Wah, die kwamen net allemaal voorbij gereden.quote:0900351 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Lichtkrant Vredenburg Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900350 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Blusgroep Vredenburg Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900330 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Brandweer Arnhem (Koppeling Voertuignavigatie)
0900308 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
OvDROGS spoed Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900307 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Ploegcommandant Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900301 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Blusgroep 1 noord Brandweer Arnhem GelderlandMidden
0900300 15:44:43 23-03-11 GROUP Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 ch05 3731
Lichtkrant noord Brandweer Arnhem GelderlandMidden
Ja ik hoorde ze ook. Gruwelijke sirenes altijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:48 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wah, die kwamen net allemaal voorbij gereden.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
ARNHEM - De noordvleugel van de zesde verdieping van ziekenhuis Rijnstate in Arnhem is donderdagavond rond half negen ontruimd vanwege een brand in een elektrakast.
Niemand raakte gewond.
Zie verder Verdieping Rijnstate gedeeltelijk ontruimd
edit: ow wacht dat was op 2 mei 2008
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
ARNHEM - De noordvleugel van de zesde verdieping van ziekenhuis Rijnstate in Arnhem is donderdagavond rond half negen ontruimd vanwege een brand in een elektrakast.
Niemand raakte gewond.
quote:vrijdag 02 mei 2008 | 11:24 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 02 mei 2008 | 11:27
Niet zoveel bier drinken jij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het pas door toen ik "donderdagavond rond half negen" las
Haha dat zag ik ook! En dat is ook nog eens de verdieping waar ik stage loop! Toen ik vandaag naar huis ging na een drukke dag, grapte ik nog naar een collega: snel naar huis, nu is er ook nog een brandquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
Niemand raakte gewond.
edit: ow wacht dat was op 2 mei 2008
Gezellig, straks helemaal geen bezoek meer op de avondenquote:'s Avonds betaald parkeren rond centrum
ARNHEM - Automobilisten moeten straks in de wijken rondom de Arnhemse binnenstad tot elf uur 's avonds betalen voor een parkeerplek. Dat maakte het college van burgemeester en wethouders dinsdagmiddag bekend. Voor het centrum was al eerder besloten tot betaald parkeren in de avonduren.
Het parkeren in de wijken wordt bovendien fors duurder. In plaats van 1,40 euro betalen parkeerders straks 2 euro per uur. Het uurtarief in het centrum en de parkeergarages (2,50 euro) blijft ongewijzigd. Bewoners blijven voor een parkeervergunning 120 euro per jaar betalen. Het parkeerplan moet ruim vijf ton opleveren.
Wat een onzin!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gezellig, straks helemaal geen bezoek meer op de avonden
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gezellig, straks helemaal geen bezoek meer op de avonden
Ja rond het centrum wonen heeft z'n voordelenquote:
Inderdaad. Sowieso ziek duur, 2,- pu om te parkeren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja rond het centrum wonen heeft z'n voordelen
Ik hoef hier nog steeds niet te betalen, volgens mij is dat tot aan de Hommelse Poort. Nadeel is dat ook hier op donderdagavond en op zaterdag bijna geen parkeerplaats meer is te vindenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja rond het centrum wonen heeft z'n voordelen
120 euro voor een parkeervergunning (ook in de binnenstad!) valt dan best wel weer mee, een tientje per maand. Maar ook die hebben we hier nog niet nodig.quote:
Ja, dat valt mee. Maar ik bedoel meer dat een middagje naar de stad op deze manier wel heel prijzig wordt. De bus heb je er dan zo uit (wat natuurlijk ook de bedoeling is)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
120 euro voor een parkeervergunning (ook in de binnenstad!) valt dan best wel weer mee, een tientje per maand. Maar ook die hebben we hier nog niet nodig.
Mjah ach, ik loop binnen 10 minuten naar de Ketelstraat vanaf m'n huis en ik vind ook dat auto's wel wat meer geweerd mogen worden uit het centrumquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat valt mee. Maar ik bedoel meer dat een middagje naar de stad op deze manier wel heel prijzig wordt. De bus heb je er dan zo uit (wat natuurlijk ook de bedoeling is)
Het is natuurlijk makkelijk geld verdienen voor de gemeente: ik betaal geld omdat ik een auto bezit in de binnenstad en die voor m'n huis wil zetten. Op de Geitenkamp betaal je niets extra's om een auto te hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
120 euro voor een parkeervergunning (ook in de binnenstad!) valt dan best wel weer mee, een tientje per maand. Maar ook die hebben we hier nog niet nodig.
Promotie, droombaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Xiance het volgende:
Vanaf volgende week werk ik in apeldoorn!
tis welke elke dag 2u reizen (met het OV) maarja
Tofquote:Hardstylefeest op 30 april in Arnhem
ARNHEM - Arnhem krijgt met Koninginnedag een nieuw evenement, Beat the Bridge.
Aan de Rijnkade onder de John Frostbrug wordt vanaf 12.00 uur een dance- en hardstylefeest gehouden. Het terrein biedt plaats aan ruim 5000 bezoekers. Onder anderen Headhunterz, Pavo, Luna en Ran-D zijn vastgelegd.
De toegang is vanaf 16 jaar en legitimatie is verplicht. Het feest duurt tot middernacht.
Mweh.quote:
Ja, jammer dat het met Koninginnedag is wel, zijn er al genoeg andere leuke dingen. Zoiets hadden ze gewoon in mei moeten doenquote:
Bevrijdingsfestival?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het met Koninginnedag is wel, zijn er al genoeg andere leuke dingen. Zoiets hadden ze gewoon in mei moeten doen
promotiequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Promotie, droombaan?
Anders kan ik me niet voorstellen dat je 2 uur p/d er voor over hebt
geen vrouw is het waard uit Arnhem te vertrekkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
promotie
maar er spelen nog andere dingen mee
Waarom dan weer tegelijk met Koninginnedag? Echt zonde. Headhunterz.quote:
euhm.. zowiezo heb ik op bepaalde gebieden niks met vrouwenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen vrouw is het waard uit Arnhem te vertrekken
Waar ligt de grens dan precies, voor welke wijken dat nieuwe betaald parkeren wel en niet geldt? Als dat betekent dat er bijvoorbeeld minder auto's in mijn wijk staan, waardoor ik gemakkelijker kan parkeren, heb ik er best 120 euro voor over per jaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
Ik hoef hier nog steeds niet te betalen, volgens mij is dat tot aan de Hommelse Poort. Nadeel is dat ook hier op donderdagavond en op zaterdag bijna geen parkeerplaats meer is te vinden
Moeten ze wel vaker rijden dan nuquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:19 schreef picodealion het volgende:
Goede regeling, laat iedereen maar lekker met de bus gaan.
Ik kan geen kaartje vinden, maar wel dit: Sector indeling vergunninghoudersplaatsen in de gemeente Arnhem.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan precies, voor welke wijken dat nieuwe betaald parkeren wel en niet geldt? Als dat betekent dat er bijvoorbeeld minder auto's in mijn wijk staan, waardoor ik gemakkelijker kan parkeren, heb ik er best 120 euro voor over per jaar.
Presikhaaf is ook bagger geworden. Vier keer in het uur (lijn 5) vind ik niet kunnen, vaak ook nog eens uitvallende bussen zonder melding.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:25 schreef picodealion het volgende:
Ligt eraab waar je woont natuurlijk. Presikhaaf vond ik altijd wel prima, Malburgen is soms echt klote met de bus. Dan rijden ze alledrie tegelijk en kan je een half uur wachten..
thanx! Voorheen kon ik geen parkeervergunning aanvragen, viel mijn (deel van de) straat net buiten het parkeervergunninggebied, maar dat is nu dus kennelijk veranderd, want nu valt mijn huisnr er net binnen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:26 schreef remlof het volgende:
Ik kan geen kaartje vinden, maar wel dit: Sector indeling vergunninghoudersplaatsen in de gemeente Arnhem.
't Is toch niet zo, dat wijkbewoners geen parkeervergunning meer kunnen aanvragen omdat die er niet meer zijn hoop ik?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:19 schreef voodoolady het volgende:
Volgens de gelderlander: centrum wordt tot 23.00 uur 2,50euro en de wijken spijkerkwartier, transvaal en burgemeesterswijk wordt 2 euro. Wijkbewoners krijgen waarschijnlijk een bezoekers pas waarmee met korting geparkeerd kan worden.
De wachttijd voor een vergunning is iets van 1,5 jaar. Dus succes met wachtenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
thanx! Voorheen kon ik geen parkeervergunning aanvragen, viel mijn (deel van de) straat net buiten het parkeervergunninggebied, maar dat is nu dus kennelijk veranderd, want nu valt mijn huisnr er net binnen.
Ik moet dus eens bellen voor een parkeervergunning, kennelijk!
[..]
't Is toch niet zo, dat wijkbewoners geen parkeervergunning meer kunnen aanvragen omdat die er niet meer zijn hoop ik?
Hangt er vanaf, voor m'n vader, die in de Tuinstraat bij Velperpoort woonde had ik een paar jaar geleden een vergunning binnen een maand of twee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
De wachttijd voor een vergunning is iets van 1,5 jaar. Dus succes met wachten.
Daar waar ik woon (hoewel dat wel een andere zone is dan daar waar Meneer Garisson (die morgen jarig is) voor in aanmerking zou komen) moesten we destijds 1,5 jaar wachten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, voor m'n vader, die in de Tuinstraat bij Velperpoort woonde had ik een paar jaar geleden een vergunning binnen een maand of twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |