Ik heb gister volledig gemist dus ben erg benieuwdquote:
ook de live? dan heb je wel wat gemist ja hoewel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb gister volledig gemist dus ben erg benieuwd.
precies, het eerste half uur is herhaling van gisterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
Je hebt veel gemist PP![]()
Maar alles zal zometeen wel herhaald worden, dus komt goed
jeejquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Geheimen raden komt live in de uitzending
dan zal die het wel goed geraden hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Geheimen raden komt live in de uitzending
mja ik ben opzich ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit daar al de hele dag op te wachten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een afscheidskadootje van Servio , vals he?
je bedoelt dat hoogtepunt van 14 cm?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef Razor21 het volgende:
De hoogtepunten van Guido zijn op Fok! te vinden in één van de vele topics.
ja ze moeten ook nog een geheim live raden dus wellicht hebben ze tijd te kortquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef ikke79 het volgende:
het word allemaal een beetje afgeraffeld,sofia mocht tenminste nog gokken van wie de geheimen waren
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
je bedoelt dat hoogtepunt van 14 cm?
denk t nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
Zal-ie echt niet ondertussen al weten van de geheimen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:39 schreef Razor21 het volgende:
Vraag mij echt af wat zo'n bewoner doet als hij thuis komt. Als hij meteen zijn naam gaat Googlen wordt hij niet vrolijk:
[ afbeelding ]
Vraag mij echt af wat zo'n bewoner doet als hij thuis komt. Als hij meteen zijn naam gaat Googlen wordt hij niet vrolijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, walgelijk!quote:
Nee, ik zie het, jammerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk niet dat ze die percentages nog eens zullen herhalen
Koffiezet pauzequote:
Is hij ook check het screenshot hierbovenquote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:45 schreef Ecila111 het volgende:
Ik begin een hekel aan Joanna te krijgen.
nu pas ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:45 schreef Ecila111 het volgende:
Ik begin een hekel aan Joanna te krijgen.
Ja, valt tegen van mezelf maar ineens herkende ik het type.quote:
Ik denk serieus omdat hij zelf 'veel te veel' laat doorschemeren dat hij miljonair isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef rilumaan4 het volgende:
ik snap soms niet waarom ze bij gerard niet denken dat hij miljonair is
niet dat ik wil dat hij hem kwijtraakt maar ze denken soms te moeilijk
oke het zal thuis makkelijker zijn
Eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef ABundy het volgende:
Ik vind wel dat mocht het geraden worden dat ze de ramp in japan melden. Wel zo sociaal
Ik kan me vaag herinneren dat tijdens een van de BB er ook een ramp was gebeurd en dat ze dat toen hebben verteld, maar geen idee meer wat dat nou ook weer was.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef ABundy het volgende:
Ik vind wel dat mocht het geraden worden dat ze de ramp in japan melden. Wel zo sociaal
zelfde als Jo...ze hebben al 20 x gezegt dat ze slaapwandeld alleen ze koppelen het niet aan een geheimquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef rilumaan4 het volgende:
ik snap soms niet waarom ze bij gerard niet denken dat hij miljonair is
niet dat ik wil dat hij hem kwijtraakt maar ze denken soms te moeilijk
oke het zal thuis makkelijker zijn
Twin Towersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me vaag herinneren dat bij een van de BB er ook een ramp was gebeurd en dat ze dat toen hebben verteld, maar geen idee meer wat dat nou ook weer was.
de moeder van der moeder toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Echte geheim van Joanna,
Ik ben de moeder van mijn broertje!
Sjah met die medische technologie van tegenwoordig zou het ook kunnenquote:
Ik weet het niet... dan voelen ze zich wellicht weer dagenlang 'bezwaard' om het leuk te hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef ABundy het volgende:
Alleen moeten ze dan blijven berichtgeven want met half nieuws bereik je niets, eisen ze meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef ABundy het volgende:
dat eist Jo wel evenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Alleen moeten ze dan blijven berichtgeven want met half nieuws bereik je niets, eisen ze meer.
Ja maar dat vond ik toch wat anders. Dit is een natuurramp in Japan. Dat was een terroristische aanslag in Amerika maar eigenlijk tegen de hele westerlijke wereld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me vaag herinneren dat tijdens een van de BB er ook een ramp was gebeurd en dat ze dat toen hebben verteld, maar geen idee meer wat dat nou ook weer was.
precies, dan moeten ze ook de situatie in libie melden...dan kunnen ze ze net zo goed elke avond naar het nieuws laten kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Alleen moeten ze dan blijven berichtgeven want met half nieuws bereik je niets, eisen ze meer.
iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:52 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies, dan moeten ze ook de situatie in libie melden...dan kunnen ze ze net zo goed elke avond naar het nieuws laten kijken
Zou het ze schelen, ze doen niets anders.quote:Omdat ze bang zijn dat dat slecht overkomt bij de kijkers.
Nee, de halve wereld krijgt te maken met de straling, en dat wordt even niet gemeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar dat vond ik toch wat anders. Dit is een natuurramp in Japan. Dat was een terroristische aanslag in Amerika maar eigenlijk tegen de hele westerlijke wereld.
Is helemaal niet erg. Elke dag het 8 uur journaal. Hebben ze wat om over te lullen in plaats van weer verveeld op die nesten te gaan liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:52 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies, dan moeten ze ook de situatie in libie melden...dan kunnen ze ze net zo goed elke avond naar het nieuws laten kijken
ook weer zo, maar ze kunnen dit vermijden door opdrachten van de rode telefoon. Die gaat mijns inziens te veel of te weinig. Beter balanceren ditquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet... dan voelen ze zich wellicht weer dagenlang 'bezwaard' om het leuk te hebben.
Omdat ze bang zijn dat dat slecht overkomt bij de kijkers.
ja he, dat had ik gister ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef Zixon het volgende:
Voor het eerst dat ik medelijden met Alex heb
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:00 schreef ABundy het volgende:
Jankuuuh mootje! Jank as if you have never janked before!
echt walgelijk kind vind ik haar jantje huilt jantje lacht ze wil alleen steeds haar zin door drijven echt een verwend stom kindquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nou inderdaad straks blijft ze er nog in
wtfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Volgende opdracht, Mo trek dit pak aan:
[ afbeelding ]
Maik wordt ruiter!
wtfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Maik wordt ruiter!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Maik wordt ruiter!
Komt van sjerrens hyvesquote:
Allemachtigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Maik wordt ruiter!
Interesse?quote:
Ze had wel last van doorbloedingen (voor het eerst dat ik daar van hoorde en een rilling in mijn rug voelde)quote:
Ja, kan ze niet meer gaan liggen batsen met Maik, mensonterendquote:
Jep, heb ik vanaf 't eerste moment niet gesnapt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
Toch best jammer dat wij meer weten dan zij, anders had je mee kunnen raden.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef muzas het volgende:
Ik denk dat phillip op de okraan katrina gegokt heeft
quote:
eens, logische vermoedensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
. Alles wat ie zegt klopt en is redelijk.
Ik was te vroeg, want zo klinkt het wel logischquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
. Alles wat ie zegt klopt en is redelijk.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:11 schreef muzas het volgende:
Ze heeft verdomme nota bene een ZWEMBROEK aan!!!!!!
Was dat Mo?quote:
Die kan alleen huilen van het lachen.quote:
#rooiebroek is Karimquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Mss even z'n #rooiebroek aantrekken? Dan wordt er mss wel over getweeted.
Hysterische lach, tegen huilen aan.quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef beequeen het volgende:
We weten inmiddels toch wel dat het hokje uitmaakt wie wat raadt, of niet?
Ohw zo bedoel je hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Daarom, daar wordt tenminste wel over getweeted
quote:
Hij bedoelt (vast) dat als Alex de #rooiebroek van Karim aan zou trekken, dat hij wellicht ook wat tweets zou krijgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo bedoel je het
Ik dacht dat je Alex bedoelde
Ben niet helemaal wakker...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo bedoel je het
Ik dacht dat je Alex bedoelde
Kijk iemand let opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij bedoelt (vast) dat als Alex de #rooiebroek van Karim aan zou trekken, dat hij wellicht ook wat tweets zou krijgen
Reclame...quote:
eg zo'n jobje voor servioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Servio mag ze losmaken als ze willen drukken. De ander moet dan in de keuken blijven.
yupquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Twitter van SST:
Philip hanteert een bijzondere vraagstelling: "Laten ze in Florida windjes of scheten?" #sstnl
Hij vroeg toch niet naar Florida maar Amerika?
Inderdaad... maar we weten toch al dat ze zinnen verdraaien?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Twitter van SST:
Philip hanteert een bijzondere vraagstelling: "Laten ze in Florida windjes of scheten?" #sstnl
amerika iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Twitter van SST:
Even terug tweeten dat ze (weer) falenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Twitter van SST:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Even terug tweeten dat ze (weer) falen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
ah joh... bij sst op 5quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Twitter van SST:
mquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
het is allemaal doorgestoken kaart, en ach dat weet je bij een RLS maar dit is zo doorzichtig allemaal
@secretstorynl Hij vroeg naar Amerika, niet Florida #fail #sstnl (yes, weer een tweet erbij)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
hoop dat ze ook meelezen hahahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:21 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
m
kan zijn.
maar wij kunnen hier leuk posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |