echt henkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef Elusive het volgende:
ik heb de webcam niet aan, is dit nou ECHT henk of gewoon gerard?
echt henk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef Elusive het volgende:
ik heb de webcam niet aan, is dit nou ECHT henk of gewoon gerard?
wel van die ik gehoord heb....quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Fred Siebelink heeft overal een goed verhaal over!
Ik heb er volgens mij nog geen 1 helemaal gevolgd meestal een uurtje of helemaal niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tot nu toe.
Heb er nog weinig gevolgd dit jaar, maar het is vrij geniaal ja
en het probleem is? dat is een heilig anus ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef Elusive het volgende:
hmm ik zet de webcam aan en ik word gegroet door henk's anus![]()
![]()
ik doe er nog 120min bij en morgen ook nog 60!quote:
Voor mij ook tot maandag zelfsquote:
Wellicht hier ook inderdaad ja. Morgenochtend werken, morgenmiddag en zondag huiswerk, met denk ik Radio6 want goede chillmuziekquote:
Comic Relief op BBC, ik mis al een groot stuk dankzij Westbroek doe ik andere jaren nooit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Waarom niet Stenders Latevermaak ook nog?
themauster en pino zijn geen stendersliefhebbersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Waarom niet Stenders Latevermaak ook nog?
ow, sorry als ik je nu beledigd heb door je een geen-stendersliefhebber te noemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Comic Relief op BBC, ik mis al een groot stuk dankzij Westbroek doe ik andere jaren nooit.
Morgen verjaardagsfeest van mijn opa en oma, zondag wordt een dvd dagjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wellicht hier ook inderdaad ja. Morgenochtend werken, morgenmiddag en zondag huiswerk, met denk ik Radio6 want goede chillmuziek![]()
.
Ik luister altijd Stenders maar Comic Relief gaat voorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, sorry als ik je nu beledigd heb door je een geen-stendersliefhebber te noemen
SPOILER: operation sandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben even afwezig voor de dj sandstorm mixZiet er goed uit.SPOILER: operation sandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mmmm, tja.....das idd een beetje jammer. ik vind het weer een briljante aflevering .de lat voor Stenders ligt hoog vanavond!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef CindieY het volgende:
Ik heb wel heel wat gemist zo te lezen vanavond. Ekstraweekend kon de laatste tijd niet meer echt mijn aandacht vasthouden, dus ik ben lekker blijven lezen tot m'n boek uit was en heb toen m'n belastingprut geregeld.. Als ik eerder had geweten dat Henk Westbroek er was.
Ik ben nog even snel ingeschakeldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm, tja.....das idd een beetje jammer. ik vind het weer een briljante aflevering .de lat voor Stenders ligt hoog vanavond!
quote:Spotify3FM Spotify3FM
Zo, met Henk Westbroek in de studio kunnen we het deze avond lekker rustig aan doen. #weinigliedjes #3fm #ekstraweekend
Vind Henk ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef Allrounder het volgende:
Sorry hoor, maar dit is toch niet echt lekker gemixt.
Henk heeft gelijk!quote:
en Henk is Baas. dus het was een kutmixquote:
toen Henk geile boeken zei dacht ik meteen aan Komt n vrouw bij de dokter....quote:
Ik dacht eerlijk gezegd aan Turks Fruitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toen Henk geile boeken zei dacht ik meteen aan Komt n vrouw bij de dokter....
jaja, achterafgelul, maar wel waar
ik lik de stront van je reet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd aan Turks Fruit
Ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef densmee het volgende:
welke fokker staat daar aandacht te vragen
niks mis met abba!quote:
ik ontken allesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef densmee het volgende:
welke fokker staat daar aandacht te vragen
zeker niet, maar leker bijdehand gestart met dat vuurwerkquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker niet, maar leker bijdehand gestart met dat vuurwerk
jammer dat het I Alone isquote:
Wilfred Geneequote:
Danny #2 ging ook best wel lekkerquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wilfred Genee![]()
Hij komt uit Leeuwarden
ik wel!quote:
Ja idd.quote:
Tuurlijk, hij heeft altijd lovende woorden over Cambuur, in de vrijdaguitzending van VIquote:
Gelukkig vrijdags. Dan kijk ik toch bijna nooit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij heeft altijd lovende woorden over Cambuur, in de vrijdaguitzending van VI
Ik alleen de samenvattingen. Ben bij VI Oranje geweest, leuk om zo'n uitzending bij te wonenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Gelukkig vrijdags. Dan kijk ik toch bijna nooit.
Tof! Wij hebben ooit ook wel eens een mailtje gestuurd om een uitzending bij te wonen. Tevergeefsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik alleen de samenvattingen. Ben bij VI Oranje geweest, leuk om zo'n uitzending bij te wonen
Zonde, wij willen dit jaar misschien nog wel naar een gewone uitzending van VI op maandag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tof! Wij hebben ooit ook wel eens een mailtje gestuurd om een uitzending bij te wonen. Tevergeefs
Ja, daar hebben wij dus ook voor gemaild 2x zelfs al.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zonde, wij willen dit jaar misschien nog wel naar een gewone uitzending van VI op maandag.
Blijven proberenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja, daar hebben wij dus ook voor gemaild 2x zelfs al.
zalig weekend!quote:
Ik ga nu echt comic relief kijkenquote:
SdBquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
heeft iemand hier al wel eens Cornzz op? dat zijn nep-Bugles van SuperdeBoer.
nou, ik heb goede hoop. in mijn SdB staat een enorme stellage waarop staat dat Jumbo de lekkerste paaseitjes heeft. ik vermoed dat mijn SdB dus een Jumbo wordt. dat is goed voor mn portemonnee. net als deze week de 3voor2-actie met Wagner Sensazione Pizza's. 3 salami's en 3 speziale's gehaaldquote:
Mijn SdB net zo, alhoewel de medewerkers dan weer zeggen dat niks zeker is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik heb goede hoop. in mijn SdB staat een enorme stellage waarop staat dat Jumbo de lekkerste paaseitjes heeft. ik vermoed dat mijn SdB dus een Jumbo wordt. dat is goed voor mn portemonnee. net als deze week de 3voor2-actie met Wagner Sensazione Pizza's. 3 salami's en 3 speziale's gehaald
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou echt willen dat de freaknacht gewoon om 19h begint
dat doet ie eigenlijk ook...nergens op de nederlandse FM-band vind je zoveel vrijheid als op 3FM van vrijdag 19u tot zaterdag 07.00u!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou echt willen dat de freaknacht gewoon om 19h begint
... behalve dan misschien bij hier en daar een losgeslagen lokalo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat doet ie eigenlijk ook...nergens op de nederlandse FM-band vind je zoveel vrijheid als op 3FM van vrijdag 19u tot zaterdag 07.00u!
Jawel, dan ben je niet gebonden aan tijd, dan kan ekstra weekend makkelijk uitlopen en kan Stenders net zo goed eerder komen.quote:
Je kunt ook doortrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
ik zou eigenlijk naar mijn bed moeten 3:30 weer op.
Doorhalen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
krijgt ie ruwe handen van....quote:
Rob zei net dat zn oppaskind er ook is...quote:
We weten het met enkele minuten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
Is Westbroek nu met de noorderzon vertrokken, of gaan ze inderdaad nog even met Westbroek praten na deze plaat?
Mijn hemel, dat interview met Rutte gisterenquote:
dat kan, maar als je dus dan kranten moet bezorgen daarna om 08:00 richting het zuiden moet waarna je pas weer om 22:00 thuis bent vraag ik me af of het slim is om door te halen.quote:
Rutte zijn handtekeningquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mijn hemel, dat interview met Rutte gisteren
nee dat is Jopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef Allrounder het volgende:
Is dit die kerel van; Jij bent de zon, jij bent de zee!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef Allrounder het volgende:
Is dit die kerel van; Jij bent de zon, jij bent de zee!
Haha dacht altijd dat het die bovenste wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikeb
[ afbeelding ]
Jop uit de Bus
SPOILER: Vrijdag de 13 - 18 maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
WAHAHAHAHAHAHAHAHA. ik meot echt keihard lachenquote:
Iets beter dan het origineel. Maar het blijft kut.quote:
zit ondertussen boze vogels te katapulterenquote:
Ah, heb jij die allergie ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik moet altijd spontaan naar de wc als ik Alain Clark hoor.
Je moet Stenders luisteren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef justmattie het volgende:
Ik heb the Editors even aangezet, dankzij Rope
Ik moest aan De Staat denken. Maar dat was het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Je moet Stenders luisteren.
Gold Digger
het is al bijna 23u! ga naar bed jij! boefje! doe je bobdebouwerpyjama aan en slapen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toch nog even inderdaad, zo maar eens naar bed.
Stiekem heb ik geen pyjama aan 's nachtsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is al bijna 23u! ga naar bed jij! boefje! doe je bobdebouwerpyjama aan en slapen!
Flikt hij dit nou ook op KX? (als hij op KX nog zit)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
waarom heeft deze gast geen programma meer, echt![]()
![]()
vandaar die harde plekken in je dekbed. bah!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik geen pyjama aan 's nachts
En ik moet morgen om 7u er weer uit, dus kan nog mooi laatste half uurtje Ekdom meepakken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mis je nou als je geen Stenders luistert
Dat!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Cool, uniek moment net dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |