Soort van halve baard in de keel volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft wel een apart stemgeluid, daarin onderscheidt hij zichzelf wel in
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft wel een apart stemgeluid, daarin onderscheidt hij zichzelf wel in
quote:
Zo had ik het nog niet bekeken. Ja, dan deze Bieber maar door.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef MaLo het volgende:
Als Goor wil kiezen tussen hem en die over het paard getilde Daniel, dan toch liever dit joch
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef MaLo het volgende:
Als Goor wil kiezen tussen hem en die over het paard getilde Daniel, dan toch liever dit joch
inderdaad!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef MaLo het volgende:
Ja, dat is dan wel zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef MaLo het volgende:
Brandhout!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Z'n bewegingen op het podium zijn net niks...
En zo kan ik nog wel wat zaken noemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wel erg hoor net zoals die brillen.
Daniel heeft niets te zoeken in de Nederlandse X Factor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik kies dan voor Daniel, misschien een irritant ventje, maar hij kan wel zingen.
Hoelang ken je Gordon nou? Verbaast het je nog steeds?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom is gordon dan weer zo enthousiast??
#aansteller
Dat was echt zo'n tof moment, dat ze zo de hoogte in ging bij Rolling in the Deepquote:
Er doen wel vaker buitenlanders mee, dus waarom niet? En er zijn ook Nederlanders die met buitenlandse versies meedoen volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef Balisto het volgende:
[..]
Daniel heeft niets te zoeken in de Nederlandse X Factor.
Ja, wat doen ze nu, twee per categorie? Of van sommige twee en van sommige drie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ze gaan niet alle kandidaten van de categorien doen... logisch
Doe dan de categorien over afleveringen verdelen ipv de kandidaten
Eensch. Alleen is House grappigerquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hoelang ken je Gordon nou? Verbaast het je nog steeds?
Zolang ze ook in het betreffende land wonen vind ik het geen probleem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Er doen wel vaker buitenlanders mee, dus waarom niet? En er zijn ook Nederlanders die met buitenlandse versies meedoen volgens mij.
daar begon ruud toch over, zijzelf nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dat gezeur over haar geloof elke keer, laat dat maar.
Dat dus... geen idee, wat van de 2quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, wat doen ze nu, twee per categorie? Of van sommige twee en van sommige drie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |