Hoezo kots je over mensen die zeggen dat ze geen bier nodig hebben om lol te hebben?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Precies ik heb liever lol en dan maar wat minder resultaat. Ik kots overigens ook over mensen die zeggen: "Ik heb geen bier nodig om lol te hebben."
Waarom is dat kansloos? In mijn ogen is dat gewoon normaal (zelfs goed) als je niet drinkt terwijl andere mensen wel drinken.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef stoeltafel het volgende:
Haha ik doe het af en toe, vind het kansloos om als enigste niet te drinken terwijl al me vrienden wel drinken. Zo belangrijk is BB (gelukkig) niet voor mij en pak af en toe XTC. Over twee en drie weken weer, daarna op vakantie. Net weer een shake op en thuis een beetje opdrukken.
Vind ik idd ook een rare uitspraak.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Hoezo kots je over mensen die zeggen dat ze geen bier nodig hebben om lol te hebben?
Niet iedereen moet perse onder invloed van drank zijn om zo genoeg ballen te hebben om een meisje aan durven te spreken.
Er zijn namelijk ook mensen die van zichzelf al zelfvertrouwen hebben en daarvoor geen alcohol nodig hebben.
Haha drinken is gezellig niet stoer hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Waarom is dat niet te doen? Alleen omdat je student bent? Bullshit.
Je wilt gewoon 'stoer' overkomen van kijk ik drink. En als jij niet zou drinken dan zullen je 'vrienden' je een pussy noemen en dat wil je niet, daarom drink je.
Omdat drinken een avond uitgaan gewoon 10x gezelliger maakt en je kunt zeggen wat je wil over dat je zonder alcohol ook lol kunt hebben, maar lang niet zo veel. Ik drink niet omdat ik het stoer vind maar gewoon omdat ik het leuk vind met wat vrienden een avond flink door te zakken.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Waarom is dat niet te doen? Alleen omdat je student bent? Bullshit.
Je wilt gewoon 'stoer' overkomen van kijk ik drink. En als jij niet zou drinken dan zullen je 'vrienden' je een pussy noemen en dat wil je niet, daarom drink je.
Een succesvol leven heeft niks te maken met succesvol zijn maar met doen wat voor jou belangrijk is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef 16meter het volgende:
Het maximale haal je uit je leven door bier te drinken? Bier drinken maakt je succesvol?
Je kan het ook gezellig hebben zonder drank, hangt er van af met wat voor mensen je omgaat. Ga je met van die kansloze mensen die het IQ van een stoeptegel hebben, dan heb je inderdaad drank nodig zodat het gezelliger wordt.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Haha drinken is gezellig niet stoer hoor.
QFT.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef 16meter het volgende:
Op een gegeven moment heb je 't ook wel gezien als het goed is. Als je 21+ bent en nog elk weekend lam wil worden in een of andere skihut.. tja
Ik haal liever het maximale uit m'n training.
Of je met of zonder drank net zoveel plezier kan hebben hangt puur af van de persoon. Heb je van je eigen al zelfvertrouwen en zit je lekker in je vel, dan kun je net zoveel plezier hebben als met drank (uit m'n eigen ervaring zelfs meer).quote:Op zondag 20 maart 2011 18:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Omdat drinken een avond uitgaan gewoon 10x gezelliger maakt en je kunt zeggen wat je wil over dat je zonder alcohol ook lol kunt hebben, maar lang niet zo veel. Ik drink niet omdat ik het stoer vind maar gewoon omdat ik het leuk vind met wat vrienden een avond flink door te zakken.
En de reden dat ik kots op mensen die zeggen: "ik kan zonder alcohol ook lol hebben" is niet omdat ze geen gelijk hebben maar om de aanname dat ik onder invloed moet zijn om lol te hebben. Dit is complete onzin, echter zoals ook al eerder gezegd heb je met alcohol gewoon veel meer lol.
Waarom denk je anders dat het begrip BOB überhaupt bestaat, omdat het moeilijk is iemand te vinden die niet wil drinken terwijl al zijn vrienden dat wel doen en meer lol hebben.
Ik heb ook niks tegen mensen die niet drinken maar wel tegen mensen die er over oordelen dat ik drinken en denken wel ff te kunnen bepalen wat dan wel of niet goed is voor mij.
Wees maar niet bang, ik voel me niet aangevallen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef Agentperry het volgende:
Oh ik zie nou dat ik jou(zyzz) heb gequote, het is niet echt op jou gericht meer in het algemeen, voordat je je aangevallen voelt.
Dat kan, jouw leven is dus pas helemaal succesvol als jij tijdens het uitgaan drinkt.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef stoeltafel het volgende:
Ik haal lieve het maximale uit mijn leven:)
Maar ik drink bijna niet meer, alles met mate.
Net 30min hard gelopen en nu eet ik kip met rijst, uitje en wat knoflook.
Had een smile staanquote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef 16meter het volgende:
Het maximale haal je uit je leven door bier te drinken? Bier drinken maakt je succesvol?
Je kan het ook omdraaien, ik begrijp niet dat je BB zo belangrijk vind dat je daarom geen biertje kan drinken.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Dat kan, jouw leven is dus pas helemaal succesvol als jij tijdens het uitgaan drinkt.
Als jij dat belangrijk vind...
Persoonlijk begrijp ik niet hoe drank zo belangrijk kan zijn in iemands leven.
Als je met uitgaan een biertje drinkt, waarom betekent dat dat je dan zonder bier het niet leuk kan hebben? Dat punt mis ik even.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gezellig hebben zonder drank, hangt er van af met wat voor mensen je omgaat. Ga je met van die kansloze mensen die het IQ van een stoeptegel hebben, dan heb je inderdaad drank nodig zodat het gezelliger wordt.
BB is inderdaad belangrijk voor mij, maar dat is niet de reden dat ik niet drink. Ik drink niet omdat ik daar geen behoefte voor heb.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, ik begrijp niet dat je BB zo belangrijk vind dat je daarom geen biertje kan drinken.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Als je met uitgaan een biertje drinkt, waarom betekent dat dat je dan zonder bier het niet leuk kan hebben? Dat punt mis ik even.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gezellig hebben zonder drank
Ik heb zelf een half jaar lang geen druppel alcohol aangeraakt i.v.m. mijn roa kuur, toen had ik het ook gewoon gezellig ja. Maar samen met je maten kunnen drinken is gewoon net dat beetje gezelliger, bier luiken vind ik persoonlijk gewoon leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Of je met of zonder drank net zoveel plezier kan hebben hangt puur af van de persoon. Heb je van je eigen al zelfvertrouwen en zit je lekker in je vel, dan kun je net zoveel plezier hebben als met drank (uit m'n eigen ervaring zelfs meer).
De reden dat het moeilijk is om een 'BOB' te vinden is omdat het grootste deel van de jongere drinken, en de meeste zijn gewend om tijdens het uitgaan onder invloed te zijn. Zijn ze dan een keer niet dan vinden ze het gelijk niet leuk meer.
Maar ook omdat het 'minder stoer' overkomt als een jongen niet drinkt.
ik vind die van B&F lekkerder.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef BeamofLight het volgende:
Dalijk whey bestellen, Zeg het maar b&f shop of xxlnutrition?
Hier is maar 1 antwoord voor mogelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef ukga het volgende:
Ik heb gehoor dvan een vriend die ook bb dat er bb-ers zijn op zijn gym die eens in de 3 maanden 4 dagen achter elkaar de zelfde spiergroep trainen
dus b.v.
dag 1 borst
dag 2 borst
dag 3 borst
dag 4 borst
dag 5 rust
dag 6 rug
dag 7 rug
dag 8 rug
dag 9 rug
dag 10 rust
dag 11 benen
dag 12 benen
dag 13 benen
dag 14 benen
Je schijnt er flink van te gainen. Maar lijkt mij een beetje slopend om door je spierpijn heen te trainen![]()
iemand ervaring mee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Ik denk niet dat iemand die Insuline kuurt zulke adviezen geeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:51 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Zijn dat niet die mafkezen die met insuline kuren?
Geen idee, begrijp niet waarom ze aan insuline zouden beginnen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die Insuline kuurt zulke adviezen geeft.
Waarom aan Insuline beginnen?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:15 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Geen idee, begrijp niet waarom ze aan insuline zouden beginnen.
Maar aangezien je daarvoor zo leeg mogelijk moet raken, en je daarmee wel leeg raakt, dacht ik dat.
Wat een onzin, spieren groeien in de rust... nu heb je geen rust dus groeien ze ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef ukga het volgende:
Ik heb gehoor dvan een vriend die ook bb dat er bb-ers zijn op zijn gym die eens in de 3 maanden 4 dagen achter elkaar de zelfde spiergroep trainen
dus b.v.
dag 1 borst
dag 2 borst
dag 3 borst
dag 4 borst
dag 5 rust
dag 6 rug
dag 7 rug
dag 8 rug
dag 9 rug
dag 10 rust
dag 11 benen
dag 12 benen
dag 13 benen
dag 14 benen
Je schijnt er flink van te gainen. Maar lijkt mij een beetje slopend om door je spierpijn heen te trainen![]()
iemand ervaring mee??
IQ van een stoeptegel is niet van toepassing aangezien al mijn maten HBO of WO opleiding doenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:49 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gezellig hebben zonder drank, hangt er van af met wat voor mensen je omgaat. Ga je met van die kansloze mensen die het IQ van een stoeptegel hebben, dan heb je inderdaad drank nodig zodat het gezelliger wordt.
Kaas is troep, pinda's niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
IQ van een stoeptegel is niet van toepassing aangezien al mijn maten HBO of WO opleiding doen![]()
Is veel kaas eten eigenlijk goed in de bulk? Want ik eet elke dag wel 1 of 2 tosti's met een berg kaas en ham en eet daarnaast ook nog vaak kaas maar heb eigenlijk geen idee wat er eigenlijk in zit.
En pinda's? Daar zitten wel veel eiwitten in maar dat zijn plantaardige, heb je daar wel wat aan?
Ja, omdat kaas gewoon troep is. Pak beter pindakaas/kip/visquote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef Agentperry het volgende:
dus die plantaardige eiwiten doen hun werk ook gewoon? en waarom is kaas troep? het is zo lekker.
Welke? Had een paar.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef Agentperry het volgende:
dat topic van jou in KLB ging trouwens wel helemaal nergens over
Omdat er niets is wat meer risico meebrengt.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Waarom aan Insuline beginnen?
Insuline is in theorie het meest anabole hormoon wat er is en het is ook nog eens antikatabool.
Daarom.
Ja oke, er zijn wel wat risico's. Maar er zijn ook risico's als je in de auto zit. Dan kun je ook dood.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Omdat er niets is wat meer risico meebrengt.
Bij correct gebruik brengt het minder risico's met zich mee dan de meeste fatburn agents (denk aan clen en DNP). Bij incorrect gebruik brengt het wel gelijk 'n stuk meer risico's met zich mee ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Omdat er niets is wat meer risico meebrengt.
Correct en incorrect gebruik is een hele discussie opzich..quote:Op maandag 21 maart 2011 00:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Bij correct gebruik brengt het minder risico's met zich mee dan de meeste fatburn agents (denk aan clen en DNP). Bij incorrect gebruik brengt het wel gelijk 'n stuk meer risico's met zich mee ja.
Jawel hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef 16meter het volgende:
Chestbrah is niet meer onder ons inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |