Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Volgens mij post ze hier niet want het is onze vaatwasserquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is haar gebruikersnaam in de KSC?.
Ik heb het eten ook gehaald gisterenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geef hem de volgende keer een schop onder de kont. Of haal het eten van te voren, zodat hij zelf moet koken
Ik zit bij een jongen van een 3-ling in de klasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja een drieling staat in dit boekje. Maar een 4-ling zou natuurlijk ook kunnen, maar die zijn volgens mij behoorlijk zeldzaam.
Breng dat dit eens heel snel hier dan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij post ze hier niet want het is onze vaatwasser
In een keer het goede knopje kiezen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
ok volgende:
Je hebt een kamer, met 1 lamp erin en 1 deur.Naast de deur aan de buitenkant van de kamer zitten 3 lichtknopjes. Het is de bedoeling dat je weet met welke knopje de lamp gaat branden.
Je mag maar 1 x de deur openen doen om te zien of de lamp brand, de rest van tijd dat je de knopjes probeert moet de deur dicht zijn en mag ook dus niet open blijven met het proberen.
Hoe kom je erachter welke van de 3 lichtknopjes de lamp laat branden?
Succes
dan heb je geluk maar is niet de oplossing die ik zoekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een keer het goede knopje kiezen!
Dus het is toch nog goedgekomen met het budget en de kosten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef pgrferrari het volgende:
Dit zijn wij![]()
http://www.bredavandaag.n(...)n-ontworpen-t-shirts
No pics : (quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef pgrferrari het volgende:
Dit zijn wij![]()
http://www.bredavandaag.n(...)n-ontworpen-t-shirts
Deze ken ik al, ik zeg niksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
ok volgende:
Je hebt een kamer, met 1 lamp erin en 1 deur.Naast de deur aan de buitenkant van de kamer zitten 3 lichtknopjes. Het is de bedoeling dat je weet met welke knopje de lamp gaat branden.
Je mag maar 1 x de deur openen doen om te zien of de lamp brand, de rest van tijd dat je de knopjes probeert moet de deur dicht zijn en mag ook dus niet open blijven met het proberen.
Succes
ik heb hem idd een keer van iemand anders gehoordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deze ken ik al, ik zeg niks
Hij is goed
Dan doe je alle lichtknopjes aan, en daarna de deur open en voila, het licht brandt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan heb je geluk maar is niet de oplossing die ik zoek
Ik volgens mij ook alleen het antwoord is langquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deze ken ik al, ik zeg niks
Hij is goed
maar welke van de 3 is dan de juistequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan doe je alle lichtknopjes aan, en daarna de deur open en voila, het licht brandt!
valt mee hoor, kan in 1 regelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook alleen het antwoord is lang
Okee. Een van de mensen die ik vaak spreek omtrent mijn autisme heeft ook een drie-ling. Maar die zijn wel wat ouder dan die jongen uit jouw klas. En ik dacht zelfs ooit gelezen te hebben dat de moeder van Tong80 ook uit een drieling komtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zit bij een jongen van een 3-ling in de klasHij is van de eerste 3-ling die in Helmond in het ziekenhuis geboren is
Nee, daar proberen we nou uit te komen door promotie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus het is toch nog goedgekomen met het budget en de kosten?
Dat weet je door te kijken welk licht in andere kamers of op de gang aan of uit gaat als je de twee andere knopjes gebruikt, natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar welke van de 3 is dan de juiste
Deze is wel interessant. Aangenomen dat er niet eoa slappelulflauwigheidje achter zit danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
ok volgende:
Succes
Oh ja dat was hem iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
Nee, je doet eerst lichtknopje 1 aan. Je wacht een paar minuten en doet dan lichtknopje 1 uit en doet lichtknopje 2 aan. Dan ga je naar binnen. ALs de lamp brand is het knopje 2. Zo niet voel je aan de lamp of deze warm is. Is deze warm is het knopje 1 zoniet is het knopje 3
ok. Het antwoord dan maar:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze is wel interessant. Aangenomen dat er niet eoa slappelulflauwigheidje achter zit dan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
Nee, je doet eerst lichtknopje 1 aan. Je wacht een paar minuten en doet dan lichtknopje 1 uit en doet lichtknopje 2 aan. Dan ga je naar binnen. ALs de lamp brand is het knopje 2. Zo niet voel je aan de lamp of deze warm is. Is deze warm is het knopje 1 zoniet is het knopje 3
A boe. Jij kon emquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
Dat was hem ja, ik wist hem niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
Overigens ga je er daarbij vanuit dat de lamp in de beginsituatie uit is. Dat weet je niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok. Het antwoord dan maar:
Zet 1 schakelaar om. Wacht nu 5 minuten. Zet de schakelaar wederom om zodat hij weer in de beginstand is. Zet nu ee n2de schakelaar om. Open nu de deur.
Is het licht aan: is het knopje 2
Is het licht uit: Voel je aan de lamp.
Is het warm: Dan was het knopje 1.
Is het koud: Dan is het knopje 3
ZUS in Nijmegenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was hem ja, ik wist hem niet meer![]()
Maar nog eentje van mij:
Een dokter in Nijmegen heeft een broer in Maastricht wonen maar die broer in Maastricht geen broer in Nijmegen, hoe kan dit?
point takenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens ga je er daarbij vanuit dat de lamp in de beginsituatie uit is. Dat weet je niet.
Hij is in Nijmegen maar woont er nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was hem ja, ik wist hem niet meer![]()
Maar nog eentje van mij:
Een dokter in Nijmegen heeft een broer in Maastricht wonen maar die broer in Maastricht geen broer in Nijmegen, hoe kan dit?
dan is het geen dokterquote:
quote:
deze zal ik ook zeggen iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is in Nijmegen maar woont er niet
Vertel eens wat het dan wel is?quote:
Nope: dit dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is in Nijmegen maar woont er niet
Moeilijk hequote:
een zusterquote:
Mijn oplossing werkt ook welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |