Ja dat bedoel ik ook, wat heeft dat met haar zingen te maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar begon ruud toch over, zijzelf niet
Ja, maar dat is ook de montage en het programma. Een gimmick (want dat wordt het) moet altijd zo ontzettend uitgemolken worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dat gezeur over haar geloof elke keer, laat dat maar.
Musicalster nu toch? Ik vind hem altijd wel sympathiek.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Jamai mag weg. Na step right up heb ik niks van je gehoord!
okayquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook, wat heeft dat met haar zingen te maken?
Gezongen door de oppernonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef MaLo het volgende:
En dan zingt ze ook nog Climb every mountain wat die non uit Sound of Music zong
Vast een onbevlekte ontvangenisquote:
quote:
Oh? Dacht dat hij niets meer was. Populair kan ik hem niet noemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Musicalster nu toch? Ik vind hem altijd wel sympathiek.
Ik ben niet echt van de musicals, maar hij is in die "kringen" heel bekend nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh? Dacht dat hij niets meer was. Populair kan ik hem niet noemen.
Het komt alleen enigszins binnen als je d'r niet ziet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Komt niet binnen? Ik vind haar juist heel gevoelig overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |