SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef Seven. het volgende:
Sorry skippy maar knots belt me net. 'Kijk eens uit het raam' en daar was hij. Hij gaat nu parkeren dus ik zal het ownen moeten laten voor wat het is.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef Northside het volgende:
Ik tvp toch even, voor het geval knots een snelspuiter is en er nog een late-night relletje volgt.
Vind je dat nou niet een beetje triest? Iedere week alleen aan de bar hangen?quote:
Ja remi alleenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vind je dat nou niet een beetje triest? Iedere week alleen aan de bar hangen?
Dit was toch een topic over tips voor datingsites?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Geweldig dit...![]()
Pikken versus Vagina's! Ola!
Ja graag, ik ben even uit de running, maar lezen over al dan niet gefaalde dates is leuker dan dat gekibbel hier.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef Thornado het volgende:
Kan het weer eens ontopic gaan over het daten ipv dat zinloze heen en weer geneuzel?
Daar is namelijk de PM voor
Een vergadering op zaterdagochtend, sterkte alvastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Seven. het volgende:
Right, die vraag is snel opgelost. Vergadering begint om 10.00. Fuck man. Ik ga daardoor dus een uitstekend feestje missen.
En waarom zou dat precies zwak zijn? Je bent moe en je voelt je niet goed, één van je beste vrienden zou je misschien ook wel afbellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef -Engel- het volgende:
Geen date... ik zou vandaag met iemand van Paiq naar de film gaan... gewoon voor de leuk... maar gezien het feit dat ik de afgelopen 2 nachten niet kon slapen en mijn neus prachtig rood is... heb ik die arme jongen maar afgebeld (ik vind het persoonlijk een beetje zwak van mijzelf, maar ookal is het gewoon iets ondernemen dan nog wil ik een vreemd iemand niet ziek maken)
Kreeg trouwens wel een lief smsje van hem.... zo van... voel je je al weer wat beter...attent en dat van zo'n lief jonkie
Ik wil dat feestje eigenlijk niet missen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vergadering op zaterdagochtend, sterkte alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |