Echt even kijken, geniaal die Henk Westbroek.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Henk Westbroek!
Wie kent zijn geschifte zaterdagochtend half 7 weerberichten met Ekdom?
gast, dat is Ekdomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Quote uit vorige topic:
[..]
Echt even kijken, geniaal die Henk Westbroek.
Is dat de weekend versie van de WC-eend?quote:
Echt waar?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik dacht echt Henk, die meewerkt aan dat programma. Bijna niet te horen.
Volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik dacht echt Henk, die meewerkt aan dat programma. Bijna niet te horen.
ook nog niet zo heel vaak gedraaid op zich: http://www.3fmfan.nl/page(...)racht=morning+parade wel duidelijk plugplaat geweest en daarna 4 maanden genegeerd!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef themauster het volgende:
Lekker ploatieOok nog niet eerder gehoord
Nee, maar het klopt wel geloof ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoorHeb je 18 februari die uitzending gehoord van EW dat henk een maand te vroeg was?
misschien is het nog niet als single uitgebracht en nu/binnenkort wel? Heb je dat interview met de zendercoördinator gelezen (deel 1)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook nog niet zo heel vaak gedraaid op zich: http://www.3fmfan.nl/page(...)racht=morning+parade wel duidelijk plugplaat geweest en daarna 4 maanden genegeerd!
lekker nummer wel btw
nouja, in die uitzending kwam dus ook aan bod dat journalisten met Henk contact opnamen 'omdat hij weer een vogel in 3 stukken had gescheurd' oid, terwijl het Ekdom was die dat heeft gezegdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, maar het klopt wel geloof ik.
Laatste tweet van de echte Henk:
"Als de VPRO Gids als kunstvorm fake intervieuws blijkt af te drukken,kom ik er wel mee weg om Gerard Ekdom straks op 3 FM mij te laten zijn. "
Weten we waar we aan toe zijn vanavond.
wel gelezen ja, zit nu op deel 2 wachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien is het nog niet als single uitgebracht en nu/binnenkort wel? Heb je dat interview met de zendercoördinator gelezen (deel 1)
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, in die uitzending kwam dus ook aan bod dat journalisten met Henk contact opnamen 'omdat hij weer een vogel in 3 stukken had gescheurd' oid, terwijl het Ekdom was die dat heeft gezegd
Deel 2 is er al hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel gelezen ja, zit nu op deel 2 wachten.
en mijn post was niet lullig bedoeld hoorde plaat is voor Nederland behoorlijk nieuw en voor 3FM eigenlijk ook (behalve dan even plugplaat), in tegenstelling dat die MH van vorige week. die werd echt al tijijijijden gedraaid
en het is sowieso fijner dan de nieuw blof, anouk, di-rect of Laura Aarsmade.
Je kent het verhaal dat Ekdom de laatste uitzending van Henk op 3fm deed, de vrouw tegen Westbroek die avond: "Goh, je werd wel een beetje emotioneel op het laatst heh"quote:
hedde gij een linkje? en toevallig ook nog naar dl 1?quote:
http://wernerbros.biz/nieuws/default.aspx?refresh=twitterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hedde gij een linkje? en toevallig ook nog naar dl 1?
hier het laatste uur met Gerard http://download.omroep.nl(...)teuurdenkaanhenk.mp3quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kent het verhaal dat Ekdom de laatste uitzending van Henk op 3fm deed, de vrouw tegen Westbroek die avond: "Goh, je werd wel een beetje emotioneel op het laatst heh"
Hoe vind jij dat soort dingen allemaal toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier het laatste uur met Gerard http://download.omroep.nl(...)teuurdenkaanhenk.mp3
dank, ga ik zo weer ff lezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://wernerbros.biz/nieuws/default.aspx?refresh=twitter
Ook tijden niet gehoord. Wel een verdomd lekker plaatjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
deze heb ik lang niet meer gehoord zeg! traden nog op in de film 10 Things I Hate About You
ik ben nog wel handig hierin.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat soort dingen allemaal toch?
Met it's Ok was ook niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Beter dan Fuck You and It's OK.
i know...maar ik ga niet.....voor het eerst in weken kan ik weer Esktra en Stenders luisteren. niet dat de reden dat ik het de afgelopen weken gemist heb zo vervelend is, maar toch mis ik het wel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:42 schreef justmattie het volgende:
Rocky, vanavond speelt Audio Adam in Scooters
Maar ik vond hem niet mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Met it's Ok was ook niks mis mee hoor.
Ik ga ook niet. Vanavond lekker bankhangen etcquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know...maar ik ga niet.....voor het eerst in weken kan ik weer Esktra en Stenders luisteren. niet dat de reden dat ik het de afgelopen weken gemist heb zo vervelend is, maar toch mis ik het wel...
btw nog gelukt met die kaartjes voor De STaat? (helemaal vergeten door drukte op werk)
aha. nou dan hoor ik het nog wel neem ik aan? moeten we alleen ff zorgen dat die kaartje bij mij of Minthy terechtkomen. zij moet tot 21u werken dus we missen sowieso een stuk voorprogram en ik kan me voorstellen dat jullie al wel naar binnen willenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga ook niet. Vanavond lekker bankhangen etc
Ik had Cindy verkeerd begrepen, ze gaat ze online bestellen. Maar dat moest ze nog doen, volgens mij..
Jep. Dat 1 van jullie ze op tijd krijgt, komt wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aha. nou dan hoor ik het nog wel neem ik aan? moeten we alleen ff zorgen dat die kaartje bij mij of Minthy terechtkomen. zij moet tot 21u werken dus we missen sowieso een stuk voorprogram en ik kan me voorstellen dat jullie al wel naar binnen willen
ah, de post!
Dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Met it's Ok was ook niks mis mee hoor.
dat komt wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef henkwestbroek het volgende:
Nu ik nog 60 volgers nodig heb om de 10000 vol te maken wil ik ze ineens hebben ook. Dat had ik vroeger met jeugdpuistjes helemaal niet.
ga je mond spoelen zoon! aan 69 ben jij nog lang niet toe!quote:
68, want ik ben em gaan volgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je mond spoelen zoon! aan 69 ben jij nog lang niet toe!
Ook 2 min?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoorde btw een nieuwe van The Vaccines. iets over Sex after Break Up. klonk vuig!
Reclame van Vodafone daar in de sneeuwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
dit is toch ook een jingle ofzo> komt me heel bekend voor...
Zit in een reclame,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
dit is toch ook een jingle ofzo> komt me heel bekend voor...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:57 schreef Pino112 het volgende:
I'm aliveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee [ afbeelding ]
ah ja, dan ben ik toch niet helemaal achterlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reclame van Vodafone daar in de sneeuw
Ditquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Bedacht me het ook na het posten.![]()
Vinyl en mp3quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Post_Break-Up_Sex
3
vorig jaar is er nog een film op VHS uitgebracht!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vinyl en mp3
Tof dat artiesten dat nog doen!
Ja heel tof. had `m nog niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
en daarna Beth Ditto!Ik BLIJF klikken op al die spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
en daarna Beth Ditto!Nee, ik klik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daar dan mee 69en om even in jouw straatje te blijven...quote:
ja in sesamstraatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daar dan mee 69en om even in jouw straatje te blijven...
heeft iemand PINO gezien????
quote:
Én eenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
tja jongens, ik spoiler die pics bewust. ik zal het de niet meer doen, dat scheelt jullie iig weer een klik!
dank uquote:
jij kunt ons nog heel wat leren!quote:
zal ik dan ook maar een biertje opentrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef Allrounder het volgende:
Mooi moment om even wat eten en drinken te halen.
Moet kunnen, ik heb de eerste al opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zal ik dan ook maar een biertje opentrekken
Laat m wat te doen hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ook van alles wat maar een beetje grappig is meteen een filmpje maken en op YouTube zetten
ach laat die jongen tochquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ook van alles wat maar een beetje grappig is meteen een filmpje maken en op YouTube zetten
zegt een Fok!ker....quote:
in dat geval...proost!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moet kunnen, ik heb de eerste al op
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nog een heerlijke halve liter cherrycoke
ik wil 'm het liefste terug tweeten .. dat ie iets nuttigs moet doen .. maar goed .. dat komt allemaal vast wel goed met die jongenquote:
wie is dat..ik zag het ook jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef themauster het volgende:
Dat wijf bij Ekdom is ook irritant zeg
waarom dan pas? dat spul is ook gewoon in Nederland te krijgen hoor.....drink een fles of 5 per week inmiddels...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
binnenkort (vanaf 7 mei as.) wordt `t weer tijd voor cherrycoke, als we een naar de VS gaan
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo slim om het onder een andere naam te doenquote:
Cherrycokequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nog een heerlijke halve liter cherrycoke
vorige week was het bij Appie de 2e voor de halve prijs. heb toen een fles of 8 ingeslagen....zijn al opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Cherrycoke, dat ga ik morgen weer eens halen
.
M'n vader gaat in mei 4 dagen naar de VS, 3 Neil Young concerten en dan gaat hij weer terugquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
binnenkort (vanaf 7 mei as.) wordt `t weer tijd voor cherrycoke, als we een naar de VS gaan
![]()
![]()
![]()
Verkopen ze ook nog ergens vanillacoke in NL?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorige week was het bij Appie de 2e voor de halve prijs. heb toen een fles of 8 ingeslagen....zijn al op
niet dat ik weet. dat heb ik voor het laatst gezien een jaar of 4-5 gelezen bij een Smullers op een station....helaasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Verkopen ze ook nog ergens vanillacoke in NL?
Vanillaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Verkopen ze ook nog ergens vanillacoke in NL?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n vader gaat in mei 4 dagen naar de VS, 3 Neil Young concerten en dan gaat hij weer terug
Daar was ik vroegah verslaafd aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef justmattie het volgende:
Fernandez, is dat nou ook een soort van cola?
tis iig een frisdrank. ook maar eens proberen misschienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef justmattie het volgende:
Fernandez, is dat nou ook een soort van cola?
Geld teveel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n vader gaat in mei 4 dagen naar de VS, 3 Neil Young concerten en dan gaat hij weer terug
Het is vies zoet, al een tijd niet meer gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar was ik vroegah verslaafd aan
ik ken 't niet..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar was ik vroegah verslaafd aan
Hij wilde altijd al nog eens naar Amerika naar een Neil Young concert, geen geld teveel, wel genoegquote:
Nicequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij wilde altijd al nog eens naar Amerika naar een Neil Young concert, geen geld teveel, wel genoeg
Limonadebommen? Wtfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen jullie Gaseuze oid? daar maken ze hier tegenwoordig limonadebommen vanwij deden dat altijd met crofty...
dat dronk ik jaren geleden. van 3ES geloof ik. hadden ook frambozenlimonade met prikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen jullie Gaseuze oid? daar maken ze hier tegenwoordig limonadebommen vanwij deden dat altijd met crofty...
Ik ken het wel maar ik dronk altijd echte Hooghoudt limonade vroeger bestaat geloof ik niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Gaseuzequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
dat heb ik nog wel een sgedronken toen ik in USquert woonde. Jumbo in Uithuizen had het iig een jaar of 3 geleden nog....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar ik dronk altijd echte Hooghoudt limonade vroeger bestaat geloof ik niet meer![]()
Jumbo is niet mijn winkel,vriendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik nog wel een sgedronken toen ik in USquert woonde. Jumbo in Uithuizen had het iig een jaar of 3 geleden nog....
Wie is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef themauster het volgende:
Als ik Ekdom was schopte ik dat irritante wicht naast hem het raam uit
Weet ik niet maar ze is vaker bankgaste geweest en toen hing ze ook de hele tijd aan Ekdom echt rete irritantquote:
wat heeft het voor nut om achter gerard te staan.. ik zou het ook wel willen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef Qunix het volgende:
Henk
Dat wijf bij Gerard staat enorm in de weg heb ik het idee...
tja, soms moet je offers brengenquote:
Geen smaak is ook smaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef justmattie het volgende:
M'n pa drinkt ook nooit bier uit de koelkast. Zo ranzig, lauw bier
Kijken wat hij doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
wat heeft het voor nut om achter gerard te staan.. ik zou het ook wel willen.. maar toch.. wat doet ze daar..
Ik drink het meestal uit het flesje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef justmattie het volgende:
M'n pa drinkt ook nooit bier uit de koelkast. Zo ranzig, lauw bier
ik was bij Tjibbe onder het bureau gekropen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kijken wat hij doet.
Ik had ook irritant daar gestaan.
En dankjewel dat hoorde ik dus niet in dit liedje maar nu welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, soms moet je offers brengen
zeg, waarom zingt dit meiske of haar lieve diarree???
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik was bij Tjibbe onder het bureau gekropen!
ik heb al jaren een boektitel in mijn hoofd die er iets mee te maken heeft, maar het boek schrijven en uitgebracht krijgen is iets anders....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef themauster het volgende:
[..]
En dankjewel dat hoorde ik dus niet in dit liedje maar nu wel
jij mag er ook bij hoor!quote:
dat waren die 2 met Freek (kun je punniken en heb je hobby's werd toen geboren) toen Eddy Zoey te gast was. (hilarische uitzending)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat niet 3FMarleen () of die Lisanne?
Belgisch bier ftw !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe mij maar Nederland.
Maar dat taaltje is zo zacht!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe mij maar Nederland.
wahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb perongeluk mn kat blauwe getekend met een permanent markermoet ie maar niet over mn bureau lopen
als `n echte alcoholistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik drink het meestal uit het flesje.
Palm :Vquote:
Palmquote:
Palmquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Palm :V
Juup in de aanbieding bij de AH, hoorde ik![]()
[..]
Palm
In de zomer, terras, zon...quote:
in mn bikiniquote:
Met je grote manboobsquote:
Bij imiteren benadruk je altijd bepaalde eigenschappen en dat doet Gerard ook. Henk zegt uh, Gerard uh uh uhquote:
you like them dontcha?quote:
Voor mij al wat langer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Voor mij al weekend sinds half 1 vanmiddag.
Ben over met nog één andere. Maandag hoor ik meer over vervolggesprek (laatste gesprek).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Is die ene sollicitatie nog wat geworden?
het zou leuk zijn als Henk ook bij hun aanschuift.quote:
dat dus!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het zou leuk zijn als Henk ook bij hun aanschuift.
Dat ga ik dan missen want ik ga straks echt Comic Relief zien met uberhelden Lenry Henry en Dermot 'O Learyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
chaos en anarchie mensen, dat dat kan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gelukkig is Minthy hier niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, die bankgast met dat zwarte shirtje aan is dan wel irritant, maar wel lekker!
die kan daar wel tegen, en ze kan teruglezenquote:
waarvoor?quote:
tja, Beth Ditto in doorschijn.....geilquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, Beth Ditto in doorschijn.....geil
Henk is onze heldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef CindieY het volgende:
* CindieY voelt aan iedereens voorhoofd
Zijn jullie allemaal ziek ofzo? Een heel topic in nog geen 3 uur
tja, ik heb niets te doen vanavond....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef CindieY het volgende:
Goed he!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef CindieY het volgende:
Dankzij Henkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef CindieY het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |