Die lezen hier mee denkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind de heren nogal terughoudend eigenlijk... Wel eens een grapje over afspreken maar niemand die me gewoon ronduit op date vraagt.
Ja. klopt... mijn beste vriendin zou ik ook afgebeld hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
En waarom zou dat precies zwak zijn? Je bent moe en je voelt je niet goed, één van je beste vrienden zou je misschien ook wel afbellen.
Dat Paiq daar snapte ik ook nooit wat van, ik vond het maar vreemd gedoe. En sommigen gingen gewoon onzin typen want als je meer typte dan kwam de foto tevoorschijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Na enkele dagen op Paiq moet ik bekennen snap er geen snars van... is het gebruikelijk om al na twee gesprekken een afspraak te maken ofzo? Anders moet ik helaas concluderen dat ik of oerlelijk ben of zo saai ben dat niemand met me wil praten.
Mannen spreken de vrouwen jullie wel eens aan of komt al het contact van jullie zijde?
Mijn record is 15 minuten chatten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef Thornado het volgende:
Tot nu toe heb ik iedere date via Paiq binnen twee weken gehad (hoogtepunt was deze week, twee dagen na eerste echte gesprek)
En toch vind ik dat beter. Je ziet mogelijkheden, dus op naar de kroeg en zien of het klikt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mijn record is 15 minuten chatten.Toen zat ik 45 minuten nadat we begonnen te chatten met haar in de kroeg. Was overigens geen succes, maar toch.
Haar mening doet er toe. Ondanks dat je hem waardeert, heeft hij nog nooit echt iets voor je betekend. Zijn mening is onbelangrijk. Blijf dat herhalen en maak een nieuwe afspraak als je daar nog zin in hebt (en dan niet uit medelijden want je weet zelf ook wel dat hij je leuk vindt en jij hem dus nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja. klopt... mijn beste vriendin zou ik ook afgebeld hebben.
Waarom is dat raar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mijn record is 15 minuten chatten.Toen zat ik 45 minuten nadat we begonnen te chatten met haar in de kroeg. Was overigens geen succes, maar toch.
edit: ohja, ik weet weer waarom ik haar al raar vond. Ze gaf een hánd, ter kennismaking. Had ik echt nog nooit meegemaakt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat Paiq daar snapte ik ook nooit wat van, ik vond het maar vreemd gedoe. En sommigen gingen gewoon onzin typen want als je meer typte dan kwam de foto tevoorschijn
Ik persoonlijk vind de 3 kussen zo idioot. Walen en Brusselaars zijn daar OK in. 1 kus. Geen raar gedoe over aan welke kant beginnen enzo. En in Nederland zijn de 3 zoenen niet zó wijd verspreid heur. In de Achterhoek willen ze er niet echt aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Silenus het volgende:
Je kust elkaar toch gewoon drie keer. Een hand geef je op een sollicitatiegesprek.
Als Achterhoeker zoen ik een date toch echt 3xquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
In de Achterhoek willen ze er niet echt aan.
Nee. Ik maak ten opzichte van iedereen die afweging, 'is jouw mening van belang voor mij?'. Zo nee, dan doe ik waar ik zin in heb, binnen de algemeen geldende beleefdheidsvormen. Komt er op neer dat ik me voor heel weinig excuseer of me bezwaard voel. En ik doe vooral geen dingen waar ik geen zin in heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef Thornado het volgende:
[..]
Zijn mannen voor jou soms alleen speelgoed?
Ik heb nog nooit getwijfeld over welke kant ik moet beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind de 3 kussen zo idioot. Walen en Brusselaars zijn daar OK in. 1 kus. Geen raar gedoe over aan welke kant beginnen enzo. En in Nederland zijn de 3 zoenen niet zó wijd verspreid heur. In de Achterhoek willen ze er niet echt aan.
Have fun!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit getwijfeld over welke kant ik moet beginnen.![]()
Maargoed, ik ga cafésnollen hosselen in de kroeg. Ajus!
Ja, hier ook partytime. Have fun!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit getwijfeld over welke kant ik moet beginnen.![]()
Maargoed, ik ga cafésnollen hosselen in de kroeg. Ajus!
En nu stalkt ze jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Silenus het volgende:
edit: ohja, ik weet weer waarom ik haar al raar vond. Ze gaf een hánd, ter kennismaking. Had ik echt nog nooit meegemaakt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:48 schreef VacaLoca het volgende:
Godverdomme wat ben ik een laffe faler. Mij kan je over 15 jaar nog wel in het Singles topic treffen.
Was al met een edit bezig want hier kan niemand wat mee natuurlijk.quote:
Boek een hotel in een vreemde stad waar niemand je kent en loop daar een kroeg in.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Was al met een edit bezig want hier kan niemand wat mee natuurlijk.
Maar weer eens een avondje van geen daadkracht tonen op de juiste momenten.... moment voorbij zien gaan en maar lafjes naar huis. En dat bij voldoende aanknopingspunten. Ok het was sowieso niet echt mn avond, was niet helemaal scherp, maar hoe moeilijk is t om als je al tijdje met iemand aan het praten bent ergens, om even te vragen of ze nog wat wilt gaan drinken nadat de boel daar sluit. Nee boel sluit en lafjes laatste bus ipv voorstellen dus om drankje te doen tot nachtbus rijdt.
En waarom? omdat toch nog altijd de onzekerheid heb dat de ander er niet op zit te wachten.
Terwijl ik verder echt geen onzeker persoon ben. Genoeg shit overwonnen en genoeg zelfvertrouwen.... zolang het niet verder gaat dan wat oppervlakkige contactjes
Nee je zou je eens kwetsbaar opstellen zeg sjonge jonge jonge
Ben wat dit betreft nog te laf voor online daten. Nu trekt het me deels ook niet omdat ik toch geloof dat in persoon ontmoeten beter/natuurlijker is... maar deels ook omdat ik denk dat als ik wat zou afspreken diegene niet op mij zit te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |