaak ook nog?
themauster en pino zijn geen stendersliefhebbersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Waarom niet Stenders Latevermaak ook nog?
ow, sorry als ik je nu beledigd heb door je een geen-stendersliefhebber te noemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Comic Relief op BBC, ik mis al een groot stuk dankzij Westbroek doe ik andere jaren nooit.
Morgen verjaardagsfeest van mijn opa en oma, zondag wordt een dvd dagjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wellicht hier ook inderdaad ja. Morgenochtend werken, morgenmiddag en zondag huiswerk, met denk ik Radio6 want goede chillmuziek![]()
.
Ik luister altijd Stenders maar Comic Relief gaat voorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, sorry als ik je nu beledigd heb door je een geen-stendersliefhebber te noemen
SPOILER: operation sandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben even afwezig voor de dj sandstorm mixZiet er goed uit.SPOILER: operation sandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mmmm, tja.....das idd een beetje jammer. ik vind het weer een briljante aflevering .de lat voor Stenders ligt hoog vanavond!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef CindieY het volgende:
Ik heb wel heel wat gemist zo te lezen vanavond. Ekstraweekend kon de laatste tijd niet meer echt mijn aandacht vasthouden, dus ik ben lekker blijven lezen tot m'n boek uit was en heb toen m'n belastingprut geregeld.. Als ik eerder had geweten dat Henk Westbroek er was.
Ik ben nog even snel ingeschakeldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm, tja.....das idd een beetje jammer. ik vind het weer een briljante aflevering .de lat voor Stenders ligt hoog vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |