Oke... Weer een TAL dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het leek wat TVOH-elementen te hebben, zoals kandidaten die voor een coach mogen kiezen.
Joppie! Ik heb alleen maar ontbijtkoek in huisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef D. het volgende:
Pittige cocktailnoten, of Joppiechips?
Ienemienemutte.......
De winkel is nog openquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Joppie! Ik heb alleen maar ontbijtkoek in huis
Ja nog een half uurtje, maar dan moet ik weg, geen zin in. En ik moet een beetje aan de lijn denkenquote:
Aan de lijn denken, of aan de lijn doen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nog een half uurtje, maar dan moet ik weg, geen zin in. En ik moet een beetje aan de lijn denkenal 2 weken ziek thuis en ik mag haast niets doen, dus dan ga ik niet zitten vreten.
Dr. Yekyll en Mr. Hydequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef MaLo het volgende:
Soms lijkt Pyke heel leuk en soms lijkt het niks, net hoe de camera staat.
maar dat is iets Nederlands, het hoort erbijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Tru another day.... Oefen dan even goed op de th.
Bestaat ook nog niet, volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, lijkt me wel lekker
Doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de lijn denken, of aan de lijn doen?
Gat in de markt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bestaat ook nog niet, volgens mij.
Die gast in die reclame vroeg om een rijstrecept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |